Andrei pleaca de la Alina spunandui ca s-a simtit bine si ca vrea sa se vada cu ea in parcul unde s-au intalnit, in seara asta.
Ana il asteapta pe Andrei cu dovada si cu telefonul care inregistra pentru a avea inca o dovada care sa-l bage pe Andrei la puscarie. Daca nu Ana planuieste sa-i faca cea mai rea viata lui Andrei sau sa-l omoare.
Alina si Andrei isi iau la revedere !..
Andrei cheama taxiul si-i spune soferului adresa hotelului. Pe drum Andrei se razgandeste sii spune soferului sa opreasca brusc se opreste aproape de cimitirul unde era inmormantat tatal sau. Dar el nu stia asta s-a oprit in fata unui parc.
Prin aceasta plimbare Andrei scapa pentru moment de Ana si interogatiile ei.
Andrei se plimba aproape toata ziua prin acel parc admirand tot ce-l inconjoara pentru prima oara observa pasarile, vede totul cu alti ochii.
Ana il asteapta la hotel apoi intreaba receptionistul daca Andrei mai este cazat acolo, ii trece prin minte ca s-ar fi putut muta; este pe lista nu s-a mutat. Ana pleaca lasandu-i un bilet la receptie !..
Andrei ia din nou un taxi si se indreapta spre hotel. Cand acesta intra in hotel este atentionat iar receptionistul ii da biletul Anei. Andrei il citeste: ,,Andrei, sunt Ana am gasit ceva interesant la voi in casa. Politistii spun ca tatal tau avea un testament si ca, casa iti revine tie. Vreau sa ne vedem maine la ora 12:00 in fata statuii de pe bulevard. "
Andrei gandeste ca Ana nu-l mai suspecteaza nu are idee ce vrea Ana sa faca defapt.
Baiatul merge sa-si faca un dus, sa se pregateasca de iesirea cu Alina.
Isi ia bani apoi isi da seama ca banii nu sunt infiniti si ca v-a trebui sa se angajeze. Merge sa-si gaseasca un job. Gaseste un anunt la un bar. Acesta se gandeste sa se angajeze acolo dupa ce se vede cu Alina.
Intalnirea mergea grozav, acestia se simteau foarte bine impreuna, erau fericiti, Andrei uitase in sfarsit de tot ce s-a intamplat.. Acestia au mancat ceva..
-Te-ai simtit bine in seara asta? O intreaba Andrei pe Alina.
-Da, mereu ma simt bine in preajma ta.
Andrei zambeste cand vreo patru politisti intra pe usa, si-l aresteaza, in spatele lor era Ana. Andrei ii arunca o privire de parca ar dispretuio cu toata fiinta lui.
-Andreeeeei !! Striga Alina neputincioasa..
Politistii il baga pe Andrei intr-o duba si il duc la inchisoare. Andrei inopteaza acolo. A doua zi de dimineata el este pus sa dea o declaratie pentru asi dovedi nevinovatia, o sansa pentru a iesi din inchisoare, dar acesta nu stia ce sa spuna deoarece stia ca este vinovat dar nu regreta nimic... Alina a doua zi il viziteaza si ii spune ca nu s-a terminat ,si ca v-a lupta pentru el pana cand nu v-a mai putea.
-Nu vreau sa te consumi pentru mine, atat a fost,ma bucur ca te-am cunoscut, de acum nu ne vom mai vedea niciodata, am fost condamnat la inchisoare pe viata, tu nu trebuie sa te mai gandesti la mine desi ma doare , mergi mai departe fati viata ta, uitama. Ii spune Andrei cu lacrimi in ochi.
-Nuu ! Nu te pot lasa aici, nu am trecut prin atatea si acum sa te abandonez.. Ii spune Alina.
-Eu nu te-am placut niciodata defapt, am incercat doar sa uit de tot ce am facut si de problemele din viata mea. Poti sta sau poti pleca nu ma intereseaza pentru mine nu contezi.
Alina a inceput sa planga si a fugit din sectie..
Andrei a mintit-o, o iubea cum nu a mai iubit niciodata, dar nu a vrut sa sufere si ea, a vrut sa o faca sa plece. El e constient ca nu va mai iesi de acolo..
Noptile pentru el treceau din ce in ce mai greu, au trecut deja 73 de zile de cand este inchis.
Alina, a trecut cu timpul peste despartirea de Andrei, in acea zi acestia ar fi aniversat 1 an de cand erau impreuna..
Alina s-a angajat, acum este secretara, a terminat studiile la facultate iar apoi nu a mai puerdut timpul. Se uita la calendar si vede data in care se afla, i se pare ca a uitat ceva. Sta pe ganduri ceva timp dar tot nu-si da seama. Ajunge acasa si isi face de mancare, apoi isi verifica agenda din telefon pe care ramasese scris ca pe aceasta data v-a aniversa un an de relatie cu Andrei. Un sentiment de suparare si melancolie o cuprinde. Isi aminteste intr-o fractiune de secunda tot ce s-a intamplat la despartirea celor doi. Atunci kaktir vine si o saruta pe Alina, o vede ingandurata..
-Ce s-a intamplat,de ce esti asa, aproape ca nici nu ai reactionat la sarutul meu.. Ii spune kaktir.
-Nimic! Ii spune Alina cu un zambet expeditiv si fals..
Kaktir pleaca sa se uite la tv iar ana se gandeste sa sune la sectie penteu a lua legatura cu Andrei inca are numarul sectiei, il salvase in telefon.Aflati ce urmeaza in capitolul urmator ! (Il va suna Alina pe Andrei, se vor impaca cei doi chiar daca Alina acum este cu Kaktir iar Andrei este la inchisoare, cum v-a reactiona Kaktir daca asta s-ar intampla, Alina ar reusi sa il scoata pe Andrei de la puscarie?) Totul este posibil....
CITEȘTI
❌Schimb De Roluri❌✋
RandomEste vorba despre o familie instarita care cu cat devine mai bogata cu atat viata lor de familie se distruge din cauza unor secrete. Au un copil, pare ca totul v-a fi bine dar familia este distrusa de tatal copilului. Baiatul indura diverse certuri...