Pov Iris:
Ik zit naast matthy op de bank. Aan de ene kant voelt het veilig, maar aan de andere kant moet ik wel blijven beseffen dat het me baas is. Dan appt robbie me opeens.Robbie voelt eigenlijk als me beste vriend. We kennen elkaar pas net, maar alsnog is onze band sterk. 'Iris ben jij bij matthy?' Appt hij naar mij. 'Rob kan ik je morgen even spreken' ik moet iets tegen Rob zeggen.
Het gaat over matthy. Wat er net gebeurde in de badkamer. Ik weet natuurlijk wel dat hij niet viel, maar wou even kijken of hij de waarheid ging zeggen. Kijk het voor mezelf houden voelt gewoon niet fijn, dus kan het beter aan me beste vriend vertellen.
Ik stop me telefoon weg en ga weer tegen matthy aan liggen. Dit keer legt hij zijn arm over me heen. Ik weet niet het geeft me vlinders. Ik denk aan me ex. Hij deed dit ook altijd maar nooit voelde ik er iets voor. Betekent dit dat ik hem leuk vind. Het zal wel, ik zie wel hoe de toekomst verloopt.
Pov matthy:
Iris gaat weer tegen me aan liggen. Ik heb schijt en leg me arm gewoon over haar heen. Ik krijg een lieve glimlach terug. Dit is wel een hele lieve lach. Deze zag ik ook altijd bij carolijn waneer ze vlinders van me kreeg. Ieder meisje is anders dus werschijnelijk is dit gewoon haar glimlach. *ping* mijn telefoon gaat. Iris gaat rechtop zitten en ik pak me telefoon.'Er is wat met je ik voel het' het is raoul. Hoe kan hij toch altijd weten als er iets is met me. Ik ben geen eens mij hem. Misschien maakt hij zich zorgen omdat ik op niemands appjes reageer. 'Ja er is wel iets, maar vind het niet fijn als iedereen het weet' met dat appje ga ik offline en leg ik je telefoon weer op tafel.
'Matt, ik ben moe ik ga slapen' zegt Iris dan tegen me. 'Oke slaaplekker, mag ik bij jou liggen of moet ik op de bank?' 'Kom maar gewoon bij mij liggen hoor' als ze dag zegt heeft ze een en lieve lach op haar gezicht. Ik sluit alles af en loop met haar haar boven. 'Wil je een trui van me lenen?' Vraag ik aan haar als ze twijfelt of ze haar kleding moet aan houden. Ik pak me dikke trui met een teddybeer er op.
Ik loop naar de badkamer om me tanden te poetsen. Ik kijk mezelf aan terwel ik me tanden poetsen. Wat zou raoul nu gezegt hebben, hij wilt natuurlijk weten wat het is, maar als ik dat zeg heb ik zulke grote problemen.
Ik ben klaar met me tanden te poetsen en loop naar de kamer. Iris ligt al in me bed. Ik sta in de deur opening en krijg een grijns op me gezicht. Kut dit wil ik dit. 'Wat sta je daar te grijnzen sukkel' zegt ze lachend. Ik loop naar het bed en ga naast haar liggen. Mijn lippen willen haar zoenen maar ik hou het tegen.
'Slaaplekker hè grijsbekkie' zegt Iris terwel ze met de rug naar me toe draait. 'Nou slaaplekker productie sletje' zeg ik zonder na te denken. Ze draai me naar mij toe. 'Productie sletje?' Zegt ze nu ook met een grijns. 'Ja, productie SLETJE' ik zet de nadruk op sletje. Ik zit rechtop in bed. Ze gaat op me schoot zitten. 'Sleetjes doen aan seks, moet ik eens bewijzen dat ik jullie productie sletje ben?' Zegt ze met een nog breder grijns.
Ik voel iets stijf worden in me broek. Ik laat me dit niet twee keer zeggen en begin haar te zoenen. Dan trek ik de trui uit die ze net van me kreeg. Het enige wat daar onder zit is haar calvin klein bh. Ik zie de lust in haar ogen. Ze maakt de rits van mijn trainings vest open. Ik trek snel me shirt dat er onder zit uit. Ik draai haar om en ga boven haar hangen.
Ik ben aan het strugelen met haar bh bandje. Ze begint te lachen. 'Zou ik het zelf maar doen?' Ik kijk haar beetje boos aan en dan krijg ik hem los. Hij beland ergens in de kamer. Na een paar minuten zit zij nog in haar string en ik in me onderbroek.
'Weet je zeker dat je dit wil?' Vraag ik aan haar als ik haar string naar beneden trek. 'Ja, ik ga bewijzen dat ik een heel goed productie sletje ben' ik knik en leun naar me nachtkastje. Ik haal daar een condoom uit en maak hem met me tanden openen. Ik twijfel bij mezelf moet ik dit wel doen. Is dit een ons night staind.
Oke nu trek ik gewoon me onderbroek uit en doe ik de condoom om me lul. Ze geeft me een knikje als ik in haar wil. Met dat knikje duw ik mezelf er in. We beginnen allebei te kreunen.
Net voor me hoogte punt kijk ik haar nog een keer aan. Ze heeft haar ogen samen geknepen en houd zich vast aan het dekbed. Misschien wilt ze dit helemaal niet met mij. Dan kom ik klaar in haar. Ik kreun haar naam en zij de mijne.
Ik ga uit haar en Iris hijgt nog na. 'En, ben ik een goed productie sletje?' Zeg ze een beetje buiten adem. 'HAHAH, ja hoor' we trekken onze pyjama's weer aan. Ze komt op me borst liggen en valt in slaap. Ik pak nog even snel me telefoon.
Natuurlijk heeft raoul geappt. 'Matt, vertel maar tegen mij ik hou het voor me zelf' ik zit te twijfelen, maar hij zou het echt niet door vertellen. Ik die het niet ik moet even een smoes verzinnen. 'Toen Koen zei dat in mezelf ging aftrekken in de wc, dat ging ik echt doen maar niet door Iris' hij komt gelijk online. 'Oeee heb je een nieuwe iemand op het oog?' 'Uhm ja' Oke beste smoes ever.
Ik leg me telefoon weg en ga ook slapen. Misschien moet ik morgen even tegen Iris zeggen dat ze dit voor haar zelf moet houden, want als ze dit tegen iemand zeg kan ik wel door vallen. Ik geef haar een kusje op haar hoofd en ga dan slapen.
~1053~
Oke ik ben terug van vakantie ofja ik zit nu in de auto. Het vult wel me tijd moet namelijk 2 uur rijden.
Maar ik ga proberen weer zo snel mogelijk een nieuwe deel te plaatsen.
Xx sterre😘
JE LEEST
Verliefd op productie meisje
Fiksi PenggemarEr komt een nieuwe iemand voor de bankzitters werken het is een keer een meisje. Er werkt nog geen vrouw bij de bankzitters, maar nu wel. Ze is super aardig en bedenkt leuke dingen. Er kan smut in dit boek komen