„Čuj, susjeda," Paula mi upada u stan s drobilicom za orahe. „Znaš li gdje je moj brat?"
Luka, koji je odmah s posla došao k meni, zazviždi kada ugleda Paulu. Nije ni čudo; svatko normalan bi to napravio jer je cura prava ljepotica.
Čak i ja, koja sam žensko, moram to priznati.
Paula ima savršeno tijelo, sjajnu prirodnu tamnoplavu kosu i oči boje lješnjaka. A o usnama za koje bi neke glumice ubile, da i ne govorim. Međutim, ono što ju definira je njen stav.
I trenutno na Lukin ispad reagira stiskanjem drobilice.
„Ignoriraj ga," odmahnem rukom prema Luki. „Mislim da je Andrej otišao s Tatjanom u kino. Zakaj?"
„Jer su on i Dominik iskoristili sve moje lakove za nokte kako bi ukrasili kacigu," još jednom stiska drobilicu i čujem Luku kako ovog puta usisava zrak. „Samo sam htjela ispasti ljubazna i dati mu upozorenje prije nego ukrasim njegov motor. A jučer se vratio sa servisa."
Smijem se.
I Luka se smije dok ju još jednom guta pogledom.
„Jednostavno ga iznenadi," govorim joj, na što se ona osmjehne kao da prihvaća tu ideju.
„Vidimo se!" Paula nam mahne drobilicom i odlazi iz stana.
Luka uzdiše.
„Zgodna, kaj ne?" gurnem ga laktom, sugestivno podižući obrve.
„Ako me Mirjana ikad bude varala, znam kako izjednačiti rezultat," zatvara oči i vjerojatno si predočava Paulu u nekoj vratolomnoj pozi.
Gledam ga stisnutih očiju. „Onda bi bio običan gad."
Otvara oči, pogledavši me. „Nekada žene vole zgodne gadove."
Križam ruke. „A 'ko je rekao da si zgodan?"
Glumi šokiranost mojom izjavom. „Svaka žena hoće komad mene!"
Pretjerano glasno se smijem na to, ali Luka odustaje od svoje glume i počinje se smijati sa mnom. Drago mi je što u životu imam nekog poput njega; to mu i govorim.
„Znam," povlači me u zagrljaj. Ostajem tako sve dok mi ne postane jasno da je još uvijek u radnoj odjeći, pun pijeska, prašine i vjerojatno cementa, a znoj da i ne spominjem.
„Pothitno ti treba tuš," odmičem se od njega i namreškam nos, ukazujući na smrad.
„To nije smrad," smije se. „To je dokaz da sam muško i da obavljam prave muške poslove."
„Jednostavno idi," umorno mu govorim dok ga guram prema vratima stana.
Luka se i dalje smije.
YOU ARE READING
Dva tjedna za sreću
RomanceDruga knjiga u serijalu kratkih ljubavnih priča. ~ Nikola i Maja ~ Prvo izdanje: 2015.