13 Rozdział

114 40 0
                                    

Dwa  później
Dziś idę na studniówkę z Greyem nie mogę się doczekać a jest dopiero godzina 14 .
Po woli zaczęłam szukać w szafie jakieś fajnej sukienki i nagle do pokoju weszła Ashley i zapytała
- A gdzie to się wybierasz???- zapytała podejrzliwie
-Kolega zapytał się mnie czy nie pójdę z nim na studniówkę , bo nie ma partnerki- odpowiedziałam
- Aha z kolegą - powiedziała cicho pod nosem , ale i tak i tak to usłyszałam .

Wybrałam piękną czerwoną sukienkę i złotym łańcuszkiem u góry. Gdy zaczęłam układać włosy była już 16:30 za pół godziny przyjeżdża . Został mi tylko makijaż zrobiłam go w dwadzieścia minut potem wybrałam czarne szpilki założyłam i nagle zorientowałam się ze jest 17 , więc wyszłam za dom po chwili zobaczyłam że ktoś podjeżdża pod dom, oczywiście był to Grey . Był ubrany tak seksownie ze masakra miał czarny garnitur , którym wyglądał w nim genialnie.
Odszedł do mnie podał mi rękę i otworzył mi drzwi od auta potem gdy wsiadlam zamkną je za mnie, wtedy czułam się jak pod jakimś urokiem .
Gdy byliśmy na miejscu weszłam do sali i wszystkie oczy skierowaly się w moją stronę .
Potem Grey tańczył ze mną przez całą noc potem się upiłam wiem to bo nie umiałam ustac na moich szpilkach .

Po imprezie Grey zabrał mnie do swojego domu.
Byłam pijana nie wiedziałam co robię .
Wtedy przyszedł Grey wyglądał seksownie i nie mogłam się powstrzymać.
Rzuciłam się na niego a on powalił mnie na łóżko zaczął się rozbierać został w samych bokserskich . Zaczęliśmy się całować wtedy ja zdjelam z siebie ubrania zostałam w majtkach i staniku.
Zerwalam z niego te bokserki i rzuciłam u kąd jego pokoju . On potem rozerwal mi moje stringi , które dzisiaj miałam na sobie.
Potem on znalazł się we mnie pchal i pchal coraz mocniej było to super uczucie.
Po tym wszystkim poszliśmy spać.
Jak się obudziłam byłam przerażona i szybko obudziłam Greya .
- Czy między nami do czegoś doszło ??- zapytałam Greya
- Szczerze ???- zapytał żartobliwie
-No nie dla jaj kurwa- odpowiedziałam wściekła ze z takiej rzeczy robi sobie jaja .
- Tak Catrine uprawialismy sex S myślisz że czemu leżysz u mnie w łóżku i jesteśmy goli co - odpowiedział i dodał z kpina
- A może jeszcze raz bo było super ??
- Spierdalaj
Wzięłam moje ubrania poszłam się ubrać . Cała drogę płakałam i myślałam o tym co się stało .
Bo nie wiem jak zareaguje Taylor jak się o tym dowie a ja co kocham i znowu popełniłam błąd ........

Hej, jeśli chcecie dowiedzieć się jak zareaguje Taylor to chciałabym żebyście mnie wspierały i pod tym rozdziałem żeby było chociaż 7-8 gwiazdek . Dzięki i pozdzrawiam:)

Nie Tak Jak Miało Być /A.G Z.M ( zawieszone)Where stories live. Discover now