0.1 / Açılış

2K 82 50
                                    

Sena(25); hayatında olup biten her şeyden sıkıldığı, herkesten ve her şeyden uzaklaşmak istediği bir dönemde anlık bir kararla başvurmuştu Survivor'a. Onu üzen ve strese sokan her şeyden uzaklaşmanın biraz olsun iyi gelebileceği düşüncesi vardı kafasında.

Adem'de(32) ise durumlar farklıydı. Hırslı, mücadeleci ve biraz da maceracı ruhunu doyuracak o yarışmaya bir hayal uğruna başvuru yapmıştı. Onun hedefi öncelikle final koltuğuna oturmak, sonra ise şampiyonluk kupasını gururla kaldırmaktı.

×××

Yarışmanın başlamasına az bir zaman kalmıştı ve bütün yarışmacılar belliydi artık. Hepsi birbirinden sıkı çalışma içindelerdi.

Sena profesyonel bir sporcu değildi. Özel bir okulda beden eğitimi öğretmeni olarak görev yapıyor, hobi olarak da voleybol oynuyordu.

Adem ise onun aksine profesyonel bir boksördü. Ringde rakibine karşı vahşi bir kaplan olsa da sevdiklerine gelince yavru bir kediye dönüşen bir adamdı.

×××

Acun Ilıcalı, coşkulu bir açılışla sezonu yeniden açtığında birbirinden kalabalık ve heyecanlı iki takım alkışlarla adayı inlettiler. Herkes sırayla konuştuktan sonra sezonun ilk oyunu oynanacaktı. Denizin ortasında büyük bir pist vardı ve yarışmacılar ellerindeki yastıklarla birbirlerini suya itmeye çalışacaklardı.

Gönüllüler takımı:

BERKAN
ANIL
SENA
GÖKHAN
YASİN
NİSA
EVRİM
YAĞMUR
SUDE
HİKMET
OGEDAY
SEDA
ARDAHAN
BERNA
AYŞE
YUNUS EMRE

Ünlüler takımı:

AVATAR ATAKAN
SEMA
ADEM
MERVE
SERCAN
MERT
BATUHAN
BİRSEN
NAGİHAN
FURKAN
ELİF
BORA
AŞKIM
BİRSEN
PARVIZ
GİZEM

×××

Oyun ünlülerin galibiyetiyle sonuçlanmıştı ve ünlüler sevinç gösterileri yaparken gönüllüler benchte ilk oyunu kaybetmenin üzüntüsünü yaşıyordu. Sena en kenarda dizlerini kendine çekmiş, başını eğmişti. İlk günden bu kadar yorulacağını hiç tahmin etmemişti. Acaba hep böyle yorulup yorulup yenilgiye muhtaç mı kalacaklardı?

Bu soruyu kendisine 3 hafta boyunca sordu. Arada oyun kazanıyor olsalar da önemsiz ve küçük şeylerdi. Önemli oyunların çoğunu ünlüler takımı kazanıyordu ve gönüllüler gerçek anlamda zorlanmaya başlamıştı.

Sena, kaybettikleri bir oyun sonrasında kameraların görmediği bir yere geçti. Kamera önünde güçsüz görünmek istemiyordu. Duvarın arkasına geçip dizlerini kendine çekmesiyle gözyaşları sel olmuştu. Birisi duymasın diye yuttuğu hıçkırıkları bir kişinin kulağına gitmiş olacak ki dizinde bir el hissetti.

Kafasını kaldırmadan önce gözyaşlarını silip elin sahibinin kim olduğuna baktığında Gökhan'ın yeşil gözleriyle karşılaştı. "İyi misin?" dedi Gökhan her zamanki gibi naif ses tonuyla. "Her zaman böyle gidecek değil ya, bizim kazanacağımız oyunlar da olacak. Sıkma canını, savaşmak için geldik buraya."

Sena cevap vermedi bunlara, sesinin çıkmayacağını biliyordu. Başını aşağı yukarı salladıktan sonra Gökhan'ın kolundan destek alarak ayağa kalktı ve takımın yanına döndüler.

Karşı takım kazanma sevincinin arasında Sena'nın üzüntüsünü görmüştü. Sema mimiksizce "Sena sanki takımda sadece kendisi oyun kazanamıyormuş gibi davranıyor. İyi ki bizim takımda değil." dedi mataradaki suyla dizlerindeki kumu temizlerken. Arkasından Atakan lafa girdi. "Çocuk oyunu sanki bu, ağlayacaklarsa oynamayalım."

Ünlüler takımı rahat ve karnı tok bir şekilde oyun alanından ayrılırken gönüllüler takımını akşam zorlu bir konsey bekliyordu. Çıkan isim hem potaya girecek, hem de sürgün adasında 2 gün geçirecekti. Bu kişi kim olacak?

×××

SELAMLARR, ÇUKURDAN SONRA BAYADIR YENI ŞEYLER YAZMIYORDUM. ŞİMDİ DE DAHA FARKLI BİR ŞEYLE GELDİM VE SURVIVOR KURGUSU YAPMAYA KARAR VERDİM.

BEN ADEMI DESTEKLİYORUM BU YÜZDEN DE KARAKTER OLARAK ADEMİ SEÇTİM. SENA İSE TAMAMEN KAFAMDA KURDUĞUM BİR KARAKTER OLDU.

BU DAHA İLK BÖLÜM VE DEVAMI TABİİ Kİ GELECEK O YÜZDEN DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM.

KISA OLDUĞUNA BAKMAYIN İLK BÖLÜMÜN GÜNAHI OLMAZ. İLERLEYEN BÖLÜMLERDE ÇOK GÜZEL ŞEYLER OLACAK.

OY VE YORUM ATARSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM. HEPİNİZİ ÇOOOK SEVİYORUM. 💘

ADA	 «Adem Kılıççı» Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin