Kapitola dvacátá sedmá

248 5 4
                                    

,,Co když ji Davide s tvým otcem vydírali? To by mohlo znamenat její divné chování, když jsem jí po asi sto padesáté odmítl se slovy, že nám jenom tebe a žádnou jinou nechci. Třeba ji skutečně jeden z těch dvou vydíral a ona to udělala pod nátlakem." Fajn, fakt si tady povídám s člověkem, který mě mohl ale taky nemusel podvést s mou bývalou kámoškou? Začínám tady z toho skutečně magořit.

Jorge se střetl svým pohledem s tím mým a na rtech se mu objevil úsměv. ,,Byl si na té nějaké tvoji důležité akci. V obleku. Sanna měla nějaké sexy značkové šaty. Až ji z toho málem ty její kozy vypadly." Jeho pohled sjel na moje prsa. Vážně v této vážné chvíli myslí na tohle? On je zvracený. Vlastně celý můj život je zvracený.

,,Ani na to nemysli!" Zavrčela jsem a chtěla se od něj odtáhnout, ale nedovolil mi to. ,,A proč ne?" Zasmál se nahlas a nespouštěl ze mě svůj zrak. ,,Jsem na teb-" Nenechal mě to ani doříct a své rty položil na ty mé, líbal mě jemně. Poznala jsem že čeká jestli budu s ním spolupracovat.

,,To se vyřeší. Já jsem ti byl věrný, tak mě prosím neopouštěj. A neutíkej přede mnou." Zašeptal tiše. Když jsem se od něj maličko odtáhla, tak v obličeji měl smutný výraz. To se mě dotklo. ,,Jorge ale-" Chtěla jsem mu na to něco říct, ale to by nesměl do ložnice vtrhnout Tobias, který v ruce držel nějaký papíry.

Nechápavě jsem nakrčila obočí, oba jsme se podívali na Tobiase. ,,Jorge jdu ti udělat radost. Našel jsem doslova a do písmene nádherné fotky, které by tě mohly zajímat. A vlastně i tebe, Grace." Podal mu ty fotky do rukou. Maličko jsem se naklonila přes jeho rameno, abych viděla co na těch fotkách je.

,,Děláš si prdel?" Byly to přesně ty fotky, co mi ukázal Davide. ,,Nedělám. Určitě tohle ukázali tady, slečně Grace." Oba dva se na mě podívali. Jorge měl v obličeji nechápavý výraz. ,,Ukázali ti tyhle fotky?" Na tohle se mi ani moc nechtělo odpovídat. Jenže i když řeknu ne, Jorge pozná že lžu. Jakožto mafián umí poznat když mu někdo lže.

Proto jsem radši mlčela. Sice jim to dá mou jasnou odpověď, ale nebudu říkat že ano, když jim to musí být jasný. ,,Takže jo. Takže Davide s Callumem se nedožijí." Odpověděl Jorge rozhodnutě a fotky dal Tobiasovi.

**********************************
Doufám že se těšíte na druhou sérii kde budou děti postav z této první série. 😉 Říkám vám že se máte na co těšit. 😇

Tessie

Naděje na lásku ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat