Rozdział 10

113 6 0
                                    

Wróciłam do domu wcześnie tego dnia po tym, jak Yoongi ukrył mnie, ponieważ wierzył, że w końcu kogoś zamorduję, jeśli nie wyjdę.
Hoseok uczył alfabetu Hwan, kiedy wróciłam do domu, a kiedy dowiedział się o tym dowiedział, poszedł się ubrać, aby też mógł wyjść do pracy. Przejęłam odpowiedzialność za nauczenie Hwana alfabetu, kiedy zadzwonił dzwonek i zanim zdążyłam wstać, Hoseok dał mi znak, że otworzy.
Yoongi czekał przed domem z dużym misiem i koszykiem czekolady w rękach, a Hoseok spojrzał na niego zdezorientowany.

- Ach, cześć, już się spotkaliśmy. Hoseok, prawda?

Hoseok skinął głową, wciąż zdezorientowany.

- Uhh, Y/N jest w środku.

- Tak, wiem, poprosiłem ją, żeby wyszła wcześniej, ponieważ była dzisiaj taka kapryśna. Dziewczyny są przerażające, gdy mają okres. Dlatego przyniosłem to wszystko dla niej. Trochę się spieszę, więc możesz jej to dać ode mnie?

Hoseok zmarszczył brwi, gdy poczuł cień zazdrości w środku.

- Oczywiście, nie ma problemu. Miło było cię zobaczyć, Yoongi.

Wziął wszystkie rzeczy z rąk Yoongiego, gdy spojrzał na misia.
Powiedziała mu, że ma okres, ale nie mogła mi powiedzieć? Kim on jest, jej chłopakiem? - pomyślał.

Hoseok po prostu rzucił wszystko na kanapę, mówiąc od niechcenia.

- Twój PRZYJACIEL, Yoongi dał to wszystko za ciebie. Cześć.

Kilka razy otworzyłam i zamknęłam usta, wyraźnie zdezorientowana jego postawą, ale nie obchodziło mnie to zbytnio, gdy moje oczy wylądowały na czekoladkach. Zamierzałam dobrze spędzić noc.

~~~
Zdążyłam wczoraj zasnąć, kiedy Hoseok wrócił do domu, a dziś, gdy się obudziłam, on jeszcze spał. Ubrałam się i gdy szłam w kierunku drzwi wejściowych, na kanapie czekał na mnie kosz pełen czekoladek, dwa razy większy niż Yoongi'ego.

Mam nadzieję, że pomogą ci się uspokoić i przetrwać dzień. Mam nadzieję, że nadal są twoimi ulubionymi, tak jak na studiach. Pamiętam.

Kocham, Hoseok.

Spojrzałam na koszyk z podziwem, bardzo miło z jego strony, że zrobił coś takiego dla mnie. Tym, co mnie jeszcze bardziej zaskoczyło, był fakt, że wciąż pamiętał mój wybór z czasów studiów.
Już patrząc na zawartość koszyka wiedziałam, że będę miała dobry dzień.

~~~
Tygodnie mijały szybciej, niż sądziłam, a od odejścia Haru minęło ponad 5 miesięcy. To było dziwne, jak w tym czasie wszystko się tak zmieniło, podczas gdy nikt z nas nigdy nie mógł oczekiwać, że coś takiego się wydarzy. Rodzice Hoseoka odwiedzili nas, bo była sobota, i naprawdę tęsknili za Hwanem. Zabrali ze sobą tuzin zabawek i sprawili, że to był najlepszy dzień w jego życiu. Kiedy wychodzili, spytali, czy Hwan chce zostać z nimi na weekend i wiedząc, jak bardzo kocha swoich dziadków, Hoseok i ja już wiedzieliśmy, że powie tak. Korzystaliśmy z naszych telefonów na kanapie, nie wiedząc, co robić teraz, gdy byliśmy sami na noc.

- Akcje twojej firmy wzrosły, imponujące.

- Wiem, inwestorzy umierają, aby zainwestować w naszą firmę z powodu zysku, który osiągnęliśmy w zeszłym roku. To wszystko dzięki moim umiejętnościom marketingowym, mówię ci.

Hoseok zadrwił, a ja spojrzałam na niego urażona.

- Co to było?

The Perfect Marriage Elixir! || Jung HoseokOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz