Ana a intrat vijelios pe usa fara sa spuna nimic. Se tine cu mainile de cap, cand Andrei indrazneste sa spuna, ce cauta aici ?!
-Ce caut aici, hm.. De parca nu ai sti nimic Andrei.
Andrei se preface nedumerit si intreaba cu o voce joasa si ragusită.
-Ce ar trebui sa stiu ?!
Ana incepe sa rada cu gura pana la urechi sarcastic.Andrei si Robert se uita unul la altul ingrijorati si speriati. Se gandesc ca Ana are dovezi . In incapere se face o liniste ciudata de-ti tiuiau urechile. Ana isi intoarce brusc capul catre Andrei suspinand, si sta si il priveste din cap pana-n picioare cu o privire ce iti taie rasuflarea.
Andrei era speriat se uita in ochii ei si vedea atata mahnire ce nu mai vazuse niciodata. Ana se ridica brusc si pleaca nu mai spune nimic.
Andrei se bucura pe moment ca a scapat dar apoi gandeste ca Ana e desteapta si ca nu renunta asa de usor. Crede ca are dovezi.
Andrei mai sta putin la Robert dupa care acesta pleaca la hotel iar Robert pleaca cu parintii lui.
Cand Andrei ajunge la hotel se intalneste cu Alina pe care incearca sa o respinga dar aceasta se apropie de el si il intreba ce s-a intamplat, acesta simte nevoia sa ii spuna asa ca ii povesteste cu un nod in gat tot ce a facut.
Alina il priveste in ochi si-si da seama ca nu este un om rau a facut asta tot din dragoste pentru mama lui.
Alina incearca sa il domoleasca pe Andrei; dar acesta este foarte apasat si nu se poate gandi la altceva. Andrei aude iar clopotul bisericii.
Andrei pleaca in camera lui iar Alina il prinde de mana. Acesta o inpinge iar ea cade pe jos. Alina ofteaza se ridica si incepe sa planga !
Andrei isi face baie dupa care pleaca la Alina sa-si ceara scuze dar aceasta nu este !..
Andrei crede ca este plecata la magazin asa ca o asteapta in holul hotelului langa receptie timp de o ora.
Vede ca aceasta nu mai vine pleaca sa o caute. Nu este de gasit merge in toate locurile unde s-ar fi putut afla usa camerei sale era inchisa. Andrei fuge repede la receptie si intreaba de ea; s-a mutat. Femeia de la receptie intreaba tu esti Andrei ?
-Da, de ce ?! Intreaba Andrei debusolat!..
-Asta e pentru tine !... Ii da un plic alb sigilat cu un timbru frumos pe care era desenat parcul unde se cunoscusera Alina si el.
Deschise repde plicul. Era un mesaj de la Alina ! In care aceast isi cere iertare si scrie locul unde sa mutat ea.Acesta pleaca la acea adresa sa-i ceara explicatii Alinei. Banuie ca a plecat din cauza lui. In timp ce Andrei uita pentru o fractiune de secunda Ana ii ajuta pe anchetatori sa afle cine a facut crima. Ea vrea ca adevarul sa iasa la iveala. Asa ca planuieste sa il faca pe Andrei sa spuna adevarul. Ea stie ca el a facuto pentru ca stie toata povestea si mahnirea sa. Pleaca la fosta casa a lui Andrei sa gaseasca dovezi. In acest timp Andrei ajunge acasa la Alina aceasta il primeste cu caldura si e fericita ca a venit. El ii cere explicatii !
Ea ii spune tot ce s-a intamplat si ca nu a mai apucat sa-i spuna ca se v-a muta din vina a tot ce s-a intamplat. S-a mutat cu parintii ei veniti de la munca din alta tara. Apoi il prezinta parintiilor ei iar Andrei se simte bine ceva ce nu a mai simtit de mult timp.
In acest timp Ana a ajuns merge prin casa de parca era casa ei cateva geamuri erau deschise iar vantul suiera de parca ar fi vrut sa-i spuna ceva. Intra in canera lui Andrei unde vede cenusa si multe lucruri ravasite.Se uita peste tot pana cand ajunge la dulapul acestuia deschide usile dulapului si un scartait ii zgarie timpanele. Da cateva haine la o parte cand vede un pachet de chibrituri pe jumatate ars; aceasta il ia si il baga intr-o punga. Apoi pleaca la sectia de politie pentru amprente. Cand ajunge ii da repede punga unui politist si il grabeste sa verifice daca are amprente pe el. Acesta merge la laborator si cu ajutorul unor raze speciale vede amprenta compara amprenta cu alte amprente din baza de date iar calculatorul se opreste la una.
Ana este fericita, politistul cere detalii iar persoana care-i apare este Andrei.
Barbatul intreaba unde a gasit asta iar Ana ii spune si incearca din nou sa demonstreze ca Andrei si-a omorat tatal. Politistul intreaba mirat:
-Stiti unde este Andrei a fost dat disparut acum mult timp !..
Ana raspunse clar si raspicat DA stiu unde este !.. Apoi merge sa-i dovedeasca politistului ca amprentele sunt ale ,,criminalului" ii arata camera lui Andrei si-i povesteste tot si ca ea crede ca el a vrut sa dea foc casei mai de mult. Politistul raspunde:
-Noi nu putem spune asta, ca doar credem noi trebuie sa aducem probe adevarate pe care le putem dovedi, argumenta. Imi pare rau dar nu va pot tine partea nu putem sti daca el voia sa-i dea foc tatalui sau sau pur si simplu a fost o greseala.
Ana impinge politistul din fata ei si pleaca nervoaza trantind usile.
Andrei doarme la Alina ne stiind ca Ana este cu un pas mai aproape de ai da arama pe fata...
CITEȘTI
❌Schimb De Roluri❌✋
RandomEste vorba despre o familie instarita care cu cat devine mai bogata cu atat viata lor de familie se distruge din cauza unor secrete. Au un copil, pare ca totul v-a fi bine dar familia este distrusa de tatal copilului. Baiatul indura diverse certuri...