Prolog »

2K 20 2
                                    

» PROLOG «

¤ Enjoy it !

*Lectură Plăcută!*

Viaţa de liceu , din câte am auzit ar fi trebuit să fie un basm! Locul unde se întâmplă lucrurii noi , unde întâlneşti multe persoane, locul unde îţi întâlneşti dragostea şi de ce nu chiar să ai parte de ea ?!

Ei bine , ce se întâmplă atunci când vezi că defapt viaţa de liceu este un amestec din mai multe sentimente: ură , prietenie , nostalgie , dragoste , frământare şi multe altele.

Ce se întâmplă atunci când liceul este locul un copiatul nu este un mod de viaţă bun de urmat ci o religie urmată de toţi , locul de unde abia aştepţi să pleci dar mereu te întorci cu drag şi dor. Iadul şi raiul combinate într-un singur loc : LICEUL.

Pentru alţii liceul este doar locul unde te descoperi pe sine , locul în care îţi descoperi toate personalităţile şi le încerci pe toate în speranţa că măcar una dintre ele va fi plăcută de restul. Locul în care există bisericuţe: fetele şi băieţii populari , majorete şi băieţii din echipa de baschet , tipii drăguţi şi fetele de treabă , băieţii şi fetele cu hobby-uri comune , tocilari şi ciudaţi. Locul în care dacă fizicul tău nu este unul plăcut nu contează cine eşti. Locul unde mereu se întâmplă ceva bun de povestit şi totodată locul unde mereu se întâmplă ceva ce încerci cu intensitate să uiţi.

Toate astea se întâmplă în viaţa fiecărui adolescent , fiecărei fete populare sau nu , fiecărui băiat Casanova sau nu , fiecărui ciudat şi fiecărei tocilare. Astea sunt lucrurile care te unesc cu ceilalţi , însă ţine minte o regulă: TREBUIE SĂ FI CA MINE CA SĂ STAI CU MINE !

Într-un final cu toţii aşteptăm să se sfârşească. La uni se sfârşeşte lăsându-ţi un gust dulce , la alţi unul amar. Nu există cale de mijloc , decât dacă o faci tu şi credeţi-mă pe cuvânt, nu mulţi reuşesc asta!

ViaÅ£a de liceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum