¤ Şi iată noul capitol. Sper să vă placă!
¤ Îmi cer scuze pentru eventuale greșeli de ortografie.
¤ Lăsaţi comentarii cu impresia voastră despre poveste, personaje, subiect.. Dacă vreţi să schimb ceva sau eu mai stiu..
¤ Enjoy it!
° Lectură plăcută! °
---------------------------------------------------
Momentele minunate petrecute cu Xander: când l-am simţit pentru prima oară în mine, când i-am simţit atingerile pe toată suprafața pielii mele, sărutările dulci, tot a fost minunat!
Dar stai aşa.. UNDE E XANDER?! A plecat?! Nu, nu cred..
Mă ridic uşor din pat şi privesc în jur: nici urmă de el. Hainele lui nu mai sunt împrăștiate prin cameră, parfumul lui nu mai pluteşte în aer.. A plecat! Nu-mi vine să cred.
Îmi iau repede hainele pe mine şi îl sun pe Arthur, îi spun să vină să mă ia şi cobor jos unde întâlnesc o femeie care lucrează acolo.
- Bună ziua! Aţi văzut un băiat de 18 ani, şaten deschis aproape blond, destul de înalt, bine făcut? Am fost în apartamentul 218..
- Domnul Blaze?
- Da, Xander Blaze. spun eu.
- A plecat acum două ore şi v-a plătit micul dejun..
- Nu mi-a lăsat nici un mesaj?
- Nu. Micul dejun îl luaţi din restaurant la ce oră doriți.
- Nu, mulţumesc. O să plec acum.. La revedere! continui eu.
- La revedere! ţipă femeia după mine.
Ies din hotel şi văd mașina lui Arthur, grăbesc pasul şi el îmi deschide portiera; intru în maşină.
- Cum a fost? întreabă Arthur.
- Nu pot încă să-ţi răspund..
- Să-nţeleg că nu ţi-a mers tocmai bine?
- Până azi dimineață a fost perfect.. Mai bine nu mă trezeam. continui eu.
- Nu-mi spune că a plecat după.. spune el uşor.
- Cam da. spun eu în timp ce o lacrimă mi-a căzut pe mână; mi-am şters obrazul.
- Nu te merită.
- Nu îl merit.. spun eu.
- Pe cine vrei să convingi, pe mine sau pe tine?
- Nici eu nu ştiu.. spun eu izbucnind în plâns.
- Am ajuns. Aşteaptă..
A ieşit, ocolind maşina prin spate. O dată ajuns în faţa uşii mele mi-a deschis portiera, m-a ajutat să mă ridic după care m,a sprijinit uşor de el.
- Ştii.. Sunt doar rănită, nu handicapată. spun eu ironic.
- Ei.. Măcar atât să fac şi eu.
M-a cărat până în camera mea şi m-a lăsat uşor pe pat, mi-a dat jos balerini şi a ieşit în linişte. Odată ce am auzit uşa închizându-se am adormit instantaneu.
« Xander PoV »
Oare ce face draga mea Sophie.. S-a trezit cu siguranţă. Oare cum s-a simţit când s-a trezit şi a văzut că nu mai eram acolo, după ce am petrecut o noapte aşa plăcută împreună? O fi furioasă, dezamăgită, frustrată, oare regretă că a făcut-o?
CITEȘTI
Viaţa de liceu
RomanceSophie se întoarce în New York, locul unde şi-a petrecut copilăria , locul în care şi-a făcut primii prieteni , locul pe care îl iubeşte dar cu toate acestea l-a părăsit cu mult timp în urmă. Oare prietenii ei o vor primi înapoi cu braţele deschise...