Voleybol challenge'ından sonra tüm yarışmacılar yorgun argın adalarına döndüklerinde Merve, Atakan, Sude ve Sena çantalarını barakaya bırakır bırakmaz ay ışığıyla loşluk kazanmış olan sahile indiler. Kendilerini her an bayılacak gibi hissetmelerine rağmen dördü de uyumakta zorlanıyordu.
Herkes sus pus otururken sessizliği bozan şey yanlarına yaklaşan birilerinin olduğunu işaret eden hışırtılardı. Ardından da Mert'in sesi gelmişti zaten. "Müsaade var mı yorgun savaşçılar. Gören de siz oynadınız sanacak." diyerek yanlarında durup ayakta dikilmeye başladı. Arkasından gelen Adem de Sena'nın yanındaki boşluğa yerleşip Sena'ya yaslandı.
"Oynadığımız günlerde bile bu kadar yorulmuyoruz" dedi Atakan ve ekledi "Neyse arkadaşlar herkese iyi geceler. Adem sen de çok gecikme barakada yalnız uyuyamıyorum"
Atakan gittikten bir süre sonra da Mert ve Sude yanlarından ayrılmıştı. Sona kalan Merve ise Adem ve Sena'ya bir bakış attıktan sonra "Bana da iyi geceler deme sırası geldi anlaşılan" diyerek kalktı.
Sena ve Adem yalnız kaldığında Adem hala Sena'ya yaslanmış şekilde duruyordu ama Sena ona pas vermiyordu. "Gökhan yanına geldiğinde ne söyledi?" dedi Adem merakına yenik düşerek. Sena yarım kalan tribini sürdürmekte kararlıydı. "Hiçbir şey" dedi net bir şekilde ve ardından da "Çok uykum geldi benim, uyuyacağım" diyerek kalkmaya yeltendiğinde Adem onu bileğinden yakaladı.
"İki dakika dur Allah aşkına" dedi rica edercesine. Sena 'ne var?' der gibi bir bakış attıktan sonra bileğini çekip tekrardan oturdu yanına. "Neden böyle yaptığını söyle de gönlünü alabileyim" dedi Adem yediği tribin sebebini bilmesine rağmen. Sadece Sena'nın ağzından duymak istiyordu bunu.
Sena elini çenesine koydu kendinden emin bir tavırla. "Ne yapıyormuşum?" dedi anlamamazlıktan gelerek. Adem ufak bir sabır çekti bunun üzerine. "Tamam ona sonra geliriz. Gökhan ne dedi sana?"
"Ne zamana kadar soracaksın bunu?" dedi Sena. Adem ciddileşmişti. "Sen cevap verene kadar" Sena Adem'in ciddiyetini fark edince uzatmak istemese de buradan nasıl çevireceğini de bilmiyordu. Altta kalmak da istemiyordu zaten. "Ya vermezsem?" dedi bilmiş bilmiş bakarak.
Adem Sena'nın neden bu kadar inat ettiğini anlamıyordu. O inat ettikçe de bilmek istiyordu Gökhan'ın neden orada olduğunu. "Sen cevap vermezsen gider Gökhan'a sorarım. Bence kesin cevap verir."
"Çok meraklısın olay çıkarmaya" dedi Sena sesi biraz yükselirken. Adem ise kafaya koymuştu, öğrenecekti. "Söylersen konu kapanacak, olayı yaratan sensin" dedi sakinliği hala üzerindeyken. Sena tam yükseleceği sırada uzaktan onlara doğru yürüyen Gizem'i gördü. Alay edercesine sırttıktan sonra "Geliyor seninki" dedi.
"Atakan mı?" dedi Adem o tarafa bakmadan. Sena ona cevap vermeden onlara gittikçe yaklaşan Gizem'e seslendi. "Özel konuşuyoruz." Gizem Sena'nın bastıra bastıra söylediği şeyle şaşırsa da "Kusura bakmayın" diyerek geri döndü.
Adem Atakan'ın gelmesini beklerken duyduğu Gizem'in sesiyle Sena'ya bir bakış atıp "Nereden benimki?" dedi gülmemeye çalışarak. "Hiç öylesine" dedi Sena "Samimisiniz ya ondan" diye de ekledi.
"Öldürseydin kızı" dedi Adem biraz önceki ciddiyetinden eser kalmamış tavrıyla. Sena sinirle baktı ona. "Çok istiyorsan gelmesini peşinden koş çağır, dünden razı zaten hemen gelir" Adem ona sırıtarak baktıkça Sena daha da geriliyordu.
"Ne bakıyorsun?" dedi Sena aşırı ciddi bir şekilde. Adem gülüşünden hiç ödün vermeden "Gizem'i kıskandın ya helal olsun" dedi. Sena o güldükçe sinirleniyordu. "Kıskandım evet kimi kıskanmam lazımdı Atakan'ı mı?" dedi.
"Yok yani" dedi Adem "Kız evli o yüzden diyorum." Sena bununla bir duraksadı. Emin olmak adına tekrar sormak istedi "Evli derken?" Adem hala gülüyordu. "Evli işte" dedi tekrardan.
Kafasındaki her şey bir anda yok oldu. "Ha" dedi "O zaman... Tamam ya sanki bir şey dedim. Uzatma sen de" Sena bununla birlikte bir süre denize baktıktan sonra hızla ayaklandı. "Saat çok geç oldu, uykum var" diyerek Adem'i beklemeden barakalara doğru ilerledi. Adem de hemen arkasından kalkıp söylene söylene takip etti onu. "Söylemedi yine Gökhan'la ne konuştuğunu"
×××
Kısa bir bölüm ama idare edersiniz diye düşünüyorum. Kitabın etkileşimi de çok düştü pek yazasım gelmiyor o yüzden. Yarın bir bölüm daha yazmaya çalışırım. Şimdilik öptüm hepinizi 💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADA «Adem Kılıççı»
Roman pour AdolescentsHayallerine giden yolda hayallerinden daha güzel bir şey bulmak