Ünlüler takımının kazandığı son oyunun üzerinden neredeyse 2 hafta geçmişti. Gönüllülerin başlattığı bu galibiyet serisinin yanında ünlüler takımındaki performans düşüklüğü var olan enerjilerini de sömürüyordu.
Adada herkes başka bir yana dağılmış durumdayken bile Adem, Atakan ve Mert yine Aslan yuvasında beraberlerdi. Mert yarışmaya performans anlamında iyi başlamış olsa da defalarca sürgüne gidip geldikten sonra belirgin bir düşüş yaşamıştı. Atakan ise yarışmaya son anda dahil olması sebebiyle antrenmansız geldiği için karşı taraftaki aylarca süren hazırlıklarla gelmiş rakipleri karşısında yeterli kondisyonu sağlayamıyordu.
Ve Adem. Yarışmaya çok sağlam hazırlanmasına rağmen gelmeden hemen önce yaşadığı talihsiz sakatlık ve ameliyatına rağmen güzel bir başlangıç yapmıştı ancak son zamanlarda dizindeki ağrının fazlasıyla artış göstermesi onun performansını doğal olarak olumsuz etkiliyordu.
Üçü de düşünceli ve sessizce, dalgınlıkla adada geçmeyen zamanın bir an önce akıp gitmesini beklerken onların bu düşüklüğünün yeterince farkında olan Nagihan ve Merve ortamdaki enerjiyi yükseltmek ümidiyle ellerini çırparak bitik durumdaki üçlünün dikkatini üzerlerine çekti.
"Dokunmayın bize n'olur" dedi Atakan huysuz bir ses tonuyla. Adem ve Mert ise hiç oralı olmamış, ikisi de dalgın dalgın ellerindeki ağaç kabuklarıyla oynuyordu. Merve, Adem'in elindekini çekip "Ay ne dram yaptınız ama kendinize gelin ya" dedi yalandan bir sinirle. Mert de kendi elindekini uzağa bir yere fırlattı. "Size hava hoş tabii, kadınlar olarak kazanıyorsunuz her gün. Erkekler turunda biz batırıyoruz."
"Bize neden hava hoş olsun sonuçta takım olarak kaybediyoruz." dedi Nagihan Mert'e karşı bir anti tez oluşturarak. Aslında bu üç erkeğin bu kadar canını sıkan şeyler arasında bir de erkekler turunda alınan 2-3 sayının çoğunlukla Bora ve Batuhan tarafından alındığı için bu iki kişinin kurmaya çalıştığı üstünlük de vardı.
"Olsun" dedi Adem. "Sonuç olarak iyi performansınız var, çıktığınız oyunu kazanıyorsunuz" Merve Adem'in bu sözlerinden sonra omzuna yumuşak bir yumruk attı. "Adem başlatma sonucuna da performansına da, toparlarsınız ya herkesin zaman zaman düşüş yaşadığı dönemler olacak zaten. Kimse robot değil ki."
Merve'nin sözleri hem Adem'in hem de Atakan ve Mert'in bir kulağından girip öbüründen çıkmıştı. Şu anda onlar için kendi bildiklerinden başka doğru yoktu çünkü kötümser düşünme konusunda üçü de birbirini inanılmaz derecede destekliyordu.
×××
Yine, yeni bir iletişim oyunu da son zamanlarda olduğu gibi ünlü kadınlarının kazanmasına rağmen erkeklerin mağlubiyetinin ardından best of'ta gönüllülerin olmuştu. Çıktığı 3 oyunun sadece birini kazanan Adem dizinin ağrısına aldırış etmeden hızlı adımlarla gönüllülerin sevincini izlememek adına oradan uzaklaştı.
Adem'in duygularını dışa vurmayı sevmeyen yapısının arkasında bir yandan da artık kendi içine sığamama hissiyatı vardı. Olduğu yerde volta atarken bir yandan da kendi kendine söyleniyordu. Takımı da onunla aynı duygulara sahip olmakla birlikte yıkılmış durumdaydı. Nagihan bir tarafta, Sema bir tarafta, Merve başka bir tarafta ağlıyordu. Atakan ve Bora çocuklarına duydukları özlemi bir türlü giderememenin ağırlığıyla yerle bir olmuşken karşı takımın abartılı sevinç gösterisi onların durumunu daha kötü hale getiriyordu.
Bağırarak şarkılar söyleyen gönüllüler takımının sevinç gösterisine 4 kişi hariç hepsi katılmıştı. Sena, Anıl, Ayşe ve Berkan karşı takımı ve birbirlerini tebrik edip benchlerine geçmişlerdi.
Kendi takımının halini gören Adem onlara biraz baktıktan sonra kendini toparlayıp takım arkadaşlarına 'Toparlanın' çağrısında bulunurken yanından geçtiği Nagihan'ı kolundan tutup kaldırdıktan sonra Atakan'la göz göze geldi. Atakan'ın oğluna olan düşkünlüğünü en iyi bilenlerden biriydi Adem. Bir süre birbirlerine çekingen bakışlar attıktan sonra birbirlerine teselli sarılması verdiler. "Canımız sağ olsun" dedi Atakan boğazı düğümlenirken.
Seremonide çok uzatmadan yapılan birkaç değerlendirmenin ardından ne amaçla olduğunu bilmedikleri bir konsey olduğunu öğrenince hazırlanmak üzere kamplarına gittiler. Ünlüler artık mağlubiyete alıştıklarından dolayı konuşma gereği duymadan toplanma sebebini merak ettikleri konseye doğru yola çıktılar.
Yol boyunca moral bozukluğunun verdiği durgunluk sebebiyle kimse konuşmamıştı. Konseye ünlüler takımı önde olmak üzere tüm yarışmacılar giriş yaptıktan sonra merakla beklediler.
Acun: Dominik'te yeni bir ada konseyine hepiniz hoş geldiniz. Bugün burada neden toplandığımızı merak ettiğinizi biliyorum, çok uzatmayacağım zaten. Yaptığımız toplantılar sonucunda aldığımız bir karar var ve bu kararı size açıklayacağım ama öncelikle ünlüler takımına söz vermek istiyorum. Rakibiniz uzun bir galibiyet serisi yakaladı ve bu durum sizi fazlasıyla etkisi altına aldı, bu konuda neler söylemek istersin. Adem...
Adem: Öncelikle karşı takımı tebrik etmek istiyorum, güzel yarıştılar. Biz de güzel yarıştık ama demek ki onlar daha iyilerdi. Son 2 haftadır olduğu gibi. Bu konuda söyleyecek çok bir şey yok aslında. Erkekler olarak kendimize çeki düzen verirsek eski formumuza dönebiliriz. Biraz zamana ihtiyacımız var sadece ama galiba o kadar zamanımız yok.
Acun: Kesinlikle katılıyorum sana. Hepiniz çok iyi yarışmacılarsınız, zamanla toparlanacağınızdan eminim ama senin de dediğin gibi, o kadar zamanınız yok. Bizim kararımız da bu konuyla alakalı tam olarak. İzninizle hemen açıklamak istiyorum. Bu konseyde yapacağımız bazı takımlar arası oyuncu değişiklikleri olacak. Şimdi, yeni takımlarınızı açıklıyorum.
Açıklamayı bekleyen Adem ve Sena aynı takıma düşmeyi dilercesine göz göze geldiler.
ÜNLÜLER TAKIMI
ADEM
ATAKAN
MERT
ANIL
BERKAN
SUDE
SENA
MERVE
NAGİHAN
AYŞE
PARVİZ
GİZEMGÖNÜLLÜLER TAKIMI
GÖKHAN
YASİN
EVRİM
NİSA
OGEDAY
HİKMET
YAĞMUR
SEDA
BORA
BATUHAN
ELİF
SEMAAdem ve Sena aynı takımda olmanın şaşkınlığı ve mutluluğu içinde birbirlerine bakarken Acun konuşmasını bitirmiş, söz hakkı verdiği kişiler konuşmuş ve konsey son bulmuştu, yarışmacılar yarın ilk defa yeni takımlarıyla çıkacakları oyunun heyecanıyla kamplarına gittiler.
×××
BEN BİR ŞEY YAPTIM HAJSHAJSHHA DAHA FAZLA AYRI KALMALARINA GÖNLÜM EL VERMEDİ.
AYRICA BİE GÜNDE 2 BÖLÜM DİYEBİLİR MİYİZ 1 GECE 1 ŞİMDİ.
HATAM VARSA SÖYLEYİN LÜTFEN KENDİM OKUMADAN ATIYORUM BÖLÜMLERİ
ÖÖPPPTÜÜÜÜÜMMMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADA «Adem Kılıççı»
Novela JuvenilHayallerine giden yolda hayallerinden daha güzel bir şey bulmak