Capitolul 12

57 6 0
                                    

      Cand Alina ajunge acasa Kaktir o asteapta fericit, aceasta isi lasa lucrurile si ii da ceasul. Kaktir este foarte fericit, isi potriveste ceasul si o saruta pe Alina. Alina zambeste, scapase, el nu stia nimic din ce a facut, sau cel putin voia sa faca. Acestia au inceput sa vorbeasca, Kaktir a inceput sa-i puna tot felul de intrebari printre care si: ,,Pe la ce ora ai plecat la Mall ?"
      -Pe la ora 9.
      -De ce asa devreme, cat timp ti-a trebuit sa cumperi un ceas, de la 9 pana la 3?... Ii spune Kaktir nedumerit.
     Alina gaseste imediat o noua minciuna care sa o scoata din bucluc. Dar oare cat va mai merge treaba asta?..
      -Pai cand am ajuns, am gasit niste haine super frumoase si m-am gandit sa ma uit,am pierdut mult timp la cumparaturi. Sti cum stau eu la cumparaturi, ma decid greu...
      -Pai daca e asa, de ce nu ai luat nimic?
      -Am vrut sa-mi iau, dar erau prea scumpe si mi-a fost frica ca nu-mi vor mai ramane bani pentru cadoul tau.
     Kaktir ridica sprancenele si pleaca la bucatarie, nu e comvins de spusele Alinei... Acesta o controleaza pe Alina in geanta unde gaseste un bilet pe care scrie o adresa (adresa unde este Andrei).
       -Alinaa ! O striga Kaktir cu un usor tremur in glas.
      -Da ?
      -Ce e asta ?
      -Ăaaa..
     -,,Ăaaa.." ce ? Iti bati joc de mine, ma inseli nu-i asa? O intreaba Kaktir pe Alina foarte furios. El este o fire care nu-i permite fiintei iubite nici macar sa se vada cu altcineva, gelozia dusa la extrem.
     -Nuu...
     -Dar atunci ce e asta? Ii spune el tot pe un ton ridicat.
     -E pentru la munca, un client de al meu vrea sa ne vedem la aceasta adresa pentru a completa niste acte.
    -A da ?
    -Da, te-ai suparat degeaba. Nu te mai enerva asa, nu e bine, ai incredere in mine sti ca tin mult la tine.
     Alina este prinsa intre doua lumi, trecut si viitor sau Andrei si Kaktir. Nu vrea sa abandoneze pe nimeni, vrea sa vorbeasca cu Andrei pentru a  clarifica tot, ca sa isi poata da seama pe cine sa aleaga.
      A doua zi Alina merge la munca, isi face treburile repede apoi pleaca la adresa data. Ia un taxi si pleaca. Cand ajunge acolo vorbeste cu un politist de paza si intra.
      Kaktir a ramas ingandurat cu ce s-a intamplat seara trecuta si comportamentul Alinei din ultima vreme; asa ca s-a gandit sa mearga la acea adresa.
     Alina, s-a intalnit cu Andrei.
    -Ce faci? Intreaba Alina cu lacrimi in ochi cand il vede pe Andrei dupa atata vreme cum a ajuns..
      Acesta era neingrijit , cu barba si mustata , parca nu se mai spalase pe fata de cand intrase acolo.. Pe fata lui incepusera sa apara deja niste riduri... Cand acesta o vede pe Alina fata i se insenina si ii raspunse:
       -Bine, ce faci aici, am crezut ca nu vei vrea sa ma mai vezi niciodata.
      -Nu te puteam lasa aici, asa sti ca tin la tine, si mereu voi tine la tine.
      Acestia si-au impreunat mainile printre gratiile reci si le-au dat lacrimile, fetele li se luminara.
     -Ai mintit nu-i asa ? Intreaba Alina.
     -Da, bine inteles abia am rezistat fara tine, te iubesc.
     Alina incepe sa planga.
    -Dar sti, eu mi-am continuat viata acum sunt cu altcineva, poate fi prea tarziu chiar daca as reusi sa te scot cumva dintre peretii astia, si sa-ti gasesc cumva nevinovatia..
     Andrei suspina si ii dadu drumul la mana..
    -Si de ce ai venit aici dupa atata timp? Intreaba Andrei.
   -Am vrut raspunsuri, nu puteam trai asa, stiam ca m-ai iubit, stiam ca sentimentele tale au fost sincere.
   Andrei a inceput sa planga; cand Kaktir isi face aparitia.
   -Deci asa a? Un client nu-i asa ?
   Kaktir merge repede la Alina si ii infige mana in gat. Alina nu stie cu cine are de aface.
    -Lasoo in pace!!! Urla Andrei cu toata forta sa.
   -Si daca nu ce, ce o sa faci puscariasule?
   -Daca voi iesi vreodata de aici si vei mai trai te voi cauta.
   Kaktir incepe sa rada; cand un politist isi face aparitia si o desparte pe Alina de el. Politaiul il da pe Kaktir afara.
     Alina ramane langa celula lui Andrei, sprijinita si plangand. Andrei ii pune mana pe umar printre gratii si ii spune sa se linisteasca.
    -Nu, nu pot, nu ai idee ce greu a fost pentru mine. Mi-am facut o alta viata, am incercat sa uit de tine iar acum s-a distrus tot. Nu mai pot continua asa..
   -Calmeazate, vorbeste cu ala, poate va intelege...
   -Nu, nu-l sti, nici eu nu prea il stiu, dar tu..
   -Asculta, de fiecare data cand vei avea nevoie sa vorbesti cu cineva, sti ca eu sunt aici pentru tine.
   Alina pleaca speriata inspre casa.. Se gandeste la ce sa-i spuna lui Kaktir cand va ajunge, dar nu-i vine nimic, nicio scuza...
     Cand ajunge acasa, Kaktir sparsese tot, prin jur, din bucatarie: farfurii si cani pana in dormitor. Dar aceasta nu-l vede pe Kaktir. Peste tot erau luminile aprinse inafara de baie.
    Cand Alina pune mana pe clanta....

  
  
  
     
   Aflati ce se mai intampla in capitolul urmator. 
  
  
   
   
     

     

❌Schimb De Roluri❌✋Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum