pov fangirl:
omg, ik ga gewoon naar het eerste feest van de bankzitters. ik ga samen met je me vriendje, hij vind de bankzitters ook echt top YouTubers. ik heb zoveel zin. dit is de eerste keer dat ik ze ga zien. heel mijn snap is ontploft omdat mensen vragen of ik filmpjes wil doorsturen van het feest. natuurlijk doe ik dat.
ik ga al vroeg dan hebben we misschien nog een goed plekje. in de auto maak ik een insta story. *onderweg naar het feest* ik tage alle bankzitters. we moeten een uur rijden. in dat uur gaan me vriendje en ik bankzitters video's kijken.
we komen aan op de plek waar het is, we zijn een van de eerste. ik kijk me insta wie allemaal me verhaal heeft gezien. opeens zie ik dat robbie en koen hem hebben gezien. ik laat het gelijk aan me vriendje zien. we worden allebei hypet. we moeten een half uur wachten voordat we naar binnen mogen, maar het half uur vliegt wel snel voorbij.
als we binnen zijn gaan we dicht bij het podium staan. er is al wel muziek dus daar vibe we op. als iedereen binnen is gaan ze door de microfoon praten: 'mensen de bankzitters komen over een half uur' iedereen in de zaal begint te juichen.
na een half uur gaat de muziek opeens uit. de lichten ook. het is helemaal stil, dan begint opeens stapelgek te spelen. het licht gaat weer aan en de bankzitters staan nu recht voor me. ik begint te gillen van blijdschap. snel pak ik me telefoon er bij en begin alles te filmen
pov Matthy:
ik sta nu op het podium. ik vind het een beetje spannend want ja het is ons eerste optreden. stapelgek begint te spelen en de lichten gaan. ik zie hoe druk het is en ik slik ff. iedereen begint opeens te gillen. ik kijk wie er op de voorste rij staan. twee meiden met een deal whit it bril op, een jongen en een meisje die staat te filmen en nog meer meiden.
raoul begint met zingen. iedereen begint mee te zingen. milo volgt daarna. ik sta naast rob. ik ben nu aan de beurt. ik begin uit vollen borst te zingen. daarna is rob, hij zingt de tekst naar mij. ik doe gewoon lollig mee. als hij klaar is geef ik hem een speelse duw. koen begint te zingen. ik kijk naar de mensen die vooraan staan. het meisje wat aan het filmen is filmt mij kant op. ik pak haar telefoon en begint er mee te filmen. mijn stukje is weer. ik zing naar de telefoon. ik geef de telefoon terug en ze begint te gillen. ik lach naar haar en ga veder.
als het liedje afgelopen is begin ik in de microfoon te praten. 'eyy josties, vanavond word een avond om nooit te vergeten' iedereen begint weer te juichen. dan begint baldadig. heel de zaal begint weer mee te zingen. ik geniet hier echt van. ik ben 'matthyas het lam doe mijn naam graag eer aan-' ik stop en doe de microfoon naar het publiek. iedereen zingt me tekst en we beginnen alle vijf te lachen.
als het liedje is afgelopen begint koen te praten: 'oke nu gaan we iets zingen waar ik fan van ben te zijn' goud begint te spelen. heel de zal begint te lachen. robbie komt naar me toe gelopen. ik sla me arm over hem geen en we beginnen mee te zingen. opeens word er een biertje op koen gegooid. misschien moeten we voortaan dan maar voor 12 jarige gaan zing in plaats van 16 en 18 plussers.
het liedje is klaar en het is stil. rob wilt iets gaan zeggen, maar voordat hij iets zegt roep iemand: 'HAHA KIJK ROB HEEFT EEN STIJVEN' ik kijk er naar en het klopt. heel de zaal begint te lachen. dan rent rob het podium af. raoul kijkt naar me. ik snap wat hij bedoelt en ren achter rob aan.
pov fangirl:
er word een biertje op koen gegooit ik heb het gelukkig op film. helaas ben ik 16 en mag ik nog geen bier. iedereen is mee aan het vibe op de muziek. ik film robbie en matthy, want ze staan heel samen schattig te dansen. het word weer stil. ik zie dat robbie iets wil gaan zeggen, maar opeens word er iets heel hard door de zaal geroepen. 'HAHA KIJK ROB HEEFT EEN STIJVEN' heel de zaal begint te lachen.
ik niet ik vind het zielig. hij rent het podium af. mijn vriendje lacht ook. opeens rent matthy ook het podium af. 'oke mensen we moeten het ff zonder hun doen' zegt milo. 'GAAN ZE NU PIJPEN' roept weer iemand. 'nee matthy is robbie zoeken, maar wij gaan wel even eenzaam zingen' ik vind het echt zielig dat dit gebeurd. wie weet zag hij wel een knap iemand, hij kan er toch niks aan doen.
pov matthy:
ik loop nu ergers, maar ik weet zelf ook niet waar ik ben. ik hoor iemand huilen en loop naar het geluid toen. dan zie ik rob in een gezakt zitten. rustig loop ik naar hem toen. ik geef hem een knuffel. 'gaat het?' vraag ik. 'ja het gaat super, kan niet beter' oke ja dit was een domme vraag. ik weet niet goed wat ik nu moet doen. ik geef hem nog een knuffel. 'wat kom je nou eigenlijk doen knuffelen helpt toch niet' ik kijk hem in zijn ogen aan. 'sorry, maar waarom was je stijf' hij geeft geen antwoord.
'ROBBIE VAN DE GRAAF, IK BEN ER KLAAR MEE DAT JE NIET ANTWOORD DUS REAGEER EVEN OF IK GA GEWOON WEG HOOR' het komt iets bozer uit me mond dan ik wou. 'oke...' eindelijk ik krijg te horen wat ik wil horen. 'Iris is me ex' zegt hij dan. ja daar heb ik nu niks aan. 'oke, maar ik wil het antwoord van de vraag die ik net stelde' het blijft lang stil.
ik sta op en wil weg lopen. robbie trekt aan me hand, waardoor ik op de grond val. 'sorry gaat het?' mijn schouder doet zeer. ik lig op de grond met me hoofd naar boven. rob komt boven me hangen. 'heb je ergens pijn?' ik kijk recht in zijn blauwe ogen. 'ja me schouder' hij kijkt gelijk naar me schouder. ik begin te lachen om zijn bezorgde blik. 'wat lach je nou' 'jou blik is goud waard nu' hij begint nu ook te lachen. zo ken ik hem weer. ik trek hem naar me toe voor een knuffel.
'beetje gay is oke' hoor ik koen dan opeens zeggen. ik kijk naar hem. 'komen jullie' ik knik en wil opstaan, maar robbie blijft liggen. 'ja we komen zeg ik' dan loopt koen weer naar het podium. 'opstaan rob' nog steeds blijft hij liggen. 'robbie dit is niet grappig sta op' een diepe zucht verlaat zijn mond. 'wat valt er nou te zuchten' 'niks' zegt hij ter wel hij opstaat. 'wel anders zucht je niet zo' 'ja ik lag net zo lekker, haha' lacht hij weg, maar volgens mij is dit niet de echte reden. boeit me eigenlijk ook vrij weinig. we lopen samen terug.
iedereen begint weer te juichen als we terug komen. 'ik heb hem gevonden jongens' zeg ik in de microfoon. we hebben nog een leuke avond. als we naar huis gaan gaat raoul rijden. ik zit met Milo en Robbie achterin. robbie is tegen mij in slaap gevallen. deze jongen is vast moe na al dat gedoe.
~1254~
wie is er allemaal naar zo'n feest geweest, ik met carnaval was echt een top feest en de 27ste ga ik naar creators zin in
xx Sterre😘
JE LEEST
Verliefd op productie meisje
FanfictionEr komt een nieuwe iemand voor de bankzitters werken het is een keer een meisje. Er werkt nog geen vrouw bij de bankzitters, maar nu wel. Ze is super aardig en bedenkt leuke dingen. Er kan smut in dit boek komen