,,Grace, princezno, nech si to vysvětli-" Založil jsem si ruce na své hrudi. Abby Taylor osobně. Nebo-li matka Gracie. ,,Můžete mi vysvětlit co vy tady děláte? Nikdo se neprosil, aby jste se nám vetřela do života, zrovna když je moje snoubenka šťastná." Abby měla krátké tmavě hnědé vlasy, které měla i Gracie, ale ona si barvila vlasy na světle růžovou. Abby mě úplně ignorovala a dívala se na mojí snoubenku.
Kdybych věděl že jí Gracie nenávidí, tak bych jí hned teď na místě odpráskl. ,,Chci ti vynahradit všechny ty roky, kdy jsem nebyla s tebou ty má princezno." Svojí ruku natáhla, aby pohladil Gracie po hlavě, ale ona jí tu ruku chytila a zamračila se na ní.
,,Je mi úplně fuk proč jsi tady, nezajímáš mě ty, ani můj podělaný otec. Vy oba jste mi zničili už dost život. Já jsem šťastná s mým snoubencem, tak se otoč a vypadni odtud. Nic z minulosti si už připomínat nechci a nebudu. A že mi chceš všechno vynahradit? Běž za Callumem a nech se od něj ponižovat a mlátit!" Vyprskla už dost naštvaně a já Gracie hned objal.
,,Běžte pryč paní Taylor. Já se o vaší dceru dokážu postarat. Dávám jí to, co vy ani váš manžel jste nedali. Lásku, kterou potřebuje a tenkrát od vás obou potřebovala." Začal jsem jí hladit po jejich odhalených zádech, nechtěla Abby vidět a abych pravdu řekl, já taky ne.
,,Jděte pryč. Vraťte se k vašemu manželovi. A nás s naším nenarozeným dítětem nechte být." Dívala se na mě pohledem jako kdybych si měl dělat srandu. ,,Vy mi nebudete říkat co mám a nemám dělat! Je to moje dcer-" Rozesmál jsem se. Možná to může být její biologická matka, ale tady je na mém pozemku. K tomu si asi ženská pitomá neuvědomuje že jsem mafián.
Abby se na mě dívala jako kdyby nechápala můj důvod proč se teď směju. ,,Jste vypatlaná. A vůbec.. Víte vy kdo já jsem? Jorge Montero. Syn Jenny a Joeho Montero." Ten její naštvaný výraz v tom jejím hnusném obličeji zbledl. Jo tak asi už panička ví o koho se jedná. ,,Je sice mafián ale já jsem s ním šťastná. Otec mě chtěl provdat Davidemu Collinsonovi." Přidala se do toho má láska. Abby se na mě zamračila. Tak ať takhle chvíli pokračuje a skončí blbě.
**********************************
Co říkáte na Jorgeho přístup k matce Grace? Udělal podle vás správně? 🤔Tessie
ČTEŠ
Naděje na lásku ☑
RomanceČTVRTÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE ,,Ta je skutečně pro mě?" Zašeptala svá slova, jako kdyby jim nemohla uvěřit. Tiše jsem se tomu zasmál, ale přikývl jsem. Její růžové vlasy měla rozpuštěné a přehozené přes jedno rameno, na tváři měla úsměv a v...