¤ Heei dragilor, am venit cu un nou capitol! Sper să vă placă..
¤ Ţin să menţionez, din nou, că îmi doresc să lăsați comentarii în care să-mi spuneţi părerea voastră despre poveste, personaje, subiect, să îmi spuneți ce vreţi să se întâmple şi ce nu şi orice altceva vreţi. De asemenea accept şi criticii sau eu ştiu.. Dacă greşesc ceva nu ezitați să-mi spuneţi [ mâine o să am laptop-ul şi tot mâine o să intru să corectez toate capitolele ].
¤ Enjoy it!
° Lectură plăcută! °
---------------------------------------------------
« Xander PoV »
Ohh Doamne, ce mult o vreau! E aşa dulce, sărutul ei mi-a rămas întipărit în minte. Atingerile ei îmi răsfăţau pielea, parfumul ei îmi îmbâta simţurile iar trupul ei de milioane mă înnebunește.
O iubesc! Dar ea nu trebuie să ştie. O să mă mai joc putin cu ea.. Vreau să o fac să se simtă cum m-am simţit eu când a plecat fără să-şi ia ' La revedere! ' , fără să spună că pleacă. M-a lăsat cu ochii în soare, făcându-mă să mă întreb dacă nu cumva eu sunt vinovatul, dacă nu cumva eu am rănit-o atât de rău încât nu a mai putut să mă privească în ochii, să stea în preajma mea, chiar şi în oraş cu mine..
Doamne, ce se întâmplă cu mine?! Cum să spun că o iubesc?! Nu o iubesc, e doar o fată.. Arată foarte bine şi are un caracter bine definit şi o personalitate rar întâlnită, atâta tot! Eu n-am iubit vreo fată până acum şi nu o să încep cu ea sub nici o formă.
Aghh, pe cine vreau să păcălesc?! O iubesc mai mult decât orice pe lumea asta; când o văd mi se luminează ziua, buzele mi se încovoiază formând un zâmbet, ochii îmi strălucesc de iubire, ea e fericirea mea!
Cu toate acestea nu pot să o iert! Nu o să o fac, va plăti pentru toată suferinţa pe care mi-a provocat-o, chiar dacă o iubesc nu o pot ierta. E o fată iar fetele sunt bune doar în pat , bune de folosit o dată şi apoi gata de aruncat. Asta am făcut cu toate fetele până acum, asta o să fac şi cu ea.
« Sophie PoV »
Dimineață, în sfârșit. Sâmbătă, în sfârșit. Proiect, în sfârșit!
Nu mă întrebați de ce mă bucur că azi fac proiectul dar simt că va fi o zi bună. Aşa sper..
Arunc o privire pe noptieră, ceasul indică: 11:47. Mă ridic cu lene şi îmi fac un duş şi toaleta de dimineață. Trebuie să îmi aleg o ţinută pentru azi; o să aleg o ținută lejeră dar de impresie: rochiţă strâmtă până la talie şi flowy în jos, cu câţiva centimetri mai sus de genunchi, turcoaz pentru că îmi scoate ochii în evidență. Părul mi-l îndrepte cu placa şi prind două şuviţe la spate, pun câteva accesorii şi îmi iau balerinii albi cu o fundiţă albastră.
Cobor jos şi iau micul dejun. Îmi iau bani la mine şi geanta albă cu o mustaţă şi ies pe uşă. Din câte văd Arthur mă aşteaptă rezemat de maşină, mă îndrept către el şi îmi deschide portiera.
- Unde mergem Soph' ? întreabă el.
- La adresa asta. În cât timp ajungem?
- 15-17 minute. Cine e norocosul? întreabă Arthur amuzat.
- Partenerul la proiectul la biologie.
- Nu prea pare.
- Nici nu trebuie. spun eu uşor iritată.
Restul drumului îl petrec cu ochii în telefon iar Arthur concentrat la condus.
- Am ajuns. Pa şi baftă!
CITEȘTI
Viaţa de liceu
RomanceSophie se întoarce în New York, locul unde şi-a petrecut copilăria , locul în care şi-a făcut primii prieteni , locul pe care îl iubeşte dar cu toate acestea l-a părăsit cu mult timp în urmă. Oare prietenii ei o vor primi înapoi cu braţele deschise...