Pov matthy:
We stappen in mijn auto. 'Waar woon je?' 'Ik woon op hazelaarlaan 74'. Ik rijd rustig door. Dan komt er opeens een idee in me hoofd. 'Zullen we anders vanmiddag samen iets doen dan kan ik je iets beter leren kennen'. Ze kijkt me aan. 'Hoeft niet hoor' zeg ik er maar snel achteraan. 'Oke is goed' komt er uit haar mond.
Ik voel een glimlach op me gezicht komen. 'We kunne anders wel lunchen?' Vraagt ze aan me. 'Oke gezellig, ik weet wel een leuk plekje'. Vroeger als kind at ik altijd bij restaurant Bree33, daar hebben ze zo lekker eten.
We komen aan bij het restaurant. We hebben in de auto veel muziek geluisterd en mee gezongen. Het was echt gezellig, maar nu gaan we samen eten. 'Hoi kan ik ju- eyyy matthyas lang niet gezien, hoe gaat het?' Het is de eigenaar van het restaurant die het tegen me zegt. 'Ja gaat wel goed. heb je een tafel voor 2' 'ja tuurlijk kom maar mee' we lopen achter hem aan.
Ik zit tegen over haar. Haar ogen kijken recht in die van mij. Niet verliefd worden matthy het is iemand die voor je werkt, daar kan je toch geen relatie mee nemen. 'En heb je zin in morgen?' Iris begint opeens te praten. 'Uhm ik weet eigenlijk niet eens wat we gaan doen 😅' ze begint te lachen.
'Je weet toch dat we morgen naar een vakantie huisje gaan' zegt ze lachend. Volgens mij ben ik de laatste tijd echt afwezig, want heb dit nooit mee gekregen. 'Sorry ik zit de laatste tijd compleet ergens anders met me hoofd dus heb dit niet echt mee gekregen' 'ja in de mail stond bij mij, als je word aan genomen gaan we gelijk de volgende dag op een tripje'. Huh ik heb die mail geschreven toch. Ik snap er helemaal niks meer van.
Dan komt het drinken. Iris pakt haar telefoon een maakt een foto. Ik doe een duimpje voor de foto. Ik zie haar telefoon iets meer omgaan zodat ik er nu ook op sta. Als ze op haar scherm heeft geklikt begint ze te lachen. 'Mooie snor' zegt ze lachend. 'WAT SNOR!' Iris laat de foto zien. Ik heb een oranje snor van de jus d'orange.
'Mag ik hem plaatsen?' Vraagt ze dan aan me. Ik knik dat het mag. 'Wat is je insta eigenlijk?' Iris draait haar telefoon om dat ik het kan zien. *iris__*
Dan pak ik me telefoon en zoek haar op en begin haar te volgen. Ik kijk naar haar foto's. Veel zijn er met vriendinnen, maar ik zie er ook een dat ze staat te zoenen met een jongen. 'Ben je singel?' Vraagt ze dan aan me.Als ze dat vraagt krijg ik een flashback van carolijn. De leuke tijden die we hadden en de heftig ruzie op het einde. 'Ja, jij?' zeg ik maar snel voordat ik in tranen uitbarst. 'Ja het is net een week uit met me vriend. we hadden het heel gezellig enzo, maar er was geen klik meer' begint ze te vertellen. Zo kan het ook uitgaan het hoeft niet altijd met ruzie.
Het is heel de avond nog gezellig met haar. Ik zit er over te twijfelen of ik moet vragen of ze mee komt naar me huis. Misschien moet ik het gewoon doen. Vrienden kunnen toch ook samen thuis chillen? 'Iris zullen we anders bij me thuis nog een paar biertjes drinken?' 'Ja is goed, lijkt me eigenlijk wel leuk' ik betaal het eten en dan gaan we naar me huis.
We lopen de woonkamer in en doe het licht aan. 'Ben zo terug ga ff 2 biertjes uit de schuur paken' zeg ik. Ik loop naar de schuur en dan word ik opeens gebeld. Het is robbie. Waarom belt hij me nou weer. 'Ey jostie, waar ben je?' 'Gewoon thuis hoezo?' 'Gast we hebben toch een vrijdagavond borrel met z'n 5jes' 'O kut helemaal vergeten' 'Oke als je nu komt is het goed tot zo' en hij hangt op.
Ik pak snel een biertje uit de schuur en loop terug naar Iris. 'Iris ik moet ff naar de boys vind je het erg als je hoef ff alleen zit? Je mag alles doen. op me computer, slapen wat je wilt' ze kijkt me een beetje verbaast aan. 'Echt sorry, maar probeer zo snel mogelijk terug te zij' 'Oke Is goed, ik ga denk ik dan ff een dutje doen' 'Oke me slaapkamer is boven tweede deur'
Ik loop snel naar de auto en rijd naar het kantoor. 'Daar ben je eindelijk, wat was je doen?' Vraagt raoul aan me. Ik zit te twijfelen of ik de waarheid ga zeggen, maar misschien is het beter als ik dat niet doe. 'O ja was gewoon een video aan het openen' ik zie dat robbie een beetje vraagt naar me kijkt. Hij gebaart dat ik even naar de gang moet. 'Wacht moet ff nog iets uit me auto pakken' zeg ik dan maar. 'Is goed ik ga even plassen' zegt Robbie gelijk achter me aan.
Ik loop naar de gang. 'Matthy?' Zegt robbie als we samen bij me auto staan. 'Ja wat is er?' 'Wat is dit?' Hij laat een insta verhaal zien van een bankzitter fan waar je de foto ziet die Iris op haar insta had gezet. Ik probeer iets te zeggen maar het lukt niet. 'Waarom lieg je er over dat je een video opneemt?' Is robbie nou bezorgt om me of lijkt dat gewoon zo? 'I-ik was gewoon met haar gaan eten om H-haar beter te leren kennen' 'je weet dat het iemand is die voor ons werkt hè, daar kan je echt geen relatie mee nemen' de worden die hij zegt komen hard aan. 'Ja dat weet ik'
Hij loopt dan weg van me. 'ROBBIE ZEG HET ALSJEBLIEFT NIET TEGEN DE ANDEREN!' 'Nee doe ik niet!' Zijn stem vervaagt door dat hij weg loopt. Ik twijfel geen moment en stap me auto in en rijd weg. De jongens weten niet dat ik weg ben. Ik wil Iris zien, okal mag ik misschien geen relatie met haar ik vind haar leuk en wil haar zien. Ik word weer gebeld. Dit keer door raoul. Ik neem gewoon niet op.
Ik ben klaar met al dat gezeik: je weet dat je niet met haar mag nemen, waarom lieg je erover, je krijg zeker een stijven van haar, ga je maar lekker aftrekken he. Kunnen die gasten zich niet voorstellen hoe het is om gebroken te zijn van binnen. Iris laat me dat gewoon vergeten. Maar Oke niks met haar doen, dan verkom je probleem matthy
~1113~
Oke mensen ff een ding als je verliefd bent, laat niemand je tegen houden. Jij vind hem leuk en als iemand daar iets over te zeggen heeft laag het lekker gaan. Als hij je gelukkig maakt is het goed. En al zeggen ze: waarom hij dan hij is niet knap. Laag gaan, want dan hebben hun te minste geen crush op hem en kan jij je gang gaan. 😘Ik negeer ook de dingen die mensen zeggen omdat ik een crush op iemand heb😂
Xx sterr😌
JE LEEST
Verliefd op productie meisje
FanfictionEr komt een nieuwe iemand voor de bankzitters werken het is een keer een meisje. Er werkt nog geen vrouw bij de bankzitters, maar nu wel. Ze is super aardig en bedenkt leuke dingen. Er kan smut in dit boek komen