,,Jorge!" Vykřikl Tobias, když za mnou další den přišel aby mi sdělil důležitou zprávu, která se týká mojí Gracie. Vzhlédl jsem k němu pohled a jenom tiše doufal, že mi oznámí jedinou zprávu, že můžu být zase s ní.
Nic víc si skutečně nepřeji celé dva, skoro tři podělané týdny. ,,Tohle jsem získal a udělal kopii, tak snad tě to potěší." Podával mi do ruky nějakou menší fotku, kterou jsem si vzal. Byl to něčí ultrazvuk. Když jsem se podíval čí, vykulil jsem oči. ,,Gracie je těhotná?" Podíval jsem se na Tobiase a doufal, že to není toho parchanta.
,,Než si teď začneš myslet čí je to, podívej se kolikátý týden." Odpověděl a tím mi má slova jenom potvrdil. A když jsem svůj zrak přemístil zpět na ultrazvuk, díval jsem se a v hlavě si spočítal v kolikátém je týdnu. Byla na začátku druhého měsíce.
A to vycházelo, že otcem nemůže být ten šmejd. A potom mi to došlo. Já budu táta. Gracie čeká naše společné dítě. Naše.
Tobias se na mě usmíval, jako kdyby věděl, že už jsem to pochopil. ,,Gratuluji. O důvod víc, ti získat zpět co nejdříve snoubenku." Zasmál se a odešel za mou láskou. Nejradši bych udělal to samé, ale nemohl jsem.
,,A teď chci dát slovo našemu kamarádovi, Jorgemu Monterovi." Promluvil Ryan a já vstal, Gracie mě překvapeně pozorovala. Naši přátelé se vzali na naše druhé výročí. Dva roky jsem měl u sebe svou lásku, kterou jsem každým dnem miloval víc a víc.
Poklekl jsem před Gracie a z kapsy vytáhl černou krabičku se stříbrným prstenem, který měl byl po celém kulatém obvodu krásně hladký a uprostřed byl světle modrý diamant ve tvaru srdce, a v tu chvíli mi bylo ukradený že všichni čekají, co se bude dít.
,,Grace, má milovaná sladká Gracie, chtěl bych aby jsi byla mou už navždy, proto se tě teď a tady ptám, vezmeš si mě a uděláš tak ze mě ještě šťastnějšího muže?" Její modré oči se zaleskly slzy, a jak jemně kýve hlavou na souhlas, ale jak už bylo na ostatních vidět, čekali na její slova, aby to všem bylo jasné.
Má ruka vyhledala tu její a chytla jí, propletla s ní prsty, aby věděla že jsem tady s ní a čekáme na její odpověď. ,,Ano! Panebože ano! Jasně že se stanu tvou už navždy!" Vypískla nadšeně a i když byla ubrečená, byla šťastná. Bylo to na ní znát.
**********************************
A máme tu vzpomínku na to, kdy Jorge poklekl před Gracie a požádal ji o ruku. 🥰 Co myslíte, najdou Jorge s Tobiasem něco, jak budou moct vzít Grace k sobě? 😏Mějte krásný den zlatíčka ❤️❤️
Tessie
ČTEŠ
Naděje na lásku ☑
RomanceČTVRTÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE ,,Ta je skutečně pro mě?" Zašeptala svá slova, jako kdyby jim nemohla uvěřit. Tiše jsem se tomu zasmál, ale přikývl jsem. Její růžové vlasy měla rozpuštěné a přehozené přes jedno rameno, na tváři měla úsměv a v...