14 Rozdział

128 45 6
                                    

Następnego dnia
Ciągle myślałam o tym co wydarzyło się między mną a Greyem. Byłam zagubiona . I w pewnej chwili dostałam SMs-a od Taylora.
"Wiem o wszystkim jak tak mogłaś ją się w tobie zakochałem a ty mi robisz takie coś "
Odpisalam
"Ale o co ci chodzi "
Odpisał
"Catrine nie rób ze mnie głupka wiem o tym że piepszyłas się z Greyem on mi to powiedział "
Odpowiedziałam płacząc z tego ze się dowiedział
" Taylor , ja wtedy byłam pijana nie wiedziałam co robię "
Odpowiedział
"Catrine nie tłumacz się . Nie chce się znać odwal się odemnie nie pisz do mnie nie dzwoń "
Gdy dostałam ta wiadomość zaczęłam płakać w poduszkę nie mogłam powstrzymać łez .
Byłam załamana ze Grey mu to wszystko powiedział chwycilam telefon i napisałam do Greya co o nim myślę
"Jak mogłeś powiedzieć to co się między nami wydarzyło to był przypadek byłam pijana i wiesz co Grey nie chce Cię znać nie pisz do mnie i się nie odzywaj do mnie mam Cię dość "
Nic nie odpisał . Byłam wtedy tak wściekła na niego .

Dwa dni później
Taylor wgl się do mnie nie odzywa wysłałam mu chyba z 10 wiadomości a on nie odpisuje .
W pewnej chwili usłyszałam pukanie do drzwi powiedziałam "proszę " , a przez drzwi weszła Emma . Ucieszyłam się na jej widok bo jak długo ze sobą nie gadamy.
-Hej, Catrine-powiedziała zamykając drzwi
- Hej , Co tam - zapytałam
- U mnie nic a u ciebie
- Też nic
- Catrine wiem o tym co wydarzyło się między tobą a Greyem
-Z kąd wiesz
- Grey rozgadyje to całej szkole
- Nie nie a co na to Taylor
-Nie wiem nie widziałam go dzisiaj
- Dobra mogę zostać sama
- Oczywiście pa - odpowiedziała i przytuliła mnie po czy wyszła .
Byłam zła na Greya ze wszystkim mówi o tym co między nami doszło .
Czułam się podle .

Poszłam do domu Greya . Zapukałam i drzwi otworzył mi Grey od razy zapytał
-Przyszlas na jeszcze raz
-Nie spadaj , przyszłam po to by ci powiedzieć żebyś już przestał wszystkim mówić o tym co między nami .
- A czemu mam nie mówić- zapytał i oparł się o drzwi
- Bo...
-Co - przerwał mi
-Bo chce o tym zapomnieć bo był to błąd mojego całego życia- odpowiedziałam po czym Grey zamkną drzwi .
Poszłam szybko do domu gdzie w moim pokoju znalazłam Ashley, grzebala coś w moim telefonie .
- Co ty tu robisz?? - zapytałam
-A mama kazała mi zanieść twoje pranie - odpowiedziała
Po czy wyszła z jakąś karteczkę w ręku . Potem zobaczyłam historię w moim telefonie , okazało się ze spisała numer telefonu Taylora.

Podoba wam się sorki że tak długo i zapraszam na moje drugie opowiadanie Jak Potoczy Się Los z Rossem Lynch. Zapraszam :)

Nie Tak Jak Miało Być /A.G Z.M ( zawieszone)Where stories live. Discover now