- ANTERIOR ÎN: ' Viaţa de liceu ' -
A început să-mi mângâie capul şi să se joace cu părul meu.. L-am lăsat în pace, chiar îmi place. Am închis ochii şi m-am lăsat răsfăţată. Tocmai când eram gata să adorm i-am simţit mâna cum intră pe sub tricoul meu şi ajunge până la sânii, moment în care începe să îmi mângâie sânii prin sutien.
- Xander!?
- Acum vorbeşti hă?!
- Lasă-mă să dorm, sunt obosită!
Şi-a scos mâna rapid şi m-a strâns în braţe; am zâmbit şi am închis ochii, fiind cuprinsă de tărâmul viselor imediat..
Dimineaţa şi-a făcut simţită prezenţa prin razele soarelui care se înghesuiau în cameră, mângâindu-mi piele, trupul.
După ce am aruncat o privire prin cabană am observat că Xander nu mai era.. A plecat. Ce mai obicei are şi omul ăsta. Acum e cu tine şi e dulce şi tandru iar în clipa următoare dispare şi e arogant şi ingâmfat.
M-am ridicat din pat cu lene şi mi-am făcut un duş după care m-am îmbrăcat foarte lejer: o pereche de jeanşi albaştri foarte strâmţi, un maieu alb cu un imprimeu drăguţ însă destul de transparent, un hanorac albastru cu două buzunare, destul de lărguţ şi o pereche Converse albaştri. Cam mult albastru!
Am iesit din cabană imediat după ce mi-am luat telefonul şi căştile. Am dat drumu la muzică la maxim, melodia Maroon 5- One more night se auzea perfect în căştile Beats by Dr. Dre..
M-am îndreptat spre ceea ce părea a fi restaurantul sau cel puţin locul unde se mănâncă. Odată ajunsă acolo am privit în jur, căutând-o pe Kate care era la o masă cu Eddward..
' Eddward ăsta îi ocupă cam mult timp! ' mi-am spus eu în minte.
Am zâmbit la gândul ăsta. Nu credeam că sunt atât de egoistă când vine vorba de prietena mea cea mai bună sau timpul petrecut cu ea. Mereu am crezut că sunt o persoană bună, fără pic de invidie însă adevărul e că mereu am fost mai egoistă, mai zgârcită când venea vorba de afecţiunea persoanelor din jur.
Zâmbetul mi-a pierit imediat după ce l-am văzut pe Xander la o masă cu o domnişoară cu trăsături fine şi zâmbet fermecător. Am simţit cum sângele îmi fierbe în vene la vederea celor descrise. Eram geloasă?! Da, eram! Adică, de ce nu? El chiar pare că se bucură de compania ei, cu siguranţă este încântat de ea..
Am ieşit din restaurant - care părea a fi o cantină - , la fel de nervoasă şi m-am îndreptat spre.. Nicăieri.
- Soph' ! mă strigă Kate din spate.
M-am întors pe călcâie şi am mers spre ea îmbrăţişând-o strâns. Mi-a fost for de ea, de Kate!
- Am vrut să te trezesc azi de dimineaţă dar m-am gândit că eşti obosită şi după aveai să fi irascibilă aşa că nu am îndrăznit.. spune ea zâmbind.
- Ar fi trebuit să o faci, nu ne-am mai petrecut timpul împreună de sute de anii.
- Ştiu.. Timpul meu liber s-a diminuat considerabil.
- Sau mai bine zis ocupat în totalitate de Eddward.. spun eu prefăcându-mă supărată.
- Ei am trăit s-o văd şi pe asta: Sophie geloasă..
- Da. răspund eu scurt.
- Şi, mi se pare mie sau esti supărată?
- Xander şi prostiile lui.
CITEȘTI
Viaţa de liceu
RomanceSophie se întoarce în New York, locul unde şi-a petrecut copilăria , locul în care şi-a făcut primii prieteni , locul pe care îl iubeşte dar cu toate acestea l-a părăsit cu mult timp în urmă. Oare prietenii ei o vor primi înapoi cu braţele deschise...