Taxiul se opreste pentru cateva secunde cand Andrei striga:
-Porneste, porneste.
-Acesta o ia de pe loc iar tatal sau se urca in masina, Andrei il suna pe Robert si-i spune repede ce s-a intamplat si sa vina repede la padure,unde s-au ascuns data trecuta. Ii spune soferului sa mearga intracolo. Ajunge la padure coboara si ii face semn soferului sa plece . Tatal sau ajunge, Andrei asteapta sa-l vada si coboara din masina. Fuge si se ascundr dupa un copac, batran. Tatal sau striga:
-Andrei, Andrei nu-ti fac nimic vreau doar sa vorbim.
-Tatal sau incepe sa fuga, Andrei scoate briceagul din buzunar si il infige in piept exact cand acesta era foarte aproape de copac. Camasa lui alba devine visinie, se uita la Andrei si inchide ochii.
-Andrei fuge la marginea padurii,il asteapta pe Robert si ii curge o lacrima. Nu-i vine sa creada ca a facut asta, incepe sa urle apoi isi da o palma. Simte cum incepe sa-l intepe inima. Dar este impacat ca a razbunato pe mama lui. Se gandeste la politie daca-l vor prinde, dar pentru el nu mai conteaza.
Ajunge Robert, isi da seama dupa fata lui ca s-a intamplat ceva.
-Hai, urca repde.
-Andrei, merge usor pana la taxi, parca calcand pe spini.
Ii povesteste lui Robert ce s-a intamplat cand ajung acasa.
Robert ii apune lui sa nu-si faca griji de politie nimeni nu ar banui ca el a facut asta, e fliul lui. Care in plus a fugit de acasa, e dat disparut !
Andrei:
-Da, ai dreptate, orcum important e ca am razbunato pe mama, despre asta era vorba.
-Andrei isi aminteste ca maine e ziua lui. Si ca nu prea mai are bani. Profita ca acum nu mai il poate prinde tatal sau si se duce cu Robert acasa de unde iau cele mai de valoare lucruri: lanturi de aur, inele,tablouri semnate de pictori dcelebri, si lantul cu diamante al mamei sale.
Le iau intr-un geamantan si le duc direct la hotel. Mama lui Robert il suna sa-l cheme acasa, la masa. Robert ii raspunde:
-Nu vreau sa vin !
-Cum adica nu vrei sa vi ?
-Acesta ofteaza nervos...
-Vino acasa imediat !..
-Robert ii inchide telefonul, coboara din masina in fata casei sale. Unde mai multi politai il asteptau sa-l intrebe de cadavrul din padure , vorbesc cateva ore si-l pune sa scrie o declaratie, intrebasera vecinii cine il mai cunostea pe Andrei. Robert nu-l spune, scrie in declaratie ca au fost prieteni dar el a plecat de acasa, de atunci nu mai stie nimic de el.
Politistii pleaca.
Andrei ajunge la hotel, urca in camera si ascunde toate bunurile.
Incearca sa se culce dar nu poate, este traumatizat pentru ce a facu, incepe sa planga si sparge tot ce prinde.
Cineva ciocane la usa, acesta se calmeaza si deschide. Era Alina.
Intra la el in camera si incep sa vorbeasca, Andrei nu mai poate tine in el si incepe sa povesteasca.. Se apropie de ea si o saruta pe gura.
Apoi vorbesc despre ei aproape toata noaptea.
A doua zi de dimineata Andrei se trezeste, nu stie ce sa faca nu mai arebun scop iar banii nu-i vor ajunge toata viata, se gandeste sa se angajeze. Cand se aude clopotul bisericii din oras. Il inmormantau pe tatal sau, atunci mii de ganduri si sentimente il cuprins.
Alina coboara la restaurantul hotelului si il saluta, pune mana pe umarul lui. Acrsta ii da brutal peste mana si striga la ea:
-LASAMA !...
-Ochii tuturor se indreptara catre el. Alina incepe sa planga si fuge de acolo. Andrei se intoarce si pune capul pe masa.....( IN CAPITOLUL URMATOR...)
CITEȘTI
❌Schimb De Roluri❌✋
RandomEste vorba despre o familie instarita care cu cat devine mai bogata cu atat viata lor de familie se distruge din cauza unor secrete. Au un copil, pare ca totul v-a fi bine dar familia este distrusa de tatal copilului. Baiatul indura diverse certuri...