Kapitola druhá

386 7 4
                                    

Největší štěstí pro mě bylo, když mi Grace pár dnů po seznámení na diskotéce odepsala, že se mnou klidně někam zajde. Jak jsem říkal, celý večer se moje oči nemohli odtrhnout od Gracie, jelikož mě zaujala jako dívka.

Všechny ostatní dívky které se kolem mé osoby pohybovaly, mě nezajímaly. Jediný kdo mě tam skutečně zajímal byla právě Gracie.

Na naší první schůzku jsem jí donesl jednu rudou růži, která jí udělala velkou radost, ale také jí překvapila. Její úsměv, když v ruce držela tu jednu jedinou rudou růži, ty jiskřičky v jejich očích, jako kdyby to bylo včera.

,,Ta je skutečně pro mě?" Zašeptala svá slova, jako kdyby jim nemohla uvěřit. Tiše jsem se tomu zasmál, ale přikývl jsem.

Její růžové vlasy měla rozpuštěné a přehozené přes jedno rameno, na tváři měla úsměv a v jejich očích jsem viděl jiskřičky. Grace si jemně zkousla spodní ret, ale pak mě objala a své ruce mi dala za krk, kde je spojila. ,,Děkuju. Jsi milý, Jorge." I když se ode mě odtáhla a hleděla mi do očí, už teď jsem cítil že je něco mezi námi.

Všiml jsem si, že jeden menší pramínek jejich vlasů, jí padal do obličeje. Dvěma prsty jsem jí ten pramínek vlasů zastrčil za ucho a odvážil se položit svou dlaň na její tvář, a prsty jí jemně hladil po hladké kůži její tváře. Její modré oči, které mi tolik připomínali oceán, mě neustále sledovali. Každý můj pohyb, každý můj nádech.

,,Snažím se být milý." Dál jsem jí hladil po tváři a Grace naklonila hlavu víc k mé ruce, aby se o ní hlavou opřela.

,,Jsem moc rád, že jsi mi hned nedala košem a odpověděla na mou zprávu jestli by jsi se nechtěla znovu vidět." Přiznal jsem sám sobě už ten večer, že se mi ta růžovláska dostala pod kůži.

Na Grace tenkrát něco bylo. Později mi přiznala, že jí k našemu prvnímu rande museli ukecat Ryan s Brooklyn, její kamarádka a můj kámoš.

Vzpomínka na naše první rande mě upřímně dojala. Tolik jsem jí chtěl mít u sebe. Představa že se jí Davide dotýká je mi odporná a proti srsti.

Tobias na Gracie dá pozor, i když asi nezabrání něčemu když jí bude chtít ten parchant políbit, ale něčemu ano. Nezmlátí jí. A to je pro mě teď hlavní. Aby byla moje Gracie v pořádku, živá a zdravá, ale hlavně živá.

**********************************
Jelikož nechci, aby jste byli smutný, tak vám tu vydám aspoň ještě jednu kapitolu a až zítra asi nějak kolem dvanácté uvidím, vydám další. ❤️‍🔥

Mějte krásný zbytek dne zlatíčka. ❤️❤️

Tessie

Naděje na lásku ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat