Zwemmen🔞

1.6K 19 3
                                    

Pov matthy:
*bonk bonk bonk* 'HALLO WIE IS ER HIER BINNNE IK WIL DOUCHEN' hoor ik Koen roepen. Ik schrik wakker en merk nu dat ik nog in de badkamer zit. Ik kijk op zei en robbie ligt nog tegen me aan. 'Rob, Rob word wakker' zeg ik zacht. Hij word langzaam wakker en kreunt een beetje. 'Koen wilt douchen' robbie opent zijn ogen. 'Kut, kleed je ook ff snel aan'

We staan allebei op en kleden ons aan. 'We hebben niks raars gedaan alleen onszelf op geknapt Oke' zegt robbie terwijl hij bij de deur staat. Ik knik. Hij opent de deur en Koen kijkt ons aan. 'Wat hebben jullie gedaan?' 'Gewoon tandenpoetsen enzo' ik zie Koen naar me kijken en ik knik maar. 'Nou het zal wel nu oprotten ik wil douchen'. Robbie en ik lopen naar de woonkamer.

'Matthy kan ik je even spreken' zegt raoul als ik bij hem op de bank kom zitten. Ik knik en we lopen samen naar de kamer. 'Waar was je vannacht?' Ik voel me zelf rood aanlopen. 'Uhm ik was op de bank' 'gek daar lag je niet had daar al gekeken' ik voel mezelf nog roder worden. 'Oke ik sliep in de badkamer' ik krijg een vraagde blik van hem. 'Ik was denk ik dronken want werd daar gewoon wakker'

Opeens komt milo binnen. 'Komen jullie ontbijten' raoul en ik staan op en lopen naar de eettafel. Iedereen zit er al. Ik zit weer tegenover Rob. Hij doet net of er niks is gebeurd. Hoe kan hij dat toch?

'We gaan vandaag nog ff zwemmen en dan gaan we naar huis' zegt Iris. Ik knikt en eet het eten op. Ik loop naar de kamer en doe me zwem broek aan. Ik pak me koffer ook even snel in en loopt dan weer naar de woonkamer. Alleen robbie staat er. Ik loop naar hem toe.

'Zin in?' Ik knik maar. 'Is er wat?' 'Nee er is niks' zeg ik een beetje geïrriteerd. Hij kijk me vraagt aan. Ik reageer er niet op en pak me telefoon.

Iedereen is er na 20 minuten. 'Kom we gaan' ik moet ik de auto zitten bij Anton, robbie en milo. Samen met robbie zit ik achterin. Ik voel opeens een hand tegen me hand aan komen. Ik kijk er naar en zie dat het Robbie's hand is. Ik sla zijn hand weg en kijk naar buiten.

We komen bij het zwembad aan en we lopen naar binnen. Opeens word ik opgepakt en in het zwembad gegooid. Gelukkig had ik me shirt al uitgedaan. Ik kijk wie het deed en zie milo staan. 'MILO WAAROM' 'onee is matthy nu boos' Koen duwt nu milo in het water. Iedereen gaat stuk. Dan springt iedereen het water in.

Opeens wordt ik onderwater geduwd en komt iemand op me nek zitten. Ik kom weer boven water en zie dat Koen op milo's nek zit. Ik kijk om me heen en zie dat raoul met de camera staat te filmen dus robbie zit op mijn nek. Ik begint spontaan te lachen geen idee waarom.

Robbie wint het stoeien. Ik gooi hem van me nek af. Iedereen lacht omdat robbie het niet zag aan komen. Hij komt boven water en ik geef hem een knuffel. 'Gayyyy' roept Koen. Ik zwem snel naar hem toe en duw hem onderwater. Hij komt weer boven water. 'Gast waarom duw je me opeens onderwater, ik zei alleen voor de grap gay' ik weet het ook niet dat word doet me gewoon wat. Hoe moet ik dat zeggen. 'Nou gewoon ik dacht onderwater neukje' ik kon nog beter toe geven dat ik gay was dan dit te zeggen. 'Nou ik ben niet gay hoor' hij rolt met z'n ogen en we gaan veder met opnames.

We zijn klaar met opnames in het zwembad en we gaan ons omkleden. Ik loop alleen een kleedhokje in. Net dat ik me deur wil dicht doen komt robbie me hokje in. 'Wat doe j-' robbie houd zijn vinger voor mijn mond. Hij kijkt me met lust aan. 'Rob nee ni-' ik kan ze zin niet afmaken omdat hij me opeens begint te zoenen. Ik zoen toch terug okal weet ik dat hij meer wil. Robbie trekt me kleren uit. Ik doe hetzelfde bij hem. Dan zoen ik hem. Ik voel mezelf stijf worden. Robbie kijkt er naar. 'Moet ik je helpen schat' ik kijk hem lachend aan. 'Dat vind ik een ja' robbie doet mijn onderbroek naar beneden. Hij begint me opeens te pijpen. Ik hou me kreunen in omdat het pashokjes zijn.

'MATTHY SCHIET OP WE ZIJN ROB OKAL KWIJT' roept Koen dan. 'Jaha ik S-schiet op' 'gaat ie lekker' zegt Koen lachend. Ik gebaar naar Rob dat hij sneller moet. Robbie begint sneller te bewegen. Dan kom ik klaar in z'n mond. Ik zie dat hij het doorslikt. Snel trek ik me kleren weer aan. Snel loop ik alleen het hokje uit en zie dateren andere allemaal staan te wachten. 'Nu nog rob vinden' ze lopen weg van het hokje en ik schop tegen het hokje aan waar robbie is zit. Hij komt er snel uitgelopen en volgt me naar de andere. 'Heb hem!' 'Fijn zullen we nu gaan' ik knik en we lopen naar de auto.

~883~

Sorry, ik heb milo's upload schema gevolgt, maar ik ga proberen weer meer te schijven maar ik beloof niks

Iemand nog leuke ideeën?

Xx sterre😘

Verliefd op productie meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu