O týden později
𝐆𝐫𝐚𝐜𝐞
Uběhl jeden nekonečný a hnusný týden od mé svatby s tím idiotem Cagem. Otec už netrpělivě čeká kdy mu asi oznámím že jsem s Davidem těhotná, ale to se nestane.
Sice o mém těhotenství s Jorgem nemá ani zdání ale Davide nikdy nebude otcem dítěte které nosím pod srdcem.
Osprchovala jsem se, udělala drdol, oblékla do šedých kalhot, žlutého upnutého tílka a lehla si do postele. Během pár minut jsem byla v říši mých snů.
Neměla jsem ani tušení, co se během noci stane. Po probuzení jsem byla vyděšená a nevěděla kde se nacházím a co tam vůbec dělám.
,,To má být nějaký posraný vtip?!" Naštvaně jsem zavřela a rozhlížela se kolem sebe. V tu jednu danou chvíli mi to došlo. Já nebyla unesena někým cizím. Ale doslova Jorgem Monterem. ,,To si snad dělá prdel." Bylo mi jedno že jsem vulgární. Naštval mě. Zrovna když se vdám tak musí udělat tohle.
Ozvalo se klepání na dveře, ať si ten člověk co tam stojí klepe jak chce. S nikým nebudu mluvit. ,,Gracie?" No jasně že Tobias bude vždycky stát na straně Jorgeho. Mohl mi to být hned jasný.
,,Vypadni." Nehodlal a jsem s ním mluvit. A s Jorgem nebudu mluvit už vůbec. ,,To asi nepůjde, jelikož s tebou chce někdo mluvit. Tak nevypadnu." Vešel dovnitř a já se na něj začala mračit. Fakt mě oba štvou. Jak Jorge tak i Tobias.
Když viděl že na něj nereaguju, tak mě vzal za rameno rameno a odvedl do ložnice. To bych ještě snesla, kdyby to nebyla Jorgeho ložnice.
,,Sakra pusť mě Tobias!" Zavrčela jsem protivně a doufala že tohle je jenom nějaký zlý sen. Jorgeho jsem nikde neviděla a to pro mě bylo znepokojující.
,,Jak je libo paní Montero." Ušklíbl se na mě a odešel z Jorgeho ložnice, kde mě nechal úplně samotnou. ,,Karma tě za tohle snad dostatečně potrestá." Zamumlala jsem si tiše sama pro sebe. Za mnou se ozval něčí smích. ,,Pořád tak silně drzá." Ten hlas bych poznala kdekoliv. Otočila jsem se a založila si ruce na hrudi.
,,Jorge Montero, sám osobně." Odfrkla jsem si naštvaně. Taky že jsem naštvaná. Až moc se měl k mé bývalé kamarádce. ,,Nevěděla jsem že mě taháš za nos a spíš se Sannou." Zamračila jsem se víc. Jorge na mě vykulil oči. Teď ještě ze mě bude dělat blbku že s ní nic nemá.
**********************************
Olalalalaaaaa Jorge i s Tobiasem unesli Gracie a ona je teď naštvaná. 😁 Jak to asi tak jen dopadne? ❤️Tessie
ČTEŠ
Naděje na lásku ☑
RomanceČTVRTÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE ,,Ta je skutečně pro mě?" Zašeptala svá slova, jako kdyby jim nemohla uvěřit. Tiše jsem se tomu zasmál, ale přikývl jsem. Její růžové vlasy měla rozpuštěné a přehozené přes jedno rameno, na tváři měla úsměv a v...