Kapitola desátá

264 6 6
                                    

𝐉𝐨𝐫𝐠𝐞

Jakmile jsme se s Gracie rozloučili, tak jí Tobias odvezl zpět domů. Neustále jsem myslel na to, co udělat abych mohl vzít Grace k sobě domů a být s ní a přestat řešit Calluma nebo Davideho.

,,Musí být nějaké jiné řešení." Přemýšlel jsem nahlas a frustrovaně si ruky zajel do vlasů. Mohl bych klidně přijít do domu Calluma a zabít jeho i Davideho, ale to by bylo snadné. A hlavně taky by to bylo pro něj a pro Davideho vysvobození a to já nechci.

Vzpomněl jsem si na den, kdy Brooklyne a Ryan přišli na diskotéku a Brooke mě tam seznámila s Gracie. S mojí, Grace.

Když jsem spatřil na displeji svého mobilu fotku té tajemné růžovlasé dívky, ani na vteřinu jsem nepřemýšlel, jestli půjdu nebo ne. Chtěl jsem vědět jaká je, už podle fotky se mi líbila ale jakmile se ozval její milý a nádherný hlásek, který měl v sobě špetku odvahy, věděl jsem, že s ní se nudit fakt nebudu. ,,A tohle je.." ,,Jsem Grace, pokud jste milý pane neslyšel před pár vteřinami." I když se chovala trošičku víc drze, nevadilo mi to.

Naopak mě to k ní táhlo ještě víc. Všiml jsem si že Brooke a Ryan si spolu rozumí a nebyl jsem jediný, kdo si toho všiml. Než jsem cokoliv stačil říct, Grace se odebrala na taneční parket. Ani na vteřinu jsem neváhal a šel za ní.

,,Takže ty jsi mafián, že?" Povytáhla zvědavě obočí a na rtech měla jemný úsměv. Přikývl jsem na souhlas a věnoval se těm jejím tmavě modrým očím, které mi připomínaly oceán. S Grace jsme tančili i když Ryan a Brooklyne odešli nečekaně brzy domů.

,,Ale není to tak, že bych zabíjel nevinné lidi. Když musím, zabiju jen toho nejhoršího šmejda pod sluncem." Usmál jsem se na Grace a sledoval její reakci. ,,Nevypadáš na mafiána." Její poznámka mě velice překvapila.

Měla pravdu, ani trochu jsem se nepodobal na člověk který je mafián. Ne tak, jako se na něj podobal Aiden. ,,Co si takhle někdy vyjít ven? Třeba do kavárny, nebo do parku." Grace má otázka maličko překvapila.

**********************************
Další krásná kapitola je za námi, myslíte že se nakonec naše hrdličky dočkají a budou spolu? To se nechte překvapit. 🤔😏

No nebudu dál kecat, užijte si zbytek dne moje zlatíčka, mám vás ráda. 🥰

Tessie

Naděje na lásku ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat