Kapitola dvacátá třetí

226 4 2
                                    

O týden později

Dnes nastal den, kdy si Gracie má "vzít" blbece Davideho, člověka, který vidí jen sám sebe a na nikoho jiného nemyslí. Ženy má jen do postele. Nikdy ale nepochopím proč nám otec Gracie, Callum stále stojí v cestě za tou naší pravou láskou.

Znovu jsem si prohlížel naše fotky. Gracie na nich vypadá šťastně. Teď se musí trápit s Davidem a jejím otcem, oba už brzy skončí mrtvý a hodně hluboko zakopaný pod zemí.

Když mi cinkl mobil, nějak jsem tušil že to bude Tobias, slíbil mi že bude posílat fotky jak Gracie vypadá a jak se tváří Callum s tím druhým počmáraným šaškem. Ani do toho cirkusu by je nevzali, jelikož jsou tak šíleně moc špatný, že by se hodily leda tak do zoo jako žrádlo pro krokodýly.

Na té fotce byla Gracie. Na sobě měla dost jednoduché bílé šaty, na tváři neměla ten její typický šťastný úsměv, který měla když byla u mě.

V tu stejnou chvíli jsem si vzpomněl na den kdy jsme se spolu poprvé milovali. Přišla za mnou a bylo na ní znát, že váhá.

Zrovna jsem pracoval ve své pracovně, když se domem ozval zvonek. Práci jsem odložil a šel se podívat, kdo to je. Ale ani ve snu by mě nenapadla osoba, která stála za dveřmi vchodových dveří.

,,Gracie?" Věděl jsem že se u ní doma něco stalo. Na tváři měla vystrašený výraz, který by na ní přehlédl jen totální idiot který je bez kousky citů. ,,Můžu se prosím u tebe na chvíli schovat?" Zašeptala tiše, bála se že jí někdo cizí uslyší a půjde to naprášit jejímu otci.

Potřebovala obejmout, tak jsem to udělal a nehodlal ji jen tak pustit. Už když jsem jí na té diskotéce poznal, mi bylo jasné že mi jen tak ze života neodejde a taky, že je svá, jde si za svým. I když je kapku tvrdohlavá ale to mi nevadilo. Miloval jsem ji už od naší první schůzky.

,,Co ti udělal?" Celé její tělo se třáslo a pro mě to byla novinka. Vždycky byla statečná, plná sebevědomí a s úsměvem na rtech by strčila do kapsy všechny ženský, které mi můj otec chtěl dohodit.

Byla pro mě perfektní, dokonalá žena. A to jen pro mě. Nedokázal jsem si jí představit s někým jiným než se mnou.

,,Zasnoubil mě. A to ještě s nějakým Davidem Collinsem. Nechci ho. Nechci!" Plakala a ani se nedala nijak utišit. Ničil mě pohled na ni, jak pláče.

**********************************
Máme tady další kapitolu a konec končí naší oblíbenou vzpomínkou. 😁❤️

Tessie

Naděje na lásku ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat