Κεφάλαιο 25ο
Η ώρα περνούσε με εκείνη να νιώθει χειρότερα αντί καλύτερα . Η Λειλά δεν είχε επιστρέψει ακόμη, μα δεν ανησυχούσε γι αυτό παρ όλο που ο πυρετός δεν έλεγε να πέσει . Σκέφτηκε να κάνει ένα ντους για να ρίξει τον πυρετό και να χαλαρώσει μα ένιωθε κάπως αδύναμη ακόμη . Τα βλέφαρά της βάρυναν σιγά σιγά . Κάποια στιγμή δυνατά χτυπήματα στην πόρτα την έκαναν να ανοίξει απότομα τα μάτια της . Ζαλισμένη ακόμη περπάτησε προς τα εκεί . Άνοιξε την πόρτα γκρινιάζοντας στην φίλη της που είχε ξεχάσει, μάλλον τα κλειδιά της . Το μουρμουρητό της σταμάτησε απότομα όταν αντιλήφθηκε πως αντί για την Λειλά στην είσοδο στεκόταν ο Εμιρ με βλέμμα απροσδιόριστο. Θα έλεγε κανείς κάπως ανήσυχο. Το στόμα της στέγνωσε ενώ το κεφάλι της βούιζε και δεν ήταν από τον πυρετό . Τι έκανε τέτοια ώρα αυτός εκεί και που στο καλό βρισκόταν η φίλη της . Αισθάνθηκε κάπως ευάλωτη .
«Εμιρ ?» αποκρίθηκε εμφανώς μπερδεμένη . Το μυαλό της δημιουργούσε διάφορα σενάρια, πάγωσε το αίμα της όταν σκέφτηκε το χειρότερο . «Τι συνέβη ? Έπαθε κάτι η Λειλά?» ρώτησε με αγωνία χωρίς να αντιληφθεί πως ίσως εκείνος δεν είχε προσέξει το δέσιμο ανάμεσα τους αυτό το διάστημα .
«Όχι» απάντησε μονολεκτικά, επιτρέποντας της έτσι να αναπνεύσει και πάλι κανονικά . Ο πυρετός ανέβαινε ξανά και το ρίγος είχε επιστρέψει πράγμα που την έκανε να τρέμει σαν ψάρι . Τύλιξε καλύτερα την κουβέρτα γύρω από το σώμα της . Έκανε ένα βήμα προς το μέρος της . Άπλωσε το χέρι του τοποθετώντας το στο μέτωπό της . Την κοιτούσε εξεταστικά για λίγο .
«Έχεις πυρετό! Πάλι!» Σάστισε για λίγο. Πως γνώριζε εκείνος ι είχε συμβεί . Η Λειλά θα του
μίλησε σκέφτηκε . Προχώρησαν προς το σαλόνι . Έβγαλε τα παπούτσια και το μπουφάν του
στην είσοδο. Εκείνη ξάπλωσε στον καναπέ, ενώ έβαζε το θερμόμετρο για να ελέγξει ξανά
τη θερμοκρασία της . Υπήρχε αμηχανία ανάμεσα τους μετά τα τελευταία γεγονότα .
«Είμαι μια χαρά» αποκρίθηκε τρέμοντας ανίκανη να πείσει και τον ίδιο της τον εαυτό .
«38 και 8 . Ναι, μια χαρά όπως το είπες !» ειρωνεύτηκε χαμογελώντας λοξά. Ίσως ήταν η
πρώτη φορά που τον έβλεπε να χαμογελάει, έστω και λίγο. Έμεινε να τον κοιτάζει
μαγεμένη σχεδόν . Μα τι στο καλό είχε πάθει με αυτόν τον άντρα σκέφτηκε .
«Πάω να φτιάξω κάτι να φάμε!» είπε κατευθύνθηκε προς την κουζίνα . Το χέρι του στο
μπράτσο της την σταμάτησε. Γύρισε προς το μέρος του .
«Εσύ μείνε εδώ. Θα παραγγείλω κάτι » αποκρίθηκε με επιτακτικό τόνο. Σάστισε μα έκανε
ότι της είπε . Επέστρεψε μετά από λίγο και κάθισε δίπλα της διαβάζοντας μια εφημερίδα .
Τον παρατήρησε καλύτερα ήταν χαλαρός όπως εκείνο το πρωινό. Ήταν όμορφος άνδρας ο
Εμιρ . Μελαχρινός με έντονα χαρακτηριστικά και σώμα Έλληνα θεού . Άραγε ποια η σχέση
του με την πατρίδα της . Μιλούσε άριστα ελληνικά . Θα έλεγε κάποιος πως θα μπορούσε να
είναι Έλληνας . Οι δικές της ρίζες ήταν από τον Πόντο με την γιαγιά της γνήσια Σμυρνιά . Η
ανατολή ήταν μέσα της και γύρω από τότε που ήταν μικρό παιδί. Άφησε το μπολ με την
σούπα δίπλα της . Είχε πιει το παυσίπονο και αισθανόταν καλύτερα , μα δεν είχε όρεξη .
«Δεν πεινάω !» αποκρίθηκε μαζεύοντας την κουβέρτα προς το μέρος της .
«Πρέπει να φας κάτι!» έσπρωξε ελαφρά το μπολ προς το μέρος της . Δυσανασχέτησε . Μα
Γιατί φερόταν έτσι σαν να νοιάζεται γι αυτήν . Ίσως δεν θέλει να έχει θέματα στο μαγαζί
σκέφτηκε . Μια σιωπή απλώθηκε στο χώρο . Κανένας δεν μιλούσε μόνο κοιτούσαν ο ένας
τον άλλον στα μάτια . Ώσπου ξαφνικά έφερε το γεμάτο κουτάλι μπροστά της .
«Μην με αναγκάσεις να σε ταίσω !» Η έκπληξη φαινόταν ξεκάθαρα στο πρόσωπο της .
Ποιος ήταν άραγε ο Εμιρ πραγματικά . Προς το παρόν σίγουρα ο προσωπικός γιατρός της .
Τελικά έπιασε το κουτάλι και έφαγε ήσυχα την σούπα της, η οποία προς έκπληξή της ήταν
πολύ νόστιμη . Μόλις τελείωσε έκανε να σηκωθεί μα παραπάτησε εξαιτίας της αδυναμίας.
Βρέθηκε δίπλα της κρατώντας την σφιχτά από την μέση . Ήταν τόσο κοντά της που
νόμιζε πως θα ακούσει την ταχυπαλμία που της είχε προκαλέσει. Τα χείλη του απαλά
ακούμπησαν το μέτωπό της .
«Είσαι καλύτερα μα ίσως βοηθούσε ένα ντουζ !» αποκρίθηκε .
«Θα κάνω αργότερα, εσύ καλύτερα να...» δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τη φράση της .
«Έλα μαζί μου!» την σήκωσε απαλά στη αγκαλιά του και κατευθύνθηκε προς το μπάνιο .
Εκείνη δεν απάντησε παρά μόνο έβγαλε ένα επιφώνημα έκπληξης με αυτή του την κίνηση .
Ίσως η Αντιγόνη είχε δίκιο τελικά . Κάτι είχε κάνει λάθος .
Το καινούργιο κεφάλαιο είναι εδώ !!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ !!!!!
ESTÁS LEYENDO
Ασκ σημαίνει αγάπη
RomanceΜετά τον θάνατο του πατέρα της τα οικονομικά της Κασσάνδρας πάνε απο το κακό στο χειρότερο! Εργάζεται σαν χορεύτρια σε ένα απο τα μεγαλύτερα κλαμπ της Αθήνας ! Τι θα γίνει όμως όταν χάσει την δουλειά της και βρεθεί στην Κωνσταντινούπολη ? Ποια καιν...