,,Opravdu je tohle jediný způsob, jak získat více času při vašem plánu?" I když jsem nechtěl, přikývl jsem na souhlas. ,,A hlavně to ochrání tebe a naše maličké. Takže ano, bohužel je to jediný způsob." Grace věděla, že se mi ten blbý nápad ani trochu nelíbí, ale bohužel nic jiného se nedalo dělat. Pokud to zajistí bezpečí mé rodiny, tak to musíme zkusit.
,,Mám z Davideho strach a taky nechci aby se mého těla dotýkal někdo jiný než ty." Už jenom ta představa že se jí to hovado slizce dotýká a líbá mojí Grace je zničující. A když si představím že jí líbá na její plné a dokonalé rty, nebo s ní spí a miluje jí v její posteli.
Ruce jsem zatnul v pěst. Grace si toho všimla a hned svou ruku položila na tu mou. ,,Lásko.." Z jejich úst ta slova zněla jemně.
,,Slibuji ti, že to je skutečně jediná věc, kterou budeš muset udělat." Věděl jsem, že už nám moc času nezbývá, tolik bych si přál aby tohle celé bylo už za námi a já měl svojí Gracie i s naším dítětem, které nosí pod srdcem u sebe.
,,Dobře, udělám to. Ale jen pro bezpečí našeho dítěte." Kývala na souhlas a mě v tu chvíli spadl kámen ze srdce. ,,Ale neslibuji ti, že nebudu mít pocit viny že jsem tě podvedla." Na tohle jsem ani nepomyslel. ,,Gracie.. Zlatíčko.." Bylo to pro mě těžké, ale nic jiného dělat nešlo. Dřív nebo později by to Callum nebo Davide zjistili.
,,Jen se prosím snaž dostat mě od Davideho a mého otce co nejdříve pryč. S nimi si připadám jako kdybych byla ptáček uvězněný ve zlaté kleci." Svou ruku jsem dal na její tvář a prsty jí po ní jemně hladil. ,,Budu se snažit. Já i Tobias uděláme pro tvoje... Vaše bezpečí cokoliv." Na rtech se jí objevil úsměv. ,,Udělám pro vás dva cokoliv na světě. I kdyby to mělo znamenat že tvého otce a Davideho zabiju, udělám to." Její úsměv se v tu chvíli o kousíček zvětšil.
**********************************
Další kapitola je za námi a já nejspíš dneska si budu krásně psát Tajemnou pravdu, kterou už bych chtěla dopsat, ať v klidu pak vydávám jen třetí a tuhle čtvrtou knížku. 🥰Doufám že se vám kapitola líbila, mám vás ráda zlatíčka. ❤️❤️
Tessie
ČTEŠ
Naděje na lásku ☑
RomanceČTVRTÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE ,,Ta je skutečně pro mě?" Zašeptala svá slova, jako kdyby jim nemohla uvěřit. Tiše jsem se tomu zasmál, ale přikývl jsem. Její růžové vlasy měla rozpuštěné a přehozené přes jedno rameno, na tváři měla úsměv a v...