Egy évvel később... és egy új jövevény

55 3 2
                                    

Ezalatt az egy év alatt sok minden történt. Például megtörtént a nászút, ami egy csodás helyen volt! És aminek a legjobban örülünk... meglett a szerelem gyümölcse! Lloyd apuka lett! Igen, pontosan december 30-án 12:25-kor született meg az elsőszülött fiunk Louise Montgomery Garmadon. - Gyönyörű szép baba!- mondtam fáradtan.
- Igen.- modta Lloyd- És Akita...Köszönöm.
- Mit köszönsz?
- Hogy egy ilyen szépséget adtál nekem.
Meghatottan néztem a páromra. Mostmár a szívem 3 felé volt törtve. Egyik része a férjemé a másik Katarué a harmadik... a kis hercegémé! Hirtelen a ninják törtek be a szülőszoba ajtaján.
- Ti hogy jöttetek be?!- kérdezte Lloyd.
- Mivel velünk van Misako, beengedtek minket is!- felelte Jay.
- Hol a pici?- kérdezte Nya és P.I.X.E.L egyszerre.
Átadtam a kicsi Louiseomat Nyának.
- Olyan szèp!- mondták a lányok egyszerre.
- Ez természetes, elvégre az ÉN fiam!- mondta Lloyd.
Na ezen mindenkit elkapott a röhögőgörcs.
- Nem vagy egy kicsit beképzelt, fiam?
- Szerintem nem.
Na már csak ez kellett. Olyan hahota tört ki hogy az egész kórház tőlünk zengett. Hirtelen elképesztő fájdalom nyilalt a csuklómba. Az infúzió miatt volt. Felnyögtem, és már azonnal rutinszerűen kérdezgetni kezdett.
- Jól vagy?
- Igen, csak az infúziótű szúr.
Olyan hamar eltelt az idő, hogy vége lett a látogatásnak. Csak Lloyd maradhatott velem és Misako. Legalább végre Misako is foghatta a karjában Louiset. Másnap szerencsére már hazavihettek minket, és otthon lehettünk.

Ninjago (Befejezett)Where stories live. Discover now