12 Srijeda

141 8 1
                                    

Nikola i ja sjedimo na klupici ispred zgrade.

Namjerno sam izašla van jer želim da me onaj gad vidi otkud god me promatra. Želim da zna da ga se ne bojim i želim da zna da nikad neću biti njegova. Želim da zna da imam osobu koja me voli.

Iako mi Nikola to još nije rekao, ali nećemo žuriti.

Znam da se vjerojatno dovodim u opasnost, ali dosta mi je skrivanja i bježanja. Ono što mi je bolesnik napravio će zauvijek ostati ožiljak na mojoj duši. Bitno mi je da svi koji me poznaju, znaju da nisam slaba osoba.

Ja sam njihov zvrk i vrijeme je da se zvrk vrati iz mrtvih.

Uzimam Nikolu za ruku, te naslanjam lice na njegovo lijevo rame. On prislanja svoju glavu na moju i čujem ga kako se smješka. „Ti si jedna od najhrabrijih osoba koje sam sreo."

„A ti si jedan od najdivnijih muškaraca koje sam ja srela."

Igra mi se s prstima naših isprepletenih ruku.

„Koliko dugo si bacao oko na mene?"

Ponovno se smije; volim njegov smijeh. „Rekao sam ti."

„Ne, nisi."

„Jesam," pomiče se nakratko kako bi mi utisnuo poljubac na tjeme. „Na njemačkom."

„To se ne računa!" usprotivim se, ali me povlači bliže sebi.

„Rekao sam ti da sam se zatreskao u tebe i da to traje," pravi se da razmišlja, „pa, nekih godinu dana."

Sada se stvarno odmičem od njega i promatram ga. „Zakaj mi nisi rekao?"

Sliježe ramenima. „Stariji sam od tebe skoro sedam godina. Nisam ti htio oduzimati vrije– "

Ljubim ga samo da ušuti. „Samo da se razumijemo," naslanjam se ponovno na njega, „da sam znala da si me škicao, poduzela bih nekaj u vezi tog'."

„Onda dobro kad bi," mudro odgovara i smijem se. Drago mi je što se ponovno mogu od srca smijati. „Dođi, idemo unutra na toplo," ustaje i čitavo vrijeme do stana me drži za ruku.

Ljubi me na stepenicama.

Ljubi me pred vratima mog stana.

Ljubi me dok se rastajemo na ulazu u moj stan. „Laku noć, moja partijanerico."

Osjećam toplinu oko srca na spomen riječi moja. „Laku noć, moj radoholičaru."

Zaključavam vrata i spremno odlazim do mobitela na kojemu nalazim četiri poruke.

Makni se od njega.

Nitko osim mene te ne smije dotaknuti.

Moja si!!

MOJA!!!!

Zadovoljno se osmjehnem i pišem jedan jednostavan odgovor.

Ni mrtva.

Dva tjedna za srećuWhere stories live. Discover now