mabbie?🔞

2K 16 11
                                    

pov matthy:

ik geef Robbie een knuffel en we lopen terug naar het vakantie huisje. ik heb de huis sleutel in me jas zitten en maak te deur open. er is nog niemand, maar dat verandert al snel. heel de groep komt binnen gelopen. ik kijk iris aan en ze doet het ook bij mij. we gaan met z'n allen aan tafel zitten. Robbie zit tegenover mij. ' welke opdrachten hebben jullie allemaal gedaan?' begint koen. ik begin te lachen. 'uhm, fan girls of geld gevraagd en toen een ice fles gekocht.'  zeg ik lachend en Robbie begint dan ook te lachen. 

'is dat het enige?' 'ja, wij moesten lopen he' nu begint iedereen te lachen. het is een gezellige avond en ik vergeet even het gedoe met iris. we zijn ons eigen kaart spel aan het spelen. opens voel ik een voet tegen mijn been aan komen. ik kijk gelijk naar Robbie. hij kijkt niet terug. de voet gaat steeds veder naar boven.  ik word er een beetje zenuwachtig van. 'gaat het Matthy,  vind je het zo spannend?' zegt milo lachend. 'ja gaat wel, alleen vind het een beetje wa-' dan voel ik de voet bij me erectie komen. ik hou mezelf in om t e kreunen. 'wat?' alle ogen zijn op mij gericht. ik zie Robbie breed grijnzen. 

'ik heb het warm' zeg ik dan snel. 'o dan ga ik wel even een raampje open doen voor je' zegt raoul. ik doe me hand onder tafel en pak de voet. zachtjes knijp ik er in en de voet trekt gelijk terug. iris zit naast me. ze kijkt mij en Robbie aan. 'gaat het goed jongens' zegt ze dan tegen ons. gelijk gaat de grijns van Robbies gezicht af. we knikken beiden. 

dan ineens voel ik mijn erectie pijn doen. ik kijk er naar en zie dan dat hij stijf is. 'ik ga tukken doeiii' zegt koen dan. de rest volgt hem. Robbie en ik blijven nog even zitten. hij komt naar me te gelopen. ik blijf voor me uit staren. wtf, ik weet het niet. vind ik hem wel echt leuk. nooit heb ik geweten dat ik op jongens val en dan nu, nu opeens val ik op jongens. ik weet nog wel die ene leuke jongen op vakantie toen ik 14 was., maar dat zag ik al vrienden , toch?

Robbie geeft me een knuffel van achter terwijl ik nog op de stoel zit. ik wil niet opstaan. hij hoeft niet te weten dat ik stijf ben. hij trekt de stoel naar achter. ik wil mezelf weer snel aan tafel schijven, maar het is al te laat hij staat al voor me. ik kijk hem in zijn ogen aan. hij begint lief te lachen. 'doe nooit meer wat je toe straks deed' zeg ik een beetje boos. 'werd matthy daar een beetje geil van' zegt hij dan plagerig. mijn hand gaat naar me broek. ik begin iets sneller te ademen.

'Robbie, n-' hij weet al wat ik wil zeggen en precies wanneer ik het wil zeggen pakt hij de bobbel in me broek. een kleine kreun verlaat me mond. ik snak naar adem. Robbie pakt me bij me keel beet. nu krijg ik nog minder lucht. hij begint me dan te tongen. ik tong hem terug. zou hij al vaker iets met een jongen hebben gedaan? 

opeens hoor ik een deur open gaan en duw Robbie van me af. hij valt op de grond. hij gaat onder tafel zitten zodat je hem amper kan zien. dan zie op iris opeens in de deur opening verschijnen. 'matthy ik wil even met je praten.' ik knik snel. ze komt naast me zitten. 'sorry van toe straks, ik wil liever niet dat iemand van ons twee afweet. eerst wou ik dat wel ofja eigenlijk alleen rob want hem vertrouw ik' ik kijk onopgemerkt onder te tafel. Robbie kijkt me aan. 'Robbie en ik hebben ook een relatie gehad dus vandaar dat ik hem ook vertrouw. eerst wou hij niet dat ik hier kwam werken, maar we hadden een belofte gemaakt dat we net deden of we elkaar niet kende' 

'maar je vertelt het nu toch tegen mij?!' 'ja dat hoeft Robbie niet te weten.' iris pakt mijn hoofd beet. hij voelt niet goed. ze gaat sowieso weer mijn hart breken. ik duw haar weg. ze kijk me aan. haar blik zegt me al genoeg, ze had dit verwacht. 'jij, jij vieze homo. Eerst mij lopen neuken en nu dit' ze slaat me in me gezicht en loop dan naar haar kamer. de worden *vieze homo* raken mij een beetje.

dan komt Robbie onder te tafel vandaan. 'gaat het?' vraagt hij lief. hij geeft een kusje op de plek waar ze mij sloeg. ik sta op uit de stoel. ik pak Robbie zijn heupen en begin hem dan te zoenen. hij schrikt er van. waarschijnlijk omdat hij niet had gedacht dat ik dat ooit zal doen. we laten elkaar weer los. hij lacht naar me. dan pakt hij me arm en trek hij me mee naar de badkamer. de deur gaat op slot. mijn lul was slap geworden, maar nu voel ik hem weer groeien.

Robbie zet de douche aan. hij kleed zichzelf uit. ik kijk hem aan. 'nou blijf je zo staan of kom je mee douchen' zegt hij dan. ik twijfel even maar dan doe ik toch mijn kleren uit. ik zie dat hij ook een stijven heeft. we stappen samen onder de douche. zijn vingers strelen over mijn borstkas. ze gaan langzaam naar beneden. de vingers van Robbie volgen mijn v-lijn. ik pak he bij zijn schouders en gooi me hoofd naar achteren. 

ik sluit me ogen als ik zijn handen om mijn gevaarte voel. hij begint me langzaam aftetrekken. ik kreun zo zacht mogelijk, want er zijn ook nog andere mensen in  het huisje. ik voel het warme water over mijn lichaam stromen. dan kom ik klaar. mijn sperma spoelt gelijk weg. Robbie duwt me op mijn knieën. 'pijp me!' zegt hij dan. ik schrik, dit heb ik nog nooit gedaan. 'hoe moet dat' vraag ik gewoon. 'doe maar wat je denkt, ik weet dat je het kan schat' zegt hij gemotiveerd.

ik zet me lippen om zijn lul heen en begint te bewegen. hij pakt mijn haren beet en duwt me iets veder. ik begin te kokhalzen. 'goed zo, je doet het echt goed matt~' zegt Robbie kreunt.  dan komt hij klaar in me mond. ik weet niet wat ik met het spul in me mond moet doen. 'slik maar door, je word er niet zwanger van hoor' zegt hij lachend maar wel uitgeput. ik slik het maar door. het is niet heel vies

we spoelen ons nog even af en stappen dan de douche uit. ik pak 2 handdoeken. Robbie gaat op de grond zitten. ik kom maar naast hem zitten en geef hem een handdoek. hij komt tegen me schouder aan liggen. zijn natte lichaam tegen mij iets drogere lichaam voelt eigenlijk wel fijn. ik voel zijn lichaam slap worden. Robbie is in slaap gevallen. ik sluit dan ook maar me ogen en val dan ook in slaap.

~1187~

sorry voor het lang niet schijven maar ben er weer, had een beetje een drukken week, maar ga proberen om weer meer te plaatsen.

xx Sterre 😘

Verliefd op productie meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu