-Ascundetee !
-Andrei s-a ascuns dupa un dulap, era speriat, isi lipise spatele si capul de dulap, drept.
Robert deschise usa !
-Buna ziua !
-Buna ziua ! Pot intra ?
-Nu.
-De ce ?
-Nu am voie sa primesc oameni in casa !
-Victor se uita suspicios la Robert gandind ca ascunde ceva, stie unde e fiul lui.
Victor il intreaba:
-Sti ceva vre-o informatie in legatura cu el ? Orce informatie mi-ar fi de ajutor..
-Nu, nu stiu nimic, ce s-a intamplat ?..
-Nu conteaza !
-Victor pleca banuitor..
-Gata poti sa iesi dupa dulap a plecat.
-Uh.. am scapat de data asta.Dar cat noroc voi mai avea chiama un taxi trebuie sa plec de aici e prea periculos sunt prea aproape de casa.
-Bine, imediat. Dar cand il vei mai urmari daca pleci ?
-La 20:30 de obicei pleca sa o ia pe Ana la intalnire.Ne vedem atunci.
-Ok, taxiul vine in 15 min.
Taxiul ajunge in fata casei claxonand. Andrei il pune pe Robert sa scoata capul pe usa inainte sa iasa afara sa fie sigur. Nu este nimeni.
El iese usor pe usa ruganduse sa nu-l vada cineva. Intra in masina si ajunge la hotel unde era cazat.
Isi cere chieia de la camera unde avea lucrurile.Se intoarce cu spatele si vede o fata bruneta cu ochi caprui, zambesc unul la altul si Andrei ia liftul, merge in camera si se arunca in pat. A doua zi de dimineata merge sa manance apoi se imbraca si pleaca la Robert acasa unde si-a lasat cutitele. Ia un taxi si pleaca catre el. Acolo il asteapta Ana prietena tatalui sau. Andrei se sperie si nu stie cum sa reactioneze, nu stie de unde a aflat ca el e acolo si daca tatal sau stie ca ea e aici sau daca el e cu ea...
Andrei o intreaba:
-Ce vrei, ce e cu tine aici ? De unde stiai ca voi veni aici ?!..
-Nu stiam, te rog sa stai jos, Robert poți pleca te rog.. ?
-Nu, vreau sa ramana.
-ok
-Am venit sa aflu mai multe detalii, secrete ale tatalui tau de la un timp se poarta ciudat si am aflat de la el de Robert ca este cel mai bun prieten al tau, deoarece a fost si tatal tau aici.
-Ce e, ce vrei sa sti ?
-Andrei e debusolat nu stie ce sa faca, dar are putina incredere in Ana, si vrea sa-i spuna pentru ca nu vrea sa i se intample ce i s-a intamplat si mamei sale.
-Vreau sa stiu tot, tot ce s-a intamplat in special de mama ta.
-Andrei ii spune tot, Anei nu-i vine sa creada ce aude, Victor a omorat o persoana care era si sotia lui si o insela in tot acest timp !!..
Ana pleaca uimita de acasa de la Robert, ii promite lui Andrei ca nu-i va zice tatalui sau ca l-a vazut.
Robert are un plan pentru seara asta:
-Asculta m-am gandit ieri ce ai putea face...
-Si ?..
-Si, ma gandeam daca am lua motorina si niste chibrite si i-am da foc.
-Da, dar el nu trebuie sa ne vada.
-Atunci trebuie sa ne grabim.
-Andrei se deghizeaza, isi ia niste ochelari de soare pentru a nu fi recunoscut de politisti in timp ce Robert pune la cale planul.
Merg pe strada cu casa, se furiseaza pe fereastra si fug repede in vechia camera a lui Andrei, se ascund in dulap stau acolo 35 de minute pana cand ajunge tatal lui Andrei acasa. Acesta mananca ceva la bucatarie apoi intra in camera lui, alaturata. Acestia mai au rabdare cateva momente mana cand nu se mai aude nimic si dau cu motorina in camera lui apoi arunca un chibrit si parasesc casa la ora 20:50. Merg la Robert acasa unde Andrei se simte vinovat dar razbunat pentru faptele tatalui sau. Isi aduce aminte din nou de acele imagini cel vor marca pe viata cu mama sa moarta in bucatarie intr-o balta de sange. Si-si da seama din nou de ce a facuto, tatal sau o merita.
Vorbeste cu Robert ii spune ca el chiar daca merita asta se simte vinovat ca tatal sau v-a muri din cauza lui. Robert ii spune:
-Asculta, chiar daca nu e bine ce ai facut sti in sufletul tau ca e cea ce trebuia sa faci un astfel de om nu ar merita nici măcar mancare. Hai cu mine !
-Unde ?
-In parc. Sa ne plimbam poate te vei simti mai bine.
-Si cu politia cum ramane, desi au trecut 12 zile de cand am fugit de acasa ei tot ma cauta.
-Nu te va recunoaste nimeni asa.
-Bine.
-In parc merg, vorbesc si se aseaza pe o banca. Stau 10 minute cand vine fata cu ochi caprui si se aseaza langa Andrei. Vorbeste cu el:
-Buna, eu sunt Alina, imi pari cunoscut !...
-Andrei, sunt baiatul de la hotel.
-Siam ca-mi pari cunoscut, si prietenul tau ?
-El e robert
-Imi pare bine !
-Alina pune diverse intrebari il place pe Andrei dar el nu isi da seama desi sufletul lui este mai cald in preajma ei. Il ia pe robert si pleaca la hotel, Alina ii intreaba unde pleaca si vine cu ei. La receptie alina il intreaba la ce camera sta. Andrei ii raspunde urat:
-Conteaza ? Hai pleaca mai repede din fata mea.
-Alina pleaca suparata si speriata de Andrei !
De dimineata el si Robert pleaca la fosta casa sa vada ce este acolo.Se imbraca, coboara si pleaca.
Ajung acolo si nu le vine sa creada. Casa nu este nici macar neagra de funingine. Ce s-a intamplat! Oare a vazut incendiul i-a vazut ? S-a stins focul ?!!..
Andrei se intoarce si pleaca nervos gandind ca asta nu s-a terminat.... !
Robert striga dupa el !.. Cand pe Andrei il vede...( IN CAPITOLUL URMATOR)
CITEȘTI
❌Schimb De Roluri❌✋
RandomEste vorba despre o familie instarita care cu cat devine mai bogata cu atat viata lor de familie se distruge din cauza unor secrete. Au un copil, pare ca totul v-a fi bine dar familia este distrusa de tatal copilului. Baiatul indura diverse certuri...