🔞WAAROM HEB IK DIT

2.7K 19 5
                                    

Oke ff voordat dit hoofdstuk begint als er een 18+ teken voor de titel staat komt er smut in voor dat wou ik ff zeggen veel plezier met lezen.

Pov matthy:

Ik zit in de auto onderweg naar huis. Ik word weer allemaal gebeld. Ik parkeer me auto en heb 20 gemiste oproepen en 78+ meldingen. Ik reageer morgen ochtend wel. Ik doe de deur open en ik ruik cupcakes. 'Hey Matt ben je er weer. dat is snel' ik loop naar haar toe. Ze staat in de keuken. Ik heb echt de neiging om haar bij haar heupen te pakken en haar te zoenen. 'Ja ik moest ff iets afgeven'

Terwel ik dat zeg leg ik me telefoon neer op tafel en al die meldingen staan nog in me beeld. 'Zullen we maar film gaan kijken?' Vraagt ze aan me Terwel ze de cupcakes uit de oven haalt. 'Ja leuk' ik loop naar de bank en zet de tv aan. 'Welke film wil je kijken?' 'Doe maar uhm ja geen idee' 'ik weet wel iets leuks' zeg ik met een vieze lach op me gezicht.

Ik open Netflix en zoek "truth or dare" op. Als ik net op de bank zit komt ze aan lopen met de cupcakes. Ik pak er een van het bord en duw hem in me mond. 'Goddelijke' zeg ik dan met volle mond. Iris begint te lachen. Dan besef ik me pas hoe onbeschoft het is. Ze maakt een foto van en kop. Geen idee wat ze er mee gaat doen. 'Zo mooie foto hoor' zegt ze al lachend.  Ik zie dat ze bij insta zit. Oke nu ga ik problemen krijgen met de boys.

Ik zet de film aan. 'Matthy je weet dat dit een horrorfilm is' zegt ze met een trilling in haar stem. 'Ja dat weet ik' ik zie de angst in haar ogen. Als het je begonnen wijken mijn ogen uit naar de cupcakes, waarop het bankzitters logo staat. Dan voel ik opeen een hoofd tegen me schouder. Van de schrik kijk ik snel opzei. KUT HET IS IRIS DIE OP ME LIGT.

Ik raak lichtelijk in paniek. Ik voel ook iets in me broek groeien. Nee, nee, nee niet nu Matthyas. Ik weet niet wat ik nu moet doen. Als zei die bobbel in me broek ziet dan ben ik er aan. Dan gaat mijn telefoon af. Iris gaat rechtop zitten en ik loop naar me telefoon toe.

Het is robbie. Kut die heeft natuurlijk de foto gezien op insta. Ik neem op en loop naar de gang. 'Gast waarom ben je opeens weg en zit je nu met Iris thuis' 'gewoon ik heb geen zin in zo'n avond' en met die worden hang ik op. Mijn lul is nogsteeds stijf. Ik kan echt niet zo de kamer weer in lopen. Ik loop snel naar de badkamer, doe de deur achter me opsloot en zet de douche aan.

Ze stuurt me dan een appje. 'Wat ga je doen' ik moet ff een smoes bedenken. 'Ik had iets laten vallen bij het kantoor over mezelf maar het is nu helemaal gaan pakken dus ik ga ff snel douchen' ik hoop dat ze deze smoes gelooft. 'A Oke isg zie je zo weer.'

Ik trek snel me broek uit en zie de bobbel in me broek. Ik trek nu snel me onderbroek uit. Ik zie mezelf dan staan in de spiegel. Wat ben ik voor idioot die verliefd is op het productie meisje. Met dat idee begin in mezelf aftetrekken. Ik kreun heel zachtjes zodat ze me niet kan horen.

Net voordat ik bij me hoogte punt bent klopt iemand op de deur. 'Matt, zou ik vanavond hier kunnen slapen?' Hoor ik Iris zeggen. Zou ze me hebben gehoord. 'Ja is goed' zeg ik met moeiten. mijn lul doet nu echt zeer. Ik weet eigenlijk niet of ik dit al had gevraagd en of ze me hoorden en daarom iets vroeg. Ik hoor haar weer weg lopen en dan ga ik veder. Als mijn hoogte punt er is verlaat een harde kreun mijn mond. Kut die was echt hard als ze dat hoorden ben ik echt de lul

Als ik klaar ben spring ik ff snel onder de douch zodat al het sperma dat op me zit er afgaat. Het zit me gewoon niet lekker dat ik zo ben. Ik stap uit de douch en pak snel een handdoek. Ik droog er alles mee af en doe hem dan om me middel zoadat ik naar me kamer kan lopen.

Als ik de badkamer uitloop onderweg naar me kamer zie ik dat het licht brand in me kamer. Misschien is Iris het gewoon vergeten uit te zetten. Ik loop de kamer in en zie Iris op het bed zitten. 'O sorry' en ze loopt weg. Ik schaam me diep, ze moet die kreun wel hebben gehoord. Ik trek snel een onderbroek aan een mijn bankzitters trainingspak.

Als ik beneden aan kom zie ik haar weer op de bank zitten. Ik probeer oogcontact te vermeiden. 'Matthy..?' Shit wat gaat ze zeggen. 'Ja wat is er Iris' ik val nog net niet flauw van de spanning. 'Viel je nou net in de badkamer?'. Gelukkig ze dacht dat ik voel ik plaatsen van aftrekken. 'Ja ik gleed uit, maar het gaat nu wel weer.' De Siriuze blik gaat van haar gezicht en begint te lachen.

Ik ga weer op de bank zitten. Oke wat er deze avond is gebeurd ga ik nooit vertellen aan iemand en al helemaal niet aan de boys.

~927~

HAHAH dit smut stukje kwam echt uit het niks, maar deze gedachtes komen gewoon door ivana.

Nee grapje ivana en ik hadden het allebei over smut vandaag dus vandaar dit hoofdstuk

Maar ik ga 5 dagjes op vakantie dus dan komt er ff geen nieuwe deel

Xx sterre😉

Verliefd op productie meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu