Było coś o koło północy a ja dalej nie spałam. Myślałam o Filipie, o tym co wtedy zobaczyłam. Wzięłam telefon i zobaczyłam że ktoś do mnie napisał. Nie miałam ochoty patrzeć na następną wiadomość typu "daj sobie to tytłumaczyć" albo "Filip by Cię nie zdradził". Ale coś przykuło moją uwagę. Zobaczyłam napis Olga. Olga Olga, kto to, nie znam jej!? Weszłam w wiadomość od dziewczyny. I zobaczyłam "Hej, Emilka widziałam że teraz mieszkasz blisko mnie, może byś chciała się jutro spotkać?" - napisała. Szybko zaczęłam łączyć fakty. To dziewczyna z którą chodziłam do starego liceum. Ale ona wyjechała z Angli do Polski przede mną. Była moją przyjaciółką. Odpisałam "Hejka, z miłą chęcią się spotkam, tylko gdzie?". Szybko odpisała "Może w tej kawiarni na rogu ulicy Deszczowej?". Odpisałam "Okej". Na tym skończyłyśmy. Odłożyłam telefon i zasnęłam chociaż było trudno...
Obudziłam się, tym razem o pięć minut za wcześnie. Wstałam wzięłam telefon zobaczyłam dwie wiadomości od Pawła. Byłam pewna że chodzi o Filipa. Ale weszłam w wiadomość "Hej, wiesz gdzie jest Maja?". Skąd miałam bym to wiedzieć. Czytałam dalej "Z Mają nie ma kontaktu". Jak nie ma z nią kontaktu? Zaczęłam się o nią bać.
- A może to ten mężczyzna jej coś zrobił?- pomyślałam. Zadzwoniłam do Kasi. Nie odebrała pewnie jeszcze śpi. Zeszłam na dół. Zjadłam śniadanie i zaczęłam się szykować do szkoły. Po chwili byłam już gotowa. Wyszłam z domu i poszłam w stronę szkoły. Nie założyłam kurtki. Było zimno ale dotarło to do mnie dopiero w połowie drogi. Nie chciało mi się wracać do domu. Więc poszłam dalej. Po chwili poczułam że ktoś zarzucił na mnie kurtkę i mnie przytulił. Odwróciłam się, zobaczyłam Filipa. W sumie się nie zdziwiłam, bo kto inny to mógł być...
- Daj to sobie wytłumaczyć- zaczął Filip
- No dobra...
- Ta dziewczyna, to moja kuzynka
- JAK KUZYNKA!
- No po prostu
- przepraszam...
- Nie masz za co
Przytuliłam się do Filipa. Dalej go kocham... Poszliśmy do szkoły.Weszliśmy do szkoły. Pierwsze co zobaczyłam to Kasie która płacze. Nie wiedziałam co się stało. Szybko do niej podbiegłam.
- Kasia co się stało?!
- Z Mają nie ma kontaktu, a nauczyciele w kółko się nas o nią pytają
Popatrzyłam się na Filipa, który ewidentnie dawał mi znak żebym coś zobaczyła. Poszłam do Filipa i zobaczyłam Pawła. Wyszedł z pokoju nauczycielskiego. Podbiegł do nas i powiedział:
- Ja nie wiem co mam zrobić. W kółko podchodzą do mnie nauczyciele i o coś pytają. Mai napewno się coś stało.
- Paweł napewno jej się nic nie stało. - powiedział Filip
- Ja chyba wiem co jej się mogło stać...
- Mów szybko - powiedział Paweł
- Pamiętacie jak wyszłam z szpitala, zrobiliście mi imprezkę. Wtedy Maja strasznie często chodziła do toalety. W pewnym momencie poszłam za nią. Zobaczyłam jakiegoś mężczyznę całego ubranego na czarno, rozmawiał z Mają o tym że ma się mnie pozbyć...
- O mój Boże!- krzykną Paweł
Zadzwonił dzwonek weszliśmy do klasy. Kasia nie mogła się uspokoić. Byłam w szoku, jeszcze wczoraj że sobą rozmawiałyśmy, a teraz nie ma z nią kontaktu... Z tamtej lekcji nic nie pamiętam. Myślałam tylko o Mai... Nie pamiętam nawet tego co mówił do mnie Filip. Zadzwonił dzwonek na przerwę, wyszłam z klasy i wyciągnęłam telefon. Zobaczyłam wiadomość z obcego numeru, treść była bardzo dziwna "Różana 33". Nie wiedziałam co mam z tym zrobić... Jedyne co mi przychodziło do głowy, to żeby pokazać to Filipowi.
- Ej Filip, wiesz co to może być?- pokazałam wiadomość
- Emilka od kogo to masz?
- Nie wiem, to z obcego numeru...
- To miejsce gdzie mieszka Maja
Filip pokazał to Pawłowi.
- Ej, zrywamy się z lekcji i tam jedziemy?- zaproponował Paweł
- Dobry pomysł!- powiedział Filip i pociągną mnie za rękę.
Zeszliśmy do szatni, ubraliśmy się i wybiegliśmy z szkoły!
- Ej a co z Kasią?- zapytałam
- Nie wiadomo co tam znajdziemy, a ona i tak jest w strasznym stanie...- powiedział Paweł
- Zostanie z Wojtkiem- dodał Filip_________________________________________
Co się stanie dalej? Czy Maja się odnajdzie? I co znajdą w domu Mai? Tego wszystkiego dowiecie się w następnych rozdziałach!
Przepraszam że tak długo nic nie wrzucałam:( Ale teraz postaram się częściej wrzucać rozdziały! Pozdrawiam moją przyjaciółką Julke i MilkyyxSzczypsonn które strasznie nie mogły się doczekać następnego rozdziału!
- Lena<3
CZYTASZ
Jedna zmiana, to mnóstwo zmian.
ActionGłówna bohaterka Emilia, przeprowadza się do Polski po ponad 10latach. W nowym liceum poznaje chłopaka innego niż cała zeszta w którym się zakochuje. Lecz zaginięcie jej przyjaciółki, dużo zmienia w jej życiu...