Andra sta din ce in ce mai mult timp pe langa Victor neglijând coplilul. Andrei creste, misterul legat de Victor se adanceste iar pe masura ce afacerile avanseaza familia se destrama. Andra incearca deja de ani de zile sa afle ce ascunde Victor.
Andrei are acum 15 ani, este la liceu,iar comportamentul lui neglijent se explica din cauza golurilor din familia sa. Profesorii il cearta dar numai el stie ce se ascunde in sufletul lui.
Andra ii creaza deja un loc mult mai important lui Victor desi copilul ar trebui sa fie pe primul loc.
Andra si Victor vin acasa tensionati, Andrei se bucura ca ii vede pe amandoi la un loc, dar in zadar deoarece incep iar cearta..
Andra ii atrage atentia lui Victor:
-M-am saturat sa tot pleci sa stai departe de mine, de noi, stai plecat cu zilele si de multe ori nu raspunzi nici macar la telefon, intri in diverse cladiri ,,fantoma''..
-Andra se da de gol cu urmarirea nu mai rezista vrea sa afle adevarul mai repede.
Dar Victor isi da seama ca ea nu avea cum sa stoe ce facea el doar daca il urmarea; acesta se maniaza !
-De unde sti tu ce fac si unde fac ? SPUNEE !
-Mi-am dat seama ca este ceva dubios asa ca m-am decis sa te urmaresc.
-Andrei inchide usa de la camera isi pune castile si asculta muzica dar cearta tot se aude ca o soapta terifianta... Andrei se gandeste sa plece de acasa.
Deodata se facu liniste, el descide usa camerei si il vede pe tatal sau cu o lama in mana, insangerata. Andrei se sperie fugi repede si il intreaba ce s-a intamplat ? Victor ii da o palma, iar andrei cade pe jos si o vede pa mama sa in bucatarie intr-o balta de sange ! Incepe sa planga si fuge la ea.
Suna la salvare dar e prea tarziu.Andrei ramane singur doar cu tatal acum judecat pentru omor. Andrei desi il iubea, dupa ce a facut spera sa intre la inchisoare desi asta insemna sa ramana pe strazi. El nu stie cum dar tatal sau a scapat. Andrei se maniaza si atunci isi da seama ca tatal sau e un monstru si ca trebuie omorat pentru ce i-a facut mamei. Aceste ganduri de omor si trecutul il urmaresc in fiecare seara.
Peste 3 zile de la incident tatal sau vine si o prezinta pe viitoarea sa sotie, Ana. O femeie dura ce stie ce vrea. Dar care nu ar fi putut sa o inlocuiasca pe mama sa naturala niciodata ! Andrei isi aduce iar aminte de incident si se incuie in camera. Vorbeste singur:
-Mama, de ce, de ce ai plecat ?!
-El sta pe ganduri si il aude pe tatal sau simtinduse bine, normal..
Sta si sta si pune lucrurile cap la cap si-si da seama ca tatal sau in timp ce era cu Andra mama sa era si cu Ana, deci mama avea dreptate in privinta ca acesta ascundea ceva !
Simte cum sufletul se inchide in el si devine ura si razbunare.. !
CITEȘTI
❌Schimb De Roluri❌✋
RandomEste vorba despre o familie instarita care cu cat devine mai bogata cu atat viata lor de familie se distruge din cauza unor secrete. Au un copil, pare ca totul v-a fi bine dar familia este distrusa de tatal copilului. Baiatul indura diverse certuri...