Mikor megérkeztünk, a gyerekek még mélyen aludtak. Hulla fáradt voltam. A térképet még egyszer áttanulmányoztam. Friday utca 13. De idióta neve volt az utcának! Péntek utca 13? És mért angolul írták? Na mindegy. Megkerestem a térképen az utcát. Akita odajött hozzám.
-Nem pihensz le egy kicsit?
-Nem. Bírom. Csak még egy csésze kávé jól esne.
-Rendben. Hozom kincsem!
Akita kiment és én egyedül maradtam. Úgy határoztam, megyek, felkeltem a gyerekeket. Mikor a szobába léptem. Nem láttam senkit. Elfogott a félelem.
-Angelica! Louise!
De nem érkezett válasz. Kirohantam a konyhába. Akita sehol. És akkor... valaki elkapott hátulról. Nem láttam, hogy ki az, mert a szememet is bekötötte. Gondolom, ő kapta el a családom többi részét is....
-ENGEDJ EL!!! ÉS HOVA VITTED A CSALÁDOM?! HA BAJUK LESZ, MEGBÁNOD!!!
Válaszul csak halk kuncogást hallottam. Annyit éreztem, hogy egy hideg kéz nyúlik a zsebeimbe.
-HÉ, EZ MÁR SOK! MIT AKARSZ TŐLEM?!
És akkor egy hang szólalt meg.
-Csak átvizsgállak. Ez az én területem. És te egy idegen vagy.
-MIT TETTÉL A PÁROMMAL ÉS A GYEREKEIMMEL? VÁRJ CSAK,SZABADULJAK INNEN KI...
-Ők is jól vannak. Elvittem őket a búvóhelyemre. És te is velem jössz.
Azzal a levegőbe kapott. Öt perc telt el mikor megérkeztünk. Egy tömlöcbe vetett. A szememről levette a szemkötőt. Körülnéztem. És akkor megláttam... a feleségem a földön feküdt a gyerekekkel eggyütt! Odarohantam.
-Akita.... Angelica.... Louise....- felnéztem az ismeretlen alakra- MIT TETTÉL VELÜK?!
-Nyugalom, csak kábultak.
Megsimítottam a feleségem homlokát. A sírógörcs kerülgetett.
-Mit akarsz tőlünk?- kérdeztem tőle vagy századjára.
-Semmit. Csak előbb beszélned kell a mesterrel.
-Ninja vagy?
-Igen.
Aztán ajtó nyikorgását lehetett hallani. És egy nő alakja jelent meg.
-Mester...- mondta az idegen.
-Kik ezek?
-Én se tudom.
A nő közelebb jött hozzám.
-Kik vagytok?
-Én Lloyd Montgomery Garmadon vagyok. Ő a feleségem Akita. Ők pedig a két gyermekem Angelica és Louise.
-Várj... mi a neved?
-Lloyd Montgomery Garmadon.
-Kiengedni őket!
A fiú felénk jött és kiengedett. A feleségem és a gyermekeim ébredezni kezdtek.
-Hol vagyunk?- kérdezte Akita.
-Ez a Friday utca 13.- válaszolta a nő.
-Mit akarnak tölünk szívem?
-Semmit drágám. Csak átvizsgáltak minket. Amúgy, hogy hívják önöket?
-Én Koko vagyok és ő Floyd. És te... a fiam vagy....
És itt vesztettem el a fonalat....
STAI LEGGENDO
Ninjago (Befejezett)
AvventuraÁlmomban eléggé ijesztő dolgot láttam. A szobában sötét volt és csak én voltam bent. És aztán észrevettem... egy nő alakja volt az ágyam előtt. És két gyermeké. A családom volt az szellemként. Aztán felriadtam. De a szobában tényleg nem volt senki...