¤ Iată şi noul capitol.. Ştiu că am întârziat destul de mult, default chiar mă întrebam când o să se întâmple asta.
¤ Sper să vă placă şi vă promit că următorul va fi mai lung!
¤ Nu vreau să spun când îl pun însă CRED că până luni, cel târziu marţi îl pun.
¤ ' Iubire neașteptată ' - cealaltă poveste a mea, treceți şi pe acolo, vă rog!
¤ Enjoy it!
° Lectură plăcută! °
---------------------------------------------------
Se pare că Xander o să vină iar la cină.. Soarta asta nu vine deloc cu mine. Trebuie să aleg o ţinută să-l impresionez. De ce?! Să vadă şi el ce a pierdut..
Mă duc la baie şi îmi fac o baie lungă.
Oare Xander chiar a vrut să mă aibă doar o noapte şi după să mă arunce ca pe o cârpă?! Adică.. N-aş fi crezut vreodată că mi-ar face aşa ceva dar se pare că m-am înşelat amarnic. Poate că în felul ăsta se răzbună el deşi nu prea cred, nu îl cred atât de crud şi în plus am fost prieteni atâţia ani aşa că prefer să cred că a vrut doar o noapte decât o simplă răzbunare..
După ce termin cu baia mă duc uşor spre dulap. Oare ce să port?!
- Draga mea ar fi bine să începi să te pregătești.. spune mama intrând în cameră.
- Nu ştiu ce să port.. Adică nu sunt atrasă de nimic din ce am în dulap.
- Ţi-am luat o rochie acum câteva zile dar am spus să stau până la ziua ta, având în vedere faptul că mai e doar o săptămână.. Dar văd că ăsta e momentul potrivit. spune ea înaintând spre camera ei.
- Okei atunci.
- Îmi place? mă întreabă ea scoţând o rochie neagră, destul de scurtă, cu spatele gol şi foarte sexy.
- E minunată! Dar cum de mi-ai luat aşa o rochie? întreb eu mirată.
- Ei bine, ai crescut, eşti o femeie în toată firea.. spune ea în timp ce o lacrimă îi curge pe obraz.
- Mamă, nu trebuie să plângi.. Sunt tot fetiţa ta şi a tatei. spun eu îmbrăţişând-o.
- Şi mereu vei fi. Acum hai să te pregătești, e târziu.
- Okei, am plecat.
- Pa draga mea..
Am ieşit de la mama din cameră şi am grăbit pasul până la mine; adevărul e că e destul de târziu.
Am îmbrăcat rapid rochia neagră din dantelă, cu spatele gol şi strâmtă, până mai sus de genunchi cu o palmă; cum am spus şi mai devreme, rochia e foarte sexy.. Am încălţat o pereche de pantofi roşi, cu toc înalt şi câteva accesorii. Părul l-am lăsat natural iar machiajul la fel de natural. Sunt gata!
- Familia Blaze ajunge în câteva minute, hai jos! strigă tata.
- Gata! spun eu când eram lângă el.
- Domnişoară Sophie, rochia aceasta e prea scurtă.. spune el pe un ton serios.
- Ohh tată, mama mi-a luat-o! Nu-ţi place?!
- Ba da, dar tu esti mult prea tânără pentru astfel de rochii!
- Ohh Will, eu i-am luat-o, nu-ţi place? întreabă mama revoltată.
CITEȘTI
Viaţa de liceu
RomansSophie se întoarce în New York, locul unde şi-a petrecut copilăria , locul în care şi-a făcut primii prieteni , locul pe care îl iubeşte dar cu toate acestea l-a părăsit cu mult timp în urmă. Oare prietenii ei o vor primi înapoi cu braţele deschise...