A doua zi, Andrei se trezeste de dimineata, putin mai bine, s-a trezit de vreo 10 ori aseara, acesta este foarte ravasit de ceea ce s-a intamplat. Nu are pofta de mancare, se spala pe fata si pe dinti si pleaca la munca. Timpul trece, si vine seara.
Alina ajunsese acasa inaintea lui, operatia mersese bine.
Cand Andrei a ajuns acasa, a vazut-o pe Alina, intunecat de manie si vrand sa gaseasca un vinovat pentru cele intamplate, acesta o gaseste vinovata doar pe Alina. Aceasta era slabita la fata, cu burta lasata si cu ochii rosii, nu a dormit decat cat a fost anesteziata. Andrei se apropie de ea si o impinge in perete.
-E numai vina ta, impiedicato ! Urla Andrei la ea.
Alina incearca sa riposteze dar este mult prea slabita dupa tot ce se intamplase. A inceput sa planga.
-Nu plange, e vina ta, tu nu ai motiv de plans.
Atunci el o impinse din nou in perete. Alina simtind ca o seaca de puteri mai tare decat era inainte, simte cum operatia aproape ca se desface..
Andrei pleaca in bucatarie si isi pune un pahar de vin.
Zilele trec, au trecut luni chiar, acestia nu mai sunt cum erau inainte ceva s-a rupt intre ei. Se cearta parca din ce in ce mai des.
Andrei e stresat de munca, din cauza sefului care il bate la cap, de la moartea copilului totul merge prost si pentru el, s-a apucat de bautura, incearca sa isi inece amarul in vin dar nu merge de fiecare data, amintirile il rascolesc si ii gauresc sufletul, acum facandu-l putred si gaurile din sufletul lui umplandu-se cu manie, si orgolii mult prea mari.
Alina simte ca Andrei este departat de ea, il simte schimbat, simte ca ceva la munca nu mergea tocmai bine insa nu il intreaba, raspunzand orgoliului lui Andrei cu mai mult orgoliu, nu-si da seama ca ar trebui sa medieze situatia.
Intr-o zi Alina dupa munca isi chiema o prietena la ea acasa, pentru a vorbi, si pentru a se simti bine, o invita sa doarma la ea. Andrei nu stia nimic despre asta.
Ajuns de la munca, obosit si suparat ca de obicei acesta incepe sa bea din nou vin. O vede pe prietena Alinei.
-Cine e asta? Si ce cauta la noi? Spune Andrei cu un usor tremur in voce de parca i-ar fi venit sa planga.
-Asta, este prietena mea.
Andrei merge la Alina o ia de mana, o strange pana cand ii face o vanataie aproape neagra. O trage dupa el merge la bucatarie si incep din nou sa se certe. Alina prinde curaj, deoarece se gandeste ca el nu-i v-a face rau cu prietena sa de fata asa ca ii spune ce are de spus.
-Asculta vreau sa ma lasi dracu' in pace si sa pleci, vreau sa stau singura, m-am saturat de tine si de toate capriciile tale si sa ma cert intruna, nu mai pot rezista asa.
Lui Andrei i se intuneca fata, si zbiera cat putu de tare, auzindu-se in tot blocul: ,,retrageeti cuvintele !"
-Nu, nu-mi mai este frica de tine.
Atunci Andrei reactioneaza din orgoliul prostiei sale, ia cutitul si o injunghie de 3 ori pe Alina in spate; aceasta cade pe podea suspinand.
Andrei sta cateva secunde pentru asi da seama ce a facut, apoi isi da seama ca s-a transformat in tatal sau, monstrul care i-a omorat mama, acum e el, este in el. Cand Andrei constientizeaza acest lucru nu poate accepta acest lucru, se incordeaza, inchide ochii si isi infige cutitul fix in inima.
Prietena Alinei, Amanda atunci vine pentru a vedea ce s-a intamplat, se facuse prea liniste. Acesteia ii veni sa planga cand isi vazu cea mai buna prietena moarta, se lasa pe un perete lacrimand, si suna la urgente...Va urma..
CITEȘTI
❌Schimb De Roluri❌✋
RandomEste vorba despre o familie instarita care cu cat devine mai bogata cu atat viata lor de familie se distruge din cauza unor secrete. Au un copil, pare ca totul v-a fi bine dar familia este distrusa de tatal copilului. Baiatul indura diverse certuri...