,,Líbí se ti to, lásko?" Zašeptal tiše a dál se věnoval mému poprsí. Na jeho odpověď jsem tiše vzdychla. ,,Chyběla jsi mi. A chybělo mi i tohle." Nechala jsem ho, ať pokračuje i když tady bylo riziko že až skončí, tak budu mít na prsou cucfleky. Asi si každý mohl domyslet co se pak stalo. Ne nehráli jsme s Jorgem karty nebo dámu pod peřinou, vyspali jsme se spolu.
Když jsem si myslela že Jorge spí, chtěla jsem vylézt z postele, abych se podívala jak to naše maličké roste. Nepovedlo se mi to jelikož Jorge ani náhodou nespal a přitáhl si mě do objetí a políbil na můj odhalený krk. ,,Už mi neutečete paní Montero." Zašeptal mi tiše do ucha svým dokonalým a sexy hlasem. ,,To mě ani nenecháš se obléct? Nebudu po tvém domě lítat nahá." Zasmála jsem se, otočila se čelem na Jorgeho a dívala se mu do očí.
,,Nenechám. Tobias tu stejně není a nikdo z ochranky si nedovolí sem vlítnout a riskovat tak svůj život bez zaklepání." Ušklíbl se na mě a znovu mě políbil na můj odhalený krk. Poté si začal hrát s mými světle růžovými vlasy.
Chtělo se mi ho trochu pozlobit. Věděla jsem že se mu moje barva vlasů líbí. ,,Tak jsem jen tak přemýšlela a napadlo mě, co kdybych si vlasy nechala obarvit na tmavě hnědou? Měla bych je jako svojí přírodní barvu." Čekala jsem co udělá a potlačila nutkání se nezačít hned smát. V tu chvíli si mě otočil čelem k sobě a na tváři měl výraz který se mnou absolutně nesouhlasil.
,,Princezno je to tvoje rozhodnutí, ale mě se ta barva líbí. Není obvyklá. Podívej. Brooklyne má hnědé vlasy se světlými melíry. Emily od tvého bratrance má taky tmavé vlasy. Isabella od Kaie má taky tmavé vlasy. I když si plánuje dát taky barevnou hlavu, tak zatím má černé háro. Ale ty jsi ty. Jsi jedinečná taková jaká jsi. A to se mi na tobě tolik líbí. Tou barvou vlasů se od ostatních odlišuješ." Jorgeho slova mě dojala. Nečekala jsem že řekne něco takového, opravdu mě tím dostal.
Dívala jsem se do jeho zelených očí a usmívala se na něj. ,,Ale ať máš vlasy jakékoliv, stále jsi to ty. Moje Gracie. Ta, kterou jsem si vybral, která nosí naše společné dítě pod srdcem. A jsi žena která bude nosit moje příjmení." Pokračoval a po jeho slovech mě sladce políbil.
**********************************
Autorku nenapadají žádná slova, takže asi se to teď obejde bez mého humoru. 😁Tessie
ČTEŠ
Naděje na lásku ☑
RomanceČTVRTÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE ,,Ta je skutečně pro mě?" Zašeptala svá slova, jako kdyby jim nemohla uvěřit. Tiše jsem se tomu zasmál, ale přikývl jsem. Její růžové vlasy měla rozpuštěné a přehozené přes jedno rameno, na tváři měla úsměv a v...