Capitolul 15

67 7 0
                                    

     Zilele acestea, dupa ce am plecat de la penitenciar, am ajuns acasa si am gasit un bilet pe masa, pe care scria :,,nu scapi asa usor de mine" , a doua zi inca un bilet, sunt bilete de la Kaktir. Vrea sa ma omoare, mi-e frica Andrei, nu stiu ce sa fac. Cand am iesit azi de la birou m-a strans de gat spunandu-mi ca nu ma va omora azi. Insa o va face candva.
      Andrei o asculta si suspina.
     -Asculta cat timp eu sunt aici cu tine nimeni nu-ti poate face rau, ai inteles ?
     -Multumesc ! Dar asta nu ma linisteste complet voi fi linistita cand Kaktir va fi la inchisoare.
     -Sauu...
     -Sau ce?
     -Noi am putea sa ne mutam.
    -Nu, refuz sa ma mut de aici, aici am totul, casa, serviciul si trecutul meu. Nu ma voi muta de aici doar pentru un prostanac care ma ameninta, nu-i dau aceasta satisfactie.
      Andrei suspina si o strange in brate pe Alina. Acestia discuta pana dupa miezul noptii.
      A doua zi Andrei vorbeste cu Alina despre un serviciu, vrea sa se angajeze si el. Asa ca merge in oras pentru asi gasi un loc de munca. In sfarsit lucrurile incep sa se aseze in viata lor, acum sunt inpreuna.
      Azi alina sta acasa, e sambata aceasta face curat, face de mancare apoi pleaca la cumparaturi pentru a mai lua de mancare, desi este speriata de faptul ca ar putea da oricand de Kaktir.
     Andrei ajunge acasa, isi pune un pahar de apa si merge in sufragerie pentru a se uita la televizor. Se pune pe canapea, canapeaua este asezata la mijlocul sufrageriei. Din spatele canapelei se ridica ceva, este Kaktir acesta il ia pe Andrei de gat si il sugruma.
     -Ce ai tu si nu am eu ?
     Andrei şşâie pentru ca nu putea vorbi..
     Kaktir il mai tine cateva secunde asa apoi ii da drumul tinandul de tricou.
     -Asculta iti voi da drumul, dar daca te vei ridica de pe canapea inainte de a iesi eu pe usa te voi impusca, am un pistol la mine te-as putea ucide oricand. AI INTELES ?!   Striga el la Andrei.
      Andrei isi inghiti scuipatul apoi da usor din cap aproband spusele lui Kaktir.
      Kaktir pleaca, insa ce nu stia el e ca era filmat, Andrei s-a gandit la asta asa ca a pus camere ascunse in casa pentru a avea dovezi pentru politisti.
     Acum au suficiente dovezi pentru al inchide pe Kaktir. Andrei putin infricosat il apuca un ras prostesc, rade de kaktir ca nu are nicio idee ca a fost filmat.
    Alina ajunge dupa o ora acasa, merge la Andrei, acesta o ia in brate. Alina observa ca este rosu la gat.
    -Ce ti s-a intamplat ? Spune Alina nedumerita.
    -Kaktir, a venit, el ajunsese aici inainte ca eu sa vin si m-a luat prin surprindere, era in spatele canapelei, ma strans de gat apoi m-a amenintat cu pistolul...
    -O Doamne... Spuse Alina speriata.
    -Macar acum avem dovezile necesare pentru al baga la inchisoare.
    -Da, ai dreptate dar ma gandesc cu ce pret ar fi fost daca te-as fi pierdut..
     Andrei suspina...
     -Hai sa ne linistim si sa mergem la politie cat sunt si rosu la gat pentru a avea o proba in plus, ia si acel biletel de amenintare de la Kaktir. Trebuie sa reusim..
     Acestia pleaca la cea mai apropiata sectie de politie si depun plangere, depun toate dovezile. Acum Kaktir este cautat de politie pentru tentativa de ucidere si violarea domeniului privat.
      Alina si Andrei se intorc acasa linistiti.
      De dimineata primesc un telefon prin care sunt instiintati de catre seful sectiei ca, Kaktir a fost retinut.
     Alina si Andrei sunt fericiti si isi fac cate o promisiune:
     -Cat timp voi fi cu tine te voi pretui si te voi face cea mai fericita femeie. Spuse Andrei increzator.
     -Cat timp voi trai alaturi de tine te voi ajuta la bine si la rau.    (Alina)
    Apoi acestia ciocnesc doua pahare de vin si le dau pe gat. Zambesc unul la altul si incep sa se sarute mergand usor spre canapea...
 

Aflati ce se mai intampla in capitolul urmator, doar nu credeati ca acesta este sfarsitul povesti, nu?...
   
  
    
   
    
      

❌Schimb De Roluri❌✋Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum