L-a vazut Victor, nu a murit in incediu, traieste. Fuge spre Andrei tipand:
-Andrei, Andrei stai, trebuie sa vorbim !!
-Andrei fuge cu robert intr-o masina cu geamuri fumurii si-i spune soferului sa fuga cat mai departe de acolo. Tatal sau se urca in masina si-i urmareste. Pe drum Andrei se gandrste sa opreasca pentru a afla ce vrea tatal sau sa-i spuna, dar isi da seama ca nu merita. Robert il directioneaza pe sofer pentru a scapa de Victor:
-Aici, fa prima la dreapta, aici stanga. Of.. e inca in spatele nostru.
-Andrei il directioneaza si el: -La prima poteca fa dreapta si intra in padure acolo trebuie sa bagi multa viteza, noi vom iesi repede din masina si vom fugi tu sa-ti continui drumul !...
-Ii dau banii soferului si asa si fac coboara repede din masina si fug in adancul padurii, se ascund dupa niste copaci tragand cu ochiul, tatal sau trece pe acolo cu viteza agitat uitanduse in padure. Andrei se sperie:
-Hi... ! Trageti capul.
-Tatal nu-i vede si trece mai departe.
Ei stau mai stau in padure 20 de minute. Apoi chiama un taxi si pleaca spre hotel pe drum lasandu-l pe Robert acasa la el.
Andrei ajunge la hotel unde se intalneste cu alina aceasta il ia de mana si il intreaba ce mai face si de ce pare speriat si abatut !.. El ii raspunde:
-Sunt prea obosit sa dau explicatii.
-Hai te rog, de ce imi raspunzi mereu in dezgust ?
-Asculta, viata, in special cea de familie m-a schimbat, viata ca un criminal in serie care nu are nimic, niciodata mila de tine. Nu mai pot avea incredere in nimeni cei arpopiati te tradeaza sau iti ascund ceva.
-Ce vrei sa spui ?.. Nu ai incredere in mine !?..
-Andrei ridica tonul la ea si-i spune:
-Nu.
-De ce ?
-Daca as avea incredere as putea sa-ti spun. Noapte buna.
-O lasa pe Alina singura in hol, curioasa si speriata de ura pe care a vazuto in ochii lui Andrei. Ea nu poate dormi toata noaptea, se gandeste la discutia pe care a avuto cu Andrei si la secretul pe care el nu vrea ca ea sa-l afle.
Andrei lafel nu poate dormi se gandeste la ea, si la tatal lui care este inca in viata. Si la ce voia sa-i spuna.
De dimineata, Alina se pregateste, isi ia bani la ia si iese din camera. Isi propune sa afle tot despre Andrei, sa-l urmareasca la fiecare pas. Era curioasa deoarece a inceput sa tina la el. Lafel si el doar ca nu se exteriorizeaza.
Andrei coboara cu liftul, Alina se
ascunde dupa un colt si-l vede pe andrei la receptie, iese din cladire.Alia e pe urmele lui, Andrei face cativa pasi si se uita in spate, Alina se ascunde dupa un stalp de sustinere de la baza hotelului. Andreio vede dar contiunua sa mearga, ea merge dupa el iar el se intoarce deodata, o vede din nou si ea nu se mai ascunde el deja a vazuto.
Ii face semn cu degetul sa vina la el... Alina vine curioasa. O trage la piept si o intreaba tandru ce vrea de la el ! Ea ii spune nimic, ca doar il privea, el o priveste in ochii si-si da seama ca ascunde ceva. Andrei ii spune:
-Bine, sigur nu ma minti ?!
-El o testeaza, stie deja, vrea sa vada daca a facut o greseala ca nu i-a dezvaluit secretele lui.
-Nu, de ce te-as minti ?
-Bine, vorbim diseara !
-Baiatul o pupa pe obraz dandusi seama ca ascunde o dorinta ne spusa, vrea sa faca ceva !..
Ia un taxi si pleaca la robert acasa, este urmarit pana acolo de Alina, dar dr data aceasta ea are mai mult griza sa nu o vada. El intra in casa il saluta pe robert, ea ii priveste de la geam curioasa cu ochii in patru lafel si urechile.
Andrei si Robert vorbesc despre ce s-a intamplat ieri. Alina asculta foarte atenta. Si i-se pare ca misterul legat de viata privata a lui Andrei se adanceste.
Andrei vorbeste cu Robert si despre ea, Alina. Andrei ii spune lui Robert:
-Azi, de dimineata ghici cine ma urmarea !
-Cine ?
-Alina, fata pe care am intalnito in parc, sta cu mine in hotel.
-Si, de ce te urmarea ?
-Nu stiu, am avut o discutie aseara, mai intensa.
-Si ce parere ai despre ea ?
-Ce parere ?
-Frate, e clar, te place.
-Si ?!..
-Ma rog, ce sa facem maine cu tatal tau ?
-Alina aude ce a spus Andrei despre ea si pleaca suparata, crede ca lui Andrei nu-i pasa de ea.
-Nu stiu ce sa fac, dar trebuie sa ma grabesc, sau sa mai luam pe cineva, an nevoie urgenta de bani mai am doar pentru o luna bani.
-Bine.., uite cum facem, cand tatal tau vine acasa, trebuie sa te vada il ademenim din nou in padure unde fugi de el, te ascunzi dupa un copac si-l injungii.
-ĂĂ... Dar nu pot face asta singur !..
-Cunosc eu un baiat are 19 ani, il chiama Marian.
-Ok, cat cere ?
-Eu stiu ca nu cere bani !..
-Andrei pleaca de la Robert, se urca in masina. Se uita pe geam si il vede pe tatal sau, si acesta il vede pe el, incepe sa strige dupa taxi iar acesta opreste p.......( IN CAPITOLUL URMATOR )
CITEȘTI
❌Schimb De Roluri❌✋
RandomEste vorba despre o familie instarita care cu cat devine mai bogata cu atat viata lor de familie se distruge din cauza unor secrete. Au un copil, pare ca totul v-a fi bine dar familia este distrusa de tatal copilului. Baiatul indura diverse certuri...