Capitolul 8

97 8 1
                                    

Dar masina porneste iar soferul o ia la goana. Andrei spune :
-Uh.. am scapat pentru moment.
-Tatal sau se urca in masina si il urmareste. Andrei are in acel moment impresia de deja vu.
Isi da seama ca acel vis nu a fost doar un vis, o previziune !..
Il suna pe Robert ii spune sa-l astepte la padure fara vre-o explicatie si-i inchide. Il pune pe soffer sa mearga la padure.
Pe drum se aud focuri de arma, tatal sau trage in rotile masinii.
O roata explodeaza iar masina derapteaza, dar soferul insista sa continue drumul !..
Cand acesta se apropie de padure ii da bani soferului si comoara repede din masina, imediat tatal sau vine din urma il vede ca a coborat. Crede ca vrea sa vorbeasca. Dar Andrei fuge in padure. Tatal sau coboara din masina. Andrei lasa strategic o urma in frunze ca un melc cand lasa o dâra slinoasa in spatele lui.
Tatal sau vine, Andrei asteapta momentul potrivit. Cand acesta se apropie de copac, se intoarce cu spatele si se roteste. Andrei trage cu ochiu' pentru a vedea unde este. Profita de pozitia acestuia, face un pas mai mare si-i infige cutitul in spate. Iar camasa tatalui sau in carouri devine parca un curcubeu de culori, culori schimbatoare cu cat balta de sange creste. Tatal sau a cazut secerat.
Lui Andrei nu-i vine sa creada ce a facut. Atunci isi da seama ca, gandul pe care l-a avut si visul, au fost defapt niste previziuni, ce l-au condus la acest moment !
Fuge repede la marginea padurii, il asteapta pe Robert. Acesta ajunse imedeat. Ii povesteste ce s-a intamplat cu un gol in inima !
Si frica politiei. Dar Robert il calmeaza ii soune ca totul v-a fi bine si ca politia nu il intreaba, banui nici macar nu stiu unde este era tatal tau, erai copilul lui, dat si disparut !
Andrei se calmeaza, calculeaza tot ce s-a intamplat si ce ii zise Robert si-i da dreptate.
Andrei pleaca la hotel, acolo acesta este tensionat, se intalneste cu Alina dar nu o poate sa o priveasca in ochii. Pentru ca stie ce a vorbit cu el, se simte prost dar indreptatit. Ura din sufletul lui incepe sa dispara. Dar nu e asa de usor sa scape de atatia ani de durere.
Alina il intreaba:
-Ce faci ? Te vad suparat..
-Andrei sa din cap si ofteaza. Se departeaza de Alina cu capul in pamant. Aceasta se intoarce si il priveste suspicioasa. .
Andrei pleaca in camera lui si nu mai iese de acolo pana a doua zi !
De dimineata acesta se simti mai bine desi se gandea daca a meritat sa faca acel lucru, acum vina si amintirile il vor urmari multi ani de acum inainte ..
Robert il suna, sa vina la el.
Andrei ia taxiul, pe drum priveste melancolic, afara ploua, in ploaie parca vede umbra mamei lui. Incepe sa planga gandeste ca e un semn ca ea e dezamăgita de el.. Dar a facuto pentru ca o iubea !..
El tresare si aude clopotele bisericii din oras, azi il inmormantau pe tatal sau, ajunge la Robert. Acesta il intreaba :
-Esti bine ?
-Putin mai bine.
-Andrei suspina, uitanduse in jos.
-Voiam sa-ti spun ca eu voi pleca cateva zile..
-De ce ? Unde ?
-Plec cu familia. Inca nu stiu destinatia exacta..
- Si eu ce ar trebui sa fac ?
-Exact dupa ce Andrei puse intrebare un ciocanit la usa il intrerupse.
Robert deschise usa, era Ana cu o expresie pe fata de parca ne-ar fi omorat pe toti !!..

( IN CAPITOLUL URMATOR...)

❌Schimb De Roluri❌✋Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum