Werk

2K 22 4
                                    

Pov matthy:
Ik word wakker van een wekker. Niet me eigen, maar die van Iris. Ze word wakker. 'Oja' zegt ze met haar ochtend stem. Was ze vergeten dat ze hier was? Betekent dat dat ze niks voor die seks voelde? Oke als dat zo is moet ze het al helemaal niet tegen iemand zeggen.

'Waarom staat je wekker?' Vraag ik als ze haar wekker uitzet. 'We moeten zo naar kantoor hé' zegt ze lachend. Kut we gaan vandaag op vakantie met z'n alle. Daar kijk ik nu echt tegen op.

Ze stapt uit bed en doet het licht aan. Ik zie nu pas de rommel die we gister avond hebben gemaakt met onze seks. 'Uhm Iris' ze draait zich naar me om. 'Ja wat is er?' 'Zou je alsjeblieft nooit iets willen zeggen over wat er gister avond is gebeurd?' Ze begint te lachen. 'Oke die ik baas' als ze dat heeft gezegd loopt ze de kamer uit.

Ik pak me telefoon en kijk ff hoe laat het is. 9:00 pas, we moeten pas om 13:00 bij het kantoor te zijn. Ik open wattsapp even om te kijken wat ik allemaal heb gemist. Na 6 minuten krijg ik een appje van Milo. 'Jij bent vroeg wakker' 'ja klopt ik had me wekker perongelijk iets te vroeg gezegd 🤦🏼‍♂️' stuur ik maar terug. Hij stuurt twee lachende emojis.

Ik ga nog even op insta. Jezus ik ben in heel veel dingen opeens getagd. Oke ik openen er wel een paar. Het is die foto die Iris heeft gemaakt van me. ^heeft matthy een nieuwe vriendin @matthy^ dat staat bij de foto in een verhaal. Ik kijk een story veder van deze persoon. ^oke dit is wat ik denk: ik denk dus dat het uit is met carolijn want ze volgen elkaar niet meer, maar dit is denk ik niet de vriendin van matthy want de andere bankzitters volgen haat ook en in haar bio staat: koentje dnp is mijn baas.^ ik klik er nog een veder om te kijken wat ze allemaal denkt. De volgende story is dat ik haar verhaal heb gezien. En nog een daarna is dat ze zegt dat ik haar stalk omdat ik al haar verhalen kijk. Dan zie ik dat ze me ook een dm heeft gestuurd. 'Matthy is dat je vriendin?' Ik zeg nee ik leg dan me telefoon weg.

Ik ga me maar aankleden. Ik trek gewoon een trui aan en een blauwe spijkerbroek. Dan komt Iris binnen gelopen. 'Heb je je koffer al?' Ze kijk om haar heen om me koffer te zoeken. 'Uhm nee' 'gast we moeten ook nog langs mijn huis voor mijn koffer'  ik pak snel een koffer uit me kast en pak hem in.

Als mijn koffer in gepakt is lopen we naar me auto en rijd ik naar haar huis. Ik blijf ff in de auto zitten en Iris gaat naar binnen. Na een half uurtje komt ze weer naar buiten met een koffer. Ik stap uit en pak haat koffer en leg die in me kofferbak.

Pov Iris:
Ik heb snel me koffer ingepakt en een foto voor insta gemaakt. Ik loop naar buiten en matthy zit nog in de auto. Hij stapt uit waneer ik bijna bij de auto kom. Dan pakt hij me koffer over en legt hij die in de kofferbak. En ga zitten op de bijrijders stoel.

Zou ik tegen robbie zeggen wat er gister avond is gebeurd, of zou ik doen wat matthy zei het voor mezelf houden. Misschien is dat nu beter, alleen weet nu eigenlijk niet zeker of ik matthy leuk vind. Ik heb gelukkig nog een hele vakantie om het aan te zien.

We komen aan bij kantoor en ik zie Rob. Ik ren naar hem toe en geef hem een knuffel. Ik had die even nodig ofzo. 'Wil je zo zeggen wat er was gisterenavond?' Ik kijk even naar matthy. Ik zie dat hij schrikt van wat robbie zegt. Hij laat zelfs bijna de koffers vallen. 'Onee laat maar, ik was op een feest en wou vragen of je ook wou komen' 'maar je zei dat je het niet over de app kon vertellen' nu verstijf ik. Kut ik moet nu echt iets gaan verzinnen. 'O ik denk gewoon dat ik dronken was en dat ik wel naar meer mensen onzin heb gestuurd, sorry' goeie smoes Iris zeg ik tegen mezelf. Matthy staat nogsteeds een beetje verstijfd. Ik zie dat hij slikt.

'Alles goed Matt?' Vraagt robbie dan. Kut dit gaat niet goed komen.

Pov matthy:
'Alles goed Matt?' Vraagt robbie aan me. Ik sta helemaal verstijfd. Heeft ze het nou tegen Rob gezegd of wou ze dat doen. Ik word ligt in me hoofd. Alles om me heen begint te draaien. Ik ga even in de achtbaan zitten. Ik krijg ook opeen knalde koppijn. Robbie komt naar me toegelopen. 'Maatje wat doe je?' Hij klikt bezorgd. Ik pak z'n hand even vast en kijk hem aan. Hij heeft een bezorgde blik in zijn ogen.

Waarom ben ik zo in paniek. Ik ben de laatste tijd echt steeds sneller in paniek dan eerst. Ben ik misschien bang voor iets. Heb ik teveel aan me hoofd. Ik zie Robbie's mond bewegen maar ik hoor niet wat hij zegt. Dan word opeens alles zwart...

Pov robbie:
Matthy heeft me hand vast. Ik maak me een beetje zorgen om hem. Hij is de laatste tijd zo afwezig en vergeet heel veel te doen. Ik weet dat het uit is met z'n vriendin, maar heeft hij het daar echt zo moeilijk mee. 'Heb je wat water nodig?' Vraag ik maar gewoon voor de zekerheid. Hij kijkt me aan of ik weer te Brabants praat en hij me niet kan verstaan. Net waneer ik z'n hand wil los laten omdat ik denk dat het eigenlijk allemaal wel mee valt. Valt hij opeens flauw.

Iris en ik raken een beetje in paniek. Ik probeer hem wakker te slaan maar het lukt niet. Ik til hem uit de kofferbak en leg hem ff op de grond. Ik luister of z'n hart nog wel klopt. Gelukkig hoor ik nog bons. Iris begint naast en te huilen. Wtf je dit waarom huilt ze. Het zal wel. Ik probeer alles om hem wakker te maken maar niks lukt....

~1053~

HAHAH sorry voor de cliffhanger, ik ga proberen om snel veder te schijven maar ik beloof niks

Xx sterre😘

Verliefd op productie meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu