Alina este infricosata de ceea ce a aflat, dar incearca sa treaca peste, vrea sa fie puternica.
Merge acasa, isi da haina jos, isi lasa geanta apoi merge la bucatarie. Se uita pe masa si vede un bilet, e de la Kaktir; pe el scrie: ,,Nu vei scapa de mine asa repede." Cand Alina il citi inima incepu sa-i bata mai tare si se panica; a lasat biletul pe masa si s-a dus sa se culce, voia sa uite de tot ce i se intampla macar pentru o secunda.
A doua zi de dimineata cand ea se trezeste isi face rutina, simtinduse increzatoare. Ajunge din nou pana la urma in bucatarie si vede din nou acel bilet, il ia , il rupe si ii da foc in ghiuveta cu bricheta apoi clateste cenusa cu apa.
Pleaca catre avocat (George) cu documentele lui Andrei i le lasa pentru a le analiza apoi ea pleaca la munca.
Ajunsa la munca, isi saluta colaboratorii apoi se apuca de completat acte si treburile pe care le face de obicei. Cand muncea era singurul moment in care uita de tot, se refugia acolo, era in lumea ei, intro lume in care nu gresea nimic, nu era amenintata de nimeni, doar ea si ea.
Se face seara, Alina pleaca pentru a se intalni cu George. Ia un taxi si pleaca spre el, se uita pe fereastra, afara ploua, vede oamenii , isi trece privirea din stanga in dreapta, cand deodata o silueta ii pare cunoscuta, era Kaktir, sa uitat fix in ochii ei, statea de parca intepenise, era stana de piatra cu o privire care putea strapunge si pieptul cuiva apoi sa-l coasa inapoi.
Alina ajunge la George, plateste taximetristul si fuge repede in casa acestuia. George se sperie de intrarea Alinei si o intreaba:
-Te simti bine, de ce ai intrat asa ?
-Cum asa? Ii spune Alina.
-Ma rog ,nu mai conteaza... Am citit documentele are o mica sansa sa iasa de acolo..
-Serios ? Ma bucur. Spuse Alina putin indoielnica.
Si cand o sa intre in judecata ?
-Pai deja am vorbit cu cineva, are programare maine la ora 3.
-La ora 3 ?...
-Da, ce e ?
-Nimic, doar ca eu voi fi la servici.
-Aaa.. nu e nimic, daca ma are pe mine acolo va trece cu bine peste tot.
-Bine.
Acestia mai stau de vorba despre proces apoi cand se face tarziu Alina pleaca acasa.
Cand ajunge acasa gaseste un alt bilet pe masa: ,,Te-am vazut !" Cand Alina vede acel bilet planuieste ca a doua zi sa-i faca plangere lui Kaktir, dar nu poate acum, ii mai trebuiesc dovezi, probe, poate semnatura lui.
A doua zi ea pleaca la munca, Kaktir o urmareste mereu asteptand momentul potrivit sa atace, dar Alina nu-l mai vazu.
Se face ora 3 Andrei este adus la tribunal, il intalneste pe George, dau mana si asteapta judecatorul, este prima si ultima sa sansa de a iesi de acolo... Procesul incepe, judecatorul asteapta probele si argumentarile avocatului lui Andrei, ii da verdictul.
Alina este cu sufletul la gura, stie ca este timpul ca judecatorul sa dea verdictul. Cu mainile la treaba ei si cu gandul la Andrei, Alina asteapta sa plece de acolo ca sa afle ce s-a intamplat.
Pleaca de la munca, iese din birou, coboara cu liftul, iese din cladire si cineva o ia de gat spunandu-i: -Nu te voi ucide acum, te mai las. Alina incearca sa se opuna dar nu poate, ii recunoscu vocea lui Kaktir; fuge speriata spre taxi.
Ajunsa acasa isi lasa lucrurile si aude un televizor mergand, se gandeste la Kaktir, merge cu pasi marunti acolo; era Andrei, acestia doi se imbratiseaza si se saruta, sunt fericiti ca in sfarsit se au unu pe altul.
-Cum ai intrat aici ?
Andrei ii arata cheile de la usa.
-Aaa.. ,uitasem ca i-am lasat si lui George o pereche de chei in caz ca vei fi eliberat.
-Trebuie sa-ti spun ceva..... Spuse Alina.Aflati ce se mai intampla in capitolul urmator...
CITEȘTI
❌Schimb De Roluri❌✋
RandomEste vorba despre o familie instarita care cu cat devine mai bogata cu atat viata lor de familie se distruge din cauza unor secrete. Au un copil, pare ca totul v-a fi bine dar familia este distrusa de tatal copilului. Baiatul indura diverse certuri...