Ninjagoban telnek az évek. A kicsiny Louise inmár 5 éves. Habár Lloyd nem meri kitanítani, de azért már annak is itt az ideje. Viszont az alatt a pár év alatt agasztott engem egy gondolat... én újra teherbe estem, de nem volt alkalmam elmondani a páromnak. Mindig dolga akadt. A csapatba egyedül Misako és Wu tudta. De szerencsére Lloydnak este nem akadt dolga. Így aztán mikor a csillagokat nézte az égen a hajó fedélzetén odamentem hozzá farkas képemben, mert úgy tudta, hogy valami fontosat szeretnék neki mondani. Odamentem. Akkor vettem észre, hogy a hercegem már rég alszik apja egyik térdére hajtott fejjel. Szeretem így nézni őket. Olyan cukik!❤ Na de vissza a lényegre! Odamentem hát, és másik fejem a férjem szabad térdére tettem. Nem vett észre, azt gondolta, a fia mocorog. Muszály lesz megszólalnom.
-Lloyd...
Lloyd két szép szeme rám nézett.
-Mi nyomja a lelked, drágám?
-Tudod, hogy most vagyok 24 te pedig 25 éves, és hogy Louise is akkor született, mikor én voltam 19, te 20. Szóval, erre minket nem tudott felkészíteni senki. Ezért bocsánat, hogy ily fiatalon apává tettelek...
-Én meg anyává! De ez mér baj?
-Jajj szívem nincs itt baj- és akkor éreztem, hogy a születendő gyermekünk felkelt-de egy fontos dolgot el kell mondanom.
-Ki vele!
A két szempár engem fürkészett. Én átváltoztam emberré, és Lloyd kezét rátettem a hasamra pont oda, ahol rúgott egyet. Lloyd akkor értette meg, hogy terhes vagyok.
-Ezt mér titkoltad?
Azt hittem mérges rám, ezért elsírtam magam a vállán.
-Ó Lloyd! Én elmondtam volna ha lett rá volna időm! De te mindig olyan elfoglalt vagy! Engem meg nem vagy hajlandó ilyenkor vinni magaddal!
Lloyd akkor értette meg, hogy az előző kérdését rosszul fogalmazta és hogy megnyugtasson, magához ölelt, és a fülembe súgni kezdett.
-Sajnálom, hogy megbántottalak. Nem akartam. És kopra igazad van. Eléggé lefoglalt a város megmentése. És azért nem viszlek magammal, mert féltelek Akita! De tudd meg...nem te vagy ezért a hibás, hanem én. Ne sírj hát, kedvesem! Elvégre nem csináltál rosszat! És én-itt átváltott angolra- I❤ you FOREVER!
Ránéztem. A szemem könyben ázott, de azt az egy szót én is kinyögtem.
- FOREVER!
Majd olyan hévvel csókolni kezdett mint még soha! Éreztem, hogy nem akart ő megbántani. Ekkor azonban eszébe jutott egy kérdés.
-Mikor fog világra jönni?
A szemébe néztem.
-2 hónap múlva elvileg.
A hasamra tette kezét, a másikat az alvó hercegemre és közben csókolt. Annyira sajnálom, hogy ezt Kataru nem láthatja! Lett egy csodálatos családom. És boldog voltam!
STAI LEGGENDO
Ninjago (Befejezett)
AvventuraÁlmomban eléggé ijesztő dolgot láttam. A szobában sötét volt és csak én voltam bent. És aztán észrevettem... egy nő alakja volt az ágyam előtt. És két gyermeké. A családom volt az szellemként. Aztán felriadtam. De a szobában tényleg nem volt senki...