Ελπίδα

337 22 0
                                    


Κεφάλαιο 45ο

«Λοιπόν?» ρώτησε με αγωνία την γυναικολόγο της όσο κοιτούσε την οθόνη σε μια προσπάθεια να καταλάβει τι συμβαίνει .
«Όλα φαίνονται μια χαρά !» δήλωσε ικανοποιημένη εκείνη «Εδώ!» έσυρε τον δείκτη της πάνω στην οθόνη «Είναι το μικρό μας ! Φαίνεται πως αναπτύσσεται μια χαρά!» Χαμογέλασε πλατιά . Η Κασσάνδρα πήρε μια ανάσα ανακούφισης ενώ σκούπιζε το δάκρυ που πρόλαβε να δραπετεύσει από το μάτι της .

«Όλα είναι καλά δηλαδή...» μουρμούρισε μαγεμένη από την εικόνα της μικρής κουκίδας που άλλαζε σιγά σιγά .

«Ναι κορίτσι μου ! Είστε μια χαρά! Έλα τώρα να σκουπίσεις την κοιλιά σου και να σου δώσω μερικές ακόμη συμβουλές . Θέλω να σου κάνω και μερικές ερωτήσεις» πρόσθεσε λίγο πριν απομακρυνθεί προς το γραφείο της ξανά . Καθάρισε το σημείο προσεκτικά και κατευθύνθηκε προς τα εκεί και η ίδια .

«Σε ακούω  Σανέμ !» αποκρίθηκε καθώς βολεύτηκε λίγο καλύτερα στην πολυθρόνα απέναντί της. 

«Πως τα πηγαίνεις με το άγχος ?» ρώτησε κοιτάζοντας μια εκείνη μια τα χαρτιά που είχε μπροστά της . Η κοπέλα δάγκωσε ελαφρώς τα χείλη της .

«Αν εξαιρέσεις ένα περιστατικό που συνέβη μια εβδομάδα αφού έφυγα από το ιατρείο, το οποίο δεν θα πω ψέματα μου προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση , τότε όλα καλά!» η γιατρός είχε ένα βλέμμα απορίας .

«Ξέρεις ...Έχω τελειώσει και ψυχολογία, θα μπορούσες να μου μιλήσεις ... Ίσως σε βοηθήσει!» έπιασε το χέρι της με συμπόνια και ένα ειλικρινές χαμόγελο απλώθηκε στο πρόσωπό της .

Χωρίς να πει κάτι παραπάνω η Κασσάνδρα της είπε τα πάντα για εκείνον και εκείνη. Μίλησε επίσης και για εκείνη την μέρα . Τελικά έπρεπε να μιλήσει σε κάποιον και η Σανέμ ήταν ο πιο κατάλληλος άνθρωπος . Θα είχε μια πιο αντικειμενική άποψη ως ψυχολόγος . Άφησε τα δάκρυά της να κυλήσουν ξανά με την γυναίκα δίπλα της να της δίνει ένα πακέτο χαρτομάντιλα, κάνοντας νόημα να συνεχίσει . Όταν επιτέλους είχε αφηγηθεί τα πάντα, περίμενε υπομονετικά την δική της άποψη .

«Είσαι πολύ δυνατός άνθρωπος ψυχή μου! Ξέρεις όμως, καμιά φορά ακόμη και να δούμε κάτι με τα ίδια μας τα μάτια μπορεί να το παρεξηγήσουμε . Όλα αυτά που μου είπες δείχνουν πως και εκείνος ένιωσε . Πιστεύω πως πραγματικά θα πρέπει να τον αφήσεις να σου εξηγήσει . Σκέψου να χάσεις τον άνθρωπό σου από λάθος . Γιατί η αλήθεια είναι πως μια φορά βρίσκουμε αυτόν τον άνθρωπο που υπάρχει για εμάς, που ταιριάζουμε με τρόπο παράξενο, που κολλάμε με τρόπο μαγικό . Μια φορά σε ολόκληρη την ζωή σου θα συναντήσεις την δίδυμη φλόγα σου !» αποκρίθηκε με την ίδια την Κασσάνδρα να την κοιτάει πότε με μάτια γουρλωμένα και πότε να σκουπίζει τα δάκρυα από τα μάγουλά της .

Ασκ σημαίνει αγάπηTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang