Pov. Sabito
To dzisiaj, to dzisiaj, to dzisiaj. Dziś Iguro i Mitsuri idą na randkę. Nie mogę się doczekać, kiedy to mój ship się spełni.
Biegłem do domu Tomioki, bo mieliśmy razem pójść do szkoły. Wbiegłem po schodach na trzecie piętro. Wbiłem mu się na chatę z wielkim uśmiechem, bez pukania. Ściągnąłem buty, wchodząc w głąb domu. Szukałem tego Giyuu, lecz nigdzie go nie było. Wszedłem do jego sypialni, a tam zobaczyłem że mój ship się spełnia. Tomioka i Tanjirō śpią razem wtuleni w siebie. Wyciągnąłem telefon robiąc zdjęcia.
Mam ich budzić, czy nie? Dobra walić to, muszę obudzić Tomiokę.
-Haloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, Wstawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj.
-czego chcesz pojebie?- spytał zaspany czarnowłosy.
-szkoła czeka.
-nigdzie nie idę. Kicia zachorowała, więc zostaję w domu.
-a co z Iguro i Mitsuri? Nie pamiętasz? Mają dzisiaj randkę?
-jesteś shiperem i swatem, powinieneś wiedzieć jak se poradzić.
-w sumie, tak. A i kiedy powiesz Kici co do niej czujesz?- zapytałem z uśmiechem psychopaty.
-już to zrobiłem.
Sabito.exe.stoper.wording(czy jakoś tak. Ale chodzi o to że ma laga mózgu)
Po jakimś czasie się ocknolem i zaczołem racjonalnie myśleć.
-OD KIEDY!!!?!????!!!!
-i się zaczyna.
-gadasz mi wszystko od początku.
-a szkoła to co?
-walić szkołe, shipy ważniejsze.
-eh... niech ci będzie.
Pov. Tomioka
Po opowiedzeniu Sabito jak to się wydarzyło, chłopak wyskoczył przez okno i poszedł do szkoły. Jakim cudem on żyje, nie mam pojęcia.
CZYTASZ
Życie kota TanjirōxTomioka
HumorTanjirō i Nezuko to koty. Mogą być hybrydami lub kotami. W książce będzie pokazane jakimi. W świecie nie ma demonów, bo jest to teraźniejszość. I to tyle z mojego opisu, miłego czytania. ¡TA KSIĄŻKA NIE POSIADA ŻADNEJ LOGIKI! (\/) (•.•) |🥢 🍱