Adem'in bu sözleri Nagihan'ın çıldırmasına yetmişti ama kabak yine Adem'in başına patlamıştı çünkü Nagihan her zaman yaptığı gibi yine kendisiyle tartışan bir erkeğin sözlerini çarpıtarak onu kadın düşmanı ilan etmişti.
Ünlüler takımının mağlubiyetiyle sonuçlanan oyunun konseyinde Acun Bey'in bu konuyu es geçmesi ihtimaller dahilinde bile değildi.
Acun: Evet Nagihan, oyun alanında bir tartışma olmuş galiba. Ne yaşandı tam olarak?
Nagihan: Tartışma değil aslında tam olarak ama ufak bir atışma yaşadık Adem'le. Ben orada tamamen iyi niyetimle, Adem ve Sena'nın samimiyetine ithafen 'Keşke aynı adada olsaydınız' dedim. Onlar biraz alınganlık yaptılar galiba ki Sena arkasını dönüp gitti keşke Adem de aynısını yapsaydı. Bana karşı tehditkar sözler söyledi hatırlamak bile istemiyorum.
Adem: Şimdi abi Nagihan tabii kendi yorumuyla mevzuyu çok güzel kurguladı tebrik ediyorum ama anlattığı gibi bir şey söylemedi. Tamamen iğnelemek üzerine bazı ithamlarda bulundu bu bir. İkincisi ben ona tehditkar söylemlerde bulunmadım, bunu bir daha yapmaması konusunda uyarıda bulundum bence en doğal hakkım. Ben nasıl burdaki diğer arkadaşlarıma beni ilgilendirmeyen konularda yorum yapmıyorsam sen de bana seni ilgilendirmeyen konularda yorum yapamazsın. Gözlerini benden ve Sena'dan al kendi Survivor'ına odaklan Nagihan, rica ediyorum.
Atakan: Yani şimdi benim bu konuda bir dahilim yok ama konuşmalara şahit olduğum için ben gördüklerimi aktarmak istiyorum. Dişi yakarış Nagihan bunu hep yapıyor, her konuya maydanoz olup suçu karşısındakine yıkıyor. Adem yakın arkadaşım diye onu savunmak gibi bir derdim yok burada tamamen objektif olarak söylüyorum Nagihan'ın orada iyi niyetli konuşmadığının benchteki herkes farkındadır bence. Bu neyin çekememezliği bilmiyorum ama adada da bu konu hakkında hep olumsuz yorum yapma hakkını buluyor kendinde. Açıkçası ben bile rahatsız oluyorum bu tavırlardan. Takım içinde birbirini bel altı vurmak gibi oluyor. Bence kimse kimsenin hayatıyla alakalı yorum yapmasın bundan sonra konu da burada kapansın.
Sena: Ben Atakan'ı dinleyene kadar bu konunun adada da dile getirildiğini bilmiyordum. Bu kadar gözünüze batıyorsa başka tarafa bakabilirsiniz bizim için de zaten bütün gözlerin üzerimizde olması hoş bir durum değil. Eminim burada herkesin bizden daha önemli dertleri vardır, umuyorum ki herkes bizden daha önemli olan dertleriyle ilgilenir. Biz kimseyi memnun etmek zorunda değiliz. Nagihan abla orada nasıl bir cevap aldı bilmiyorum ben gitmiştim ama düzgün bir üslupla konuşsaydı kesinlikle sert bir cevap almazdı. Bu şekilde laf sokma çabasına girmek yerine gelip ne sıkıntısı varsa benimle paylaşmasını isterdim hepimiz yetişkin insanlarız sonuçta.
Nagihan: Ben takımımı düşünüyorum. Adem bizim takım için çok önemli bir yarışmacı ve karşı takımdan biriyle bu kadar samimi olması bizi tedirgin ediyor. Acaba onun kazanmasını mı ister düşüncesi oluşuyor. Sizin ne yaşadığınız aranızda ne olduğu beni ilgilendirmez, sadece yeri değil. Yarışmadan çıkınca ne yaparsanız yapın zaten.
Adem: Nagihan bu kadar sığ düşünme komik oluyor.
Acun: Karşılıklı konuşmuyoruz Adem. Gönüllülere soralım, Ogeday?
Ogeday: Objektif olmaya çalışacağım. Bence Nagihan tamamen olmasa da haklı. Sonuçta burada hepimiz rakibiz. Bazı şeylerin yeri ve zamanı vardır, Survivor bu tarz konuların ne yeri ne zamanı.
Sena, Ogeday'ın onun aleyhine konuşmasını beklemiyordu. Ogeday'a kısa bir bakış attıktan sonra hayal kırıklığıyla önüne döndü.
Anıl: Bence bu konu sadece Adem ve Sena'yı ilgilendidir. O yüzden tartışmanın bir anlamı yok. Herkes yerini haddini bilsin, yeter.
Nisa: Hepimizi ilgilendirir takımız sonuçta.
Sena: Sen bu konuda nasıl böyle yorum yapabiliyorsun Nisa? Biz sizin özel hayatınızla ilgili tek kelime etmedik.
Nisa: Biz aynı takımdayız ama.
Adem: Ne fark eder Nisa aynı takımdasınız diye el ele şampiyon mu olacaksınız. Ayrıca ne alakası var ya biz sevgili bile değiliz size bu kadar batan ne.
Gökhan: Hikaye anlatma bize Adem.
Adem: Sen sakın konuşma senin neden böyle yaptığını biliyorum.
Acun: Karşılıklı konuşmuyoruz dedik Adem.
Atakan: Abi şöyle yapalım, Sena'yı bizim takıma alalım Nagihan'ı oraya verelim nasıl?
Sena bütün ciddiyetin içinde Atakan'ın fikrine sırıttı.
Acun: Böyle bir şeyin olmayacağını bile bile şansını denemen güzel ama maalesef Atakan. Şimdi süremiz doldu daha fazla uzatamıyoruz o yüzden konsey bitmiştir, kamplarınıza gidebilirsiniz.
×××
Konsey çıkışında safari beklerken Adem'in gözü yalnız başına kenarda duran Sena'ya takıldı. Konseyde konuşulanlar elbette canını sıkmıştı. Düşünmeden ona doğru gidip sıkı sıkı sarıldı.
Sena başta ne olduğunu anlamasa da sonradan başını omzuna koyup bir süre öyle kaldı. Adem parmaklarını kızın saçlarının arasında gezdirirken Sena başını kaldırmadan "Nisa ve Ogeday'dan beklemezdim" dedi yorgun sesiyle. "Hep yanımda olurlar sanmıştım, meğer gösterdikleri gibi değillermiş. Yüzüme karşı hiç söylemediler, hiç yansıtmadılar."
"İyi oldu, en azından bundan sonrası için" dedi Adem. Sena başını Adem'in omzundan kaldırıp bir anda aklına gelen şeyle konuyu değiştirdi. "Adada da konuşuyorlarmış, neden söylemedin bana?" Adem ellerini Sena'nın beline indirip derin bir nefes aldı. "Ben cevabını vermiştim zaten, senin ekstra moralini bozmak istemedim." dedi Adem gergin bir şekilde. Sena bunu çok uzatmak istemediği için "Peki" dedi "Ama bir daha olursa söyle lütfen."
Adem başıyla onu onaylarken gerginliği son bulmuş yerini tatlı bir tebessüm almıştı. "Ne gülüyorsun?" dedi Sena sorguya çekercesine. Adem biraz daha güldükten sonra "Düşündün mü?" dedi. Sena kendisiyle dalga geçtiğini daha yeni anlama zahmetinde bulunarak Adem'i kınarcasına baktı ona. "Yazık..." dedi "Verdiğim değere yazık"
Adem, Sena'nın kurtulmasını engellemek için belini çok sıkı kavramıştı. Sena çırpınmasına rağmen başaramayınca pes edip yüzünü başka tarafa çevirdi tripli bir şekilde. "Çok mu değer verdin" dedi Adem, hala sırıtıyordu. Sena yüzü asık bir şekilde ona bakmadan "Artık vermiyorum" diye cevapladı onu.
Adem bir eliyle hala Sena'yı hapsederken diğeriyle çenesinden tutarak yüzünü kendisine çevirdi. "Hadi ya" dedi hala gülerken "N'apsak ki?" Sena, Adem'in gülmesine gıcık olmuştu. "Söyleyim ne yapacağımızı" diyip tüm gücüyle itti Adem'i. "Kamplarımıza gidiyoruz, hadi" dedi sinirli bir şekilde.
Sena yürümeye başladığında Adem durup bakıyordu arkasından. Sena bir anda duraklayıp "Ha bu arada..." dedi ve arkasını döndü yine. Adem'in yanına tekrardan gelip hızlı ve küçük bir öpücük bıraktı dudaklarına. "İyi ki doğdun" dedikten sonra şok içinde kalan adamı arkasında bırakıp uzaklaştı oradan...
×××
HEELOOO. YENİ BÖLÜM HIZLI GELSİN DEDİNİZ LAF DİNLEDİM YAZDIM UMARIM GÜZEL OLMUŞTUR. SÜRPRİZ SONLU OLDU BEN SEVDİM HAJSHAHSJAHA
SATIR ARASI YORUMLAR BENİM NAMUSUM DEMEME GEREK VAR MI ARTIK BİLMİYORUM
EKSİK BULDUĞUNUZ BİR ŞEY VEYA ÖNERİNİZ VARSA HER DAİM AÇIĞIM SÖYLEYEBİLİRSİNİZ.
VEEEEE NAPIYORUZ OY ATMAYI UNUTMUYORUZ.
❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADA «Adem Kılıççı»
Fiksi RemajaHayallerine giden yolda hayallerinden daha güzel bir şey bulmak