Capitolul 13

55 5 0
                                    

Atunci Kaktir iese rapid din baie si o ameninta pe Alina cu un cutit pe care i-l pune la gat. Aceasta ii spune sa se calmeze, dar el o impinge cu brutalitate in perete.
-Kaktir,oprestete nu-ti dai seama ca ma ranesti?
-Dar tu? Tu m-ai ranit pe mine prima, de ce ai facut asta? Urla Kaktir la Alina.
-Dar nici macar nu sti despre ce e vorba...
-Adica, despre ce ar putea sa fie vorba ? Imi este foarte clar ce sa intamplat acolo.
-Da ? Ce s-a intamplat.
-Tu il iubesti pe el, nu pe mine. Cand Kaktir a spus aceste cuvinte a impinso pe Alina mai tare in perete, aceasta aproape ca nu mai respira, nu mai putea sa spuna nimic...
Vecinul de langa a auzit zgomote,a venit sa bata la usa. Atunci Kaktir a urlat cat a putut de tare ,,NU INTRA !!!" Alina a inceput sa geama, nu mai avea forta.
Atunci omul a spart usa si a intrat, i-a gasit pe cei doi aproape spanzuranduse reciproc.
-Baiete lasa cutitul jos te rog...
-Nuuuu ! Tu nu sti ce mi-a facut. Spuse Kaktir cu lacrimi in ochi.
Alina incepu sa planga.
-Te rog sa lasi cutitul jos, e ultima oara cand iti spun.
Atunci Kaktir ceda, ii da drumul Alinei si cutitului si cazu in genunchi...
Omul a sunat la politie, acestia au ajuns in 10 minute, pana atunci omul a stat intre cei doi.
Kaktir a fost interogat pe moment, au fost luate probe iar acesta este retinut la inchisoare.
Alina a ramas acasa, traumatizata si trista, nu stie ce se v-a intampla cu ea daca Kaktir va fi in libertate si nu va intra la inchisoare, aceasta nu-l poate ierta pentru ce a facut, a fost cat pe ce sa- ia viata. Aceasta gelozie exagerata nu se poate ierta.
Kaktir nu a dormit toata noaptea, s-a gandit la planul sau de a o ucide pe Alina, el se simte tradat, i-a ranit orgoliul, pentru el tradarea este cea mai mare insulta pe care i-o putea aduce.
Alina se mai gandeste cateva zile la tot ce s-a intamplat... Nu mai stie nimic de Kaktir dar nici de Andrei. S-a gandit, acum singurul ei scop e sa-l scoata pe Andrei din inchisoare. Aceste intamplari au revolutionat-o pe Alina, au schimbato si acum gandeste altfel, isi asculta inima si pe nimeni altcineva.
Dupa munca Alina isi viziteaza un vechi prieten, el este avocat, o poate ajuta cu Andrei, nu poate face asta de una singura. Acela este unul dintre cei mai buni avocati din tara.
A doua zi dimineata, Andrei are o vizita; este Ana.
-Ce cauti aici ? Intreaba Andrei.
Ana suspina si paseste usor pe langa celula lui Andrei.
-Hmmm.. Am venit sa-ti multumesc Andrei...
-Sa-mi multumesti ?
-Da, sa-ti multumesc. Cu ajutorul tau eu am pus mana pe toata averea tatalui tau, daca tu nu ai fi fost eu nu as fi reusit asta.
Andrei suspina..
-Si de ce ai venit sa-mi spui asta, sa-mi faci in ciuda ? Daca da, nu ai reusit eu vreau doar libertatea mea.
-Da stiu, si tocmai de asta am retras toate plangerile pe care le facusem la politie, m-am gandit mai bine si am zis sa-ti dau o sansa sa scapi de aici.
Andrei ramane impresionat de ce a facut Ana; ea pleaca luandusi la revedere. Desi Ana l-a ajutat intr-un fel pe Andrei singura lui speranta de a iesi din inchisoare este Alina, acum situatia lui a devenit doar mai usoara dar mai trebuie dezbatuta.
Alina vorbeste cu George, ii explica cazul iar cu cat se adanceste in poveste lui George i se pare ca nu are nicio sansa sa-l scape pe Andrei de acolo.. Pe la ora 9 Alina pleaca de la George, ajunge acasa pe la 10 si adoarme.
A doua zi de dimineata ea se trezeste cu gandul de a merge la Andrei, inventeaza ceva pentru servici si pleaca.
Cand ajunge acolo Andrei se bucura sa o vada si ii spune vestile, cand Alina a aflat s-a bucurat; si ea i-a povestit ce i s-a intamplat cu cateva zile in urma.
La plecare Alina cere o copie dupa dosarul lui Andrei, pretinzanduse ca fiind este avocata lui.
Dupa vizita si dupa ce ea afla tot ce trebuia sa stie aceasta merge sa se intereseze de Kaktir la inchisoarea la care se afla. Cand ajunge este intampinata de un politai care ii da informatii despre Kaktir.
-Sa verificam in baza de date doamna... Ii spune politaiul Alinei.
-Ok.
-Aici e, Kaktir ati spus nu ?
-Da.
-Aaa.. a fost eliberat astazi.
Alina simti ca i se inmuiau picioarele, cade la pamant si incepe sa planga...
-Doamna, sunteti bine ?!...

Aflati ce se mai intampla in capitolul urmator...

❌Schimb De Roluri❌✋Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum