¤ Heei dragilor, am venit cu un nou capitol în care personajele noastre vor avea parte de acţiune. Ştiu că până acum povestea nu a prea avut parte de aşa ceva dar am vrut să vă prezint mai bine subiectul, personajele şi caracterul acestora li situaţia în care se află draga noastră Sophie.
¤ Îmi cer din nou scuze pentru eventuale greșeli de ortografie, însă nu am reuşit să ajung la pc încă iar noul laptop este încă pe drum.
¤ Enjoy it!
° Lectură plăcută! °
---------------------------------------------------
Exact de asta mă temeam , că aveam să pic cu el , cu Xander.. Se pare că Dumnezeu nu ţine cu mine, se pare că va trebui să suport umilința la care cu siranță mă va supune.. Sau poate că asta e şansa mea la împăcare..
Mă uit în jur şi dau de privirea plină de ură a lui Xander. Aş fi crezut că se simte dezamăgit, supărat, prost dar niciodată nu m-aş fi gândit că mă urăște .. Se pare că ' şansa mea la împăcare' e doar un vis, cel puțin pentru moment. Mă depărtez uşor de catedră şi mă îndrept către banca mea, mă aşez lângă Kate şi o observ privindu-mă încurajator.
- Nu-ţi face griji, sunt sigură că e încântat de faptul că o să faceţi proiectul împreună.. spune sigură pe ea.
- N-aş fi atât de sigură.. Mă urăşte! spun eu în timp ce o lacrimă se înghesuie pe obrazul meu; o şterg.
- Te urăşte pentru că te iubește. Crede-mă, am ajuns să-l cunosc foarte bine.
- Dacă spui tu..
- Ahh, nu ţi-am spus că plec şi mă întorc abia duminică? spune Kate.
- Nu tocmai.. zic eu pe un ton trist.
- Ohh, nu-ţi face griji. Îl ai pe Xander.. spune ea amuzată.
- Tocmai de asta mă temeam. Şi când spuneai că pleci?
- N-am spus. Plec după ora asta..
- Okei atunci.
Ziua a trecut cât de cât repede. N-am avut parte de momente neplăcute. Pe Xander l-am văzut mereu în compania unei domnișoare aşa că nu am îndrăznit să îl întreb de proiect. Am în plan să-l aştept să iasă şi o să-i spun atunci.
În sfârșit am terminat şi ultima oră, geografie.. Am ieşit prima din clasă şi am grăbit pasul, aveam în gând să evit orice fel de contact cu oricine, însă m-am ' ciocnit ' de pieptul cuiva. Mi-am ridicat privirea şi ca să vezi: e chiar Xander..
- Ahh, tocmai pe tine tă căutam. spune el. Când facem proiectul?
- Când eşti liber, şi n-ai nici o domnișoară în companie.. spun eu. Oo Doamne, nu ştiu de ce am spus asta?! Sunt uimită de cuvintele ce mi-au iesit pe gură şi din câte văd aşa e şi dragul meu Xander..
- Geloasă? spune el mândru.
- Niciodată. Acum spune când facem proiectul? spun eu privind în gol.
- Vin-o mâine la adresa asta, la ora 1:30 fix. Să nu întârzi.. spune el întinzându-mi un bieţel pe care era scris ceva. Aah, şi ăla e numărul meu de telefon, în caz că te pierzi. continuă el.
- N-o s-o fac. Acum dă-te că mă grăbesc. spun eu împingându-l.
- Okei, okei.. Pa!
- Pa! spun eu întorcându-mă şi plecând. Ştiu că te uiţi.. continui.
CITEȘTI
Viaţa de liceu
RomanceSophie se întoarce în New York, locul unde şi-a petrecut copilăria , locul în care şi-a făcut primii prieteni , locul pe care îl iubeşte dar cu toate acestea l-a părăsit cu mult timp în urmă. Oare prietenii ei o vor primi înapoi cu braţele deschise...